What's new

Areny Svargrond

Status
Not open for further replies.

Gummis

Active User
Joined
Apr 4, 2008
Messages
147
Reaction score
17
Witam!
W tym poradniku przedstawi? wam opis poszczeg?lnych aren oraz taktyki z potworami.
Pierwszym wymaganiem jest uko?czenie barbarian testu, kt?rego spoil znajdziecie tutaj

Udajemy si? do NPC Halvar. Pami?taj, ?e musisz mie? wykonany Barbarian Test quest
Rozmowa z Npc przebiega bardzo prosto
hi -->nazwa_areny-->yes
Greenhorn -1k
Scrapper -5k
Warlord -10k
Do pokonania jest 10-ciu boss?w w 10 roomach. Po zabiciu potwora odblokowuje sie tp na zachodzie. Po?udniowy s?u?y do ucieczki. Mo?e zdarzy? si?, ze w nast?pnym pokoju kto? bije potwora, wtedy tp jest zablokowany a my musimy poczeka? a? sko?czy. UWAGA: Limit czasu na 1 potwora to 7 min, je?eli zostaje przekroczony zostajemy wyrzucani z areny.
Arena Greenhotn
Potwory do zabicia
Frostfur.gif
Frostful
Bloodpaw.gif
Bloodpaw
Bovinus.gif
Bovinus
Achad.gif
Achad
Colerian_the_Barbarian.gif
Colerian The Barbarian
The_Hairy_One.gif
The Hairy One
Axeitus_Headbanger.gif
Axeitus Headbanger
Rocky.gif
Rocky
Cursed_Gladiator.gif
Cursed Gladiator
Orcus_the_Cruel.gif
Orcus the Cruel

Nagrody
Mamy do wyboru jedn? z trzech broni
7.gif
Blacksteel Sword (Atk: 42‚ Def: 22)
Headchopper.gif
Headchopper (Atk: 42‚ Def: 20)
Orcish_Maul.gif
Orcish Maul (Atk: 42‚ Def: 18)
oraz prezent w kt?rym jest piggy bank, l?d, czekoladka, blue surprise bag, 10 cukierkow
lub plecak w kt?rym jest 100 onyx i 100 sniper arrow.

Taktyki
Knight:Walka w zwarciu mo?na pomaga? sobie czarem exori hur. Potwory na tej arenie nie s? gro?ne, ale dla zwyk?ej ostro?no?ci lepiej wzi?? plecak health potion?w. ?eby mie? jaki? zysk najlepiej is? knightem na lvl'u 20-25 ze skillami 55/55 - 60/60.
Paladin: Utrzymujemy dystans i pomagamy sobie czarem exori con. Palladynem jest naj?atwiej wykona? t? aren? nawet na 15 lvlu z distem 55~~. Jak wy?ej dla ostro?no?ci lepiej zabra? troche health potion?w i mana potion?w.
Mag/Druid: Utrzymujemy dystans jak w przypadku paladyna uderzaj?c z wanda/roda + exori vis, manasuj?c si? co jaki? czas. 20 mag/druid powinien bez problemu da? rad?, oczywi?cie bior?c mana potiony.

Arena Scrapper
Potwory do zabicia:
Avalanche_%28Creature%29.gif
Avalanche
Kreebosh_the_Exile.gif
Kreebosh the Exile
The_Dark_Dancer.gif
The Dark Dancer
The_Hag.gif
The Hag
Slim.gif
Slim
Grimgor_Guteater.gif
Grimgor Guteater
Drasilla.gif
Drasilla
Spirit_of_Earth.gif
Spirit of Earth
Spirit_of_Water.gif
Spirit of Water
Spirit_of_Fire.gif
Spirit of Fire


Nagrody
Mystic_Blade.gif
Mystic Blade (Atk: 44‚ Def: 25 +2)
Heroic_Axe.gif
Herotic Axe (Atk: 44‚ Def: 24 +1)
Cranial_Basher.gif
Cranial Basher (Atk: 44‚ Def: 20 -2
Mamy do wyboru rowniez prezent w ktorym znajduja sie:sea baby doll, l?d, czekoladka, 10 cukierkow lub prezent w ktorym znaduja sie:50x Great Fireball, 50x Heavy Magic Missile, 200 Power Bolts, 100 Onyx Arrows

Taktyki

Knight:Najlepiej 50-60 lvl skille 75/75 i dobra dwureczna bron lub jednoreczna + tarcza. Stoimy na ukos od potworow unikajac atakow z "prostej". Mozemy pomagac sobie czarem exori lub exori hur. 2-3 bp strong health potion i 1-2bp mana potion powinny wystarczyc. Poza tym przyda nam sie dwarven ring i kilka explosion rune.
Paladyn:Utrzymujemy dystans i bijemy z royal badx enhanted spears + czar exori con. Pamietajmy o leczeniu poniewaz po updacie paladyn leczy sie bardzo slabo, a spirity maja dosc mocne ataki - sczegolnie te z prostej. Paladyn 60 lvl skille najlepiej 75+ zaapatrzony w bp strong health potion i 2-3 bp strong mana potion. Oczywiscie dwarven ring rowniez ze soba.
Mag/Druid:pierwsze potwory stala metoda - rod/wand + exori vis/flam/mort/frigo. Najlepiej miec 60-65 lvl 50 mlvl utama vita oczywiscie dwarven ring. Na spiritach najlepiej bic z sd bo z visowaniem moze byc ciezko przy ich uderzeniach (szczegolnie spirit of fire).

Arena Warlord
Potwory do zabicia:
Webster.gif
Webster
Darakan_the_Executioner.gif
Darakan the Executioner
Norgle_Glacierbeard.gif
Norgle Glacierbeard
The_Pit_Lord.gif
The Pit Lord
Svoren_The_Mad.gif
Svoren The Mad
The_Masked_Marauder.gif
The Masker Marauder
Gnorre_Chyllson.gif
Gnorre Chyllson
Fallen_Mooh%27Tah_Master_Ghar.gif
Fallen Mooh'Tah Master Ghar
Deathbringer.gif
Deathbringer
The_Obliverator.gif
The Obliverator


Nagrody
Justice_Seeker.gif
Justice Seeker (Atk: 47‚ Def: 24 +3)
Royal_Axe.gif
Royal Axe (Atk: 47‚ Def: 25 +3)
Blessed_Sceptre.gif
Blessed Sceptre (Atk: 47‚ Def: 21 +3)
oraz do wyboru prezent w ktorym znaduja sie :panda Teddy, Bar of Chocolate, Ice Cream, 10 candy
lub plecak zawierajacy: 100 infernal bolt, Mastermind Potion, Bullseye Potion, Rune sd o 50x ladunkach oraz rune UH o 50x ladunkach.

Taktyki
Knight: 100 lvl skille 85/85+, 10-15 bp great health potionow i 10bp~ mana potionow. Metoda jak przy innych arenach stoimy na ukos od potwora pomagajac sobie czarami w tym przypadku exori gran oczywiscie. Knight ma tu szczegolnie ciezko bez dobrych skilli i broni, bo na ostatnich trzech potworach moze po prostu nie wyrobic sie z czasem i zostanie wyrzucony z areny, majac przy tym niemale waste. Musimy szczegolnie uwazac na nas pasek zycia. Combosy niektorych potworow moga byc na prawde bardzo wysokie, dlatego tez nie powzwalajmy potworom, aby zjechaly nasze zycia zbyt nisko, bo zle sie to skonczy. Wszystko trudno jest opisac, najlepiej "przedstudiowac" dane ataki slabosci potworow, ale umiec sie zabezpieczyc.
Paladyn: 90-100 lvl, 90~ distance, 10 bp strong mana potion, 10 bp strong health potion, przyadza sie softy, badz rozne ringi typu roh. Na pierwszych potworach najlepiej uzywac power bolty badx enhanty + shield, wrzucamy utani hur biegamy po ekranie i zasypujemy przeciwnika seria hitow, uzywajac przy tym czaru exori con. Na ostatnich 3 potworach ass stary beda niezastapione, ze wzgledu na to ze zabicie potwora majacego 8-10k hp w ciagu 7 minut nie jest wcale takie proste. Paladyn szczegolnie musi uwazac tutaj na ataki przeciwnikow. Mozesz wykorzystywac zmieniony po updacie exausted, a dokladniej mozemy uzywac strong health potiona + exury san w 1 sec, cp da nam spora dawke zycia w krytycznych momentach. Jesli chodzi o potwory jak deathbringer czy oblivertaor to ucieczka nie ma wiekszego sensu. Najlepiej stanac sobie na ukos od potwora zasypujac go atakami z assassin star'ow, przy czym bacznie obserwowac nasze zycie.
Mag/Druid:100+lvl, 60-65 +mlvl,20 bp great mp, na pewno niezastopione beda softy. Magiczni na ostaniej arenie maja na prawde ciezko. Pierwsze trzy potwory mozemy zdjac za pomoca czarow exori mort/frigo/vis, jednak potem bez sd sie nie obejdzie. Rzucamy gran huta biegamy dookola bijemy z sd ciagle sie manasujac i unikajac atakow z "prostej". Taktyka nie jest zbyt skomplikowana, ale raczej innej nie ma, bo bicie z exori ~~ potworow takich jak Gnorre Chyllson, to tylko strata many i niepotrzebne narazanie sie na smierc lub po prostu waste.

Filmy
Greenhorn Arena
Scrapper Arena
Warlord Arena

______________________________
The end
Wszelkie bledy, niescislosci prosze pisac w tym temacie.
 
Last edited:

One

My?l?cy
Joined
Apr 6, 2008
Messages
445
Reaction score
217
Age
29
?adny czytelny poradnik cho? troszk? za ma?e lvl bo je?li potw?r zrobi combo to padniemy zawsze warto mie? te 5-15lv zapasu ^^

10/10
 

Woristin

Forum friend
Joined
Apr 6, 2008
Messages
540
Reaction score
86
Tylko pogratulowa? : )

Wszystko ?adnie opisane, wa?niejsze rzeczy napisane kolorem/z pogrubieniem i z obrazkami.

Ci??ko si? do czego? przyczepi? ; ) Denerwuje tylko ten "Kod:"
Do pokonania jest 10-ciu boss?w w 10 roomach.[...]
- m?g?by by? jako cytat.
 

Kamil

Wielki powr?t
Joined
Apr 10, 2008
Messages
1,730
Reaction score
243
Age
32
Poradniczek napisany ju? dawno, ale nie mia?em wcze?niej przyjemno?ci go czyta?. Bardzo ?adny i czytelny. Wida? ?e postara?e? si? bardzo. Dzi?ki temu b?d? m?g? stworzy? u siebie na mapie 2x areny i umie?ci? w niej dok?adnie takie same potwory :) zobaczymy czy si? uda... jeszcze raz, dobra robota! 10/10
 

deby22

Active User
Joined
Feb 8, 2009
Messages
108
Reaction score
3
Odp: Areny Svargrond

Poradnik spoko. Zabrak?o kilku zdj?? a wi?cej b??d?w nie chce mi si? szuka? :). Daje 9/10.

Napisa?e?, ?e mag ma bardzo trudno, a ja si? z tym nie zgodz?. Mo?e postawi? walla (fire, poison, energy) i biega? po nim tam i z powrotem, a potworek musi biega? na oko?o. W ten spos?b bardzo ?atwo mo?na si? pozby? potworka bez wi?kszej straty hp.
 

tibialogin

Advanced User
Joined
Jun 24, 2008
Messages
380
Reaction score
22
Odp: Areny Svargrond

poradnik ogolem fajny :) nie no joke zajebisty ladnie i przejrzyscie napisany tylko sie nie wczytuja mi obrazki :/
#ot
spirit of fire jak sie wchodzi do niego potrafi kombo dakie jebnac ze spx 70 kinek by sie wylozyl...
#up
a w tej bajce byly smoki ??
2 arena jest od 50 lvla wiec az mi cie zal...
 

dami777

New User
Joined
Dec 2, 2009
Messages
1
Reaction score
0
Odp: Areny Svargrond

Poradnik spoko. Zabrak?o kilku zdj?? a wi?cej b??d?w nie chce mi si? szuka? :). Daje 9/10.
Napisa?e?, ?e mag ma bardzo trudno, a ja si? z tym nie zgodz?. Mo?e postawi? walla (fire, poison, energy) i biega? po nim tam i z powrotem, a potworek musi biega? na oko?o. W ten spos?b bardzo ?atwo mo?na si? pozby? potworka bez wi?kszej straty hp.
Mo?na oczywi?cie, ale ze wzgl?du na exhaust ?atwiej ma tu paladyn. Poprostu stawia walla i biega i uderza z ass star?w wtedy rzadko obrywa. Mag/druid musi biega?, bi? z sd i potionowa? cz??ciej wi?c jest to trudniejsza sprawa ale da si?.
 

Oktobrasor

Advanced User
Joined
Nov 8, 2008
Messages
483
Reaction score
34
Odp: Areny Svargrond

Poradnik ma jeden wielki b??d, nale?y wzi?? ze sob? soulfire na ostatniej arenie. Potwory s? wra?liwe na energi? i ogie?. Wystarczy jedna linia, mo?e 2 na jedn? arene i starczy. To tyczy si? tylko paladyna i sorcerera/druida.
 
Status
Not open for further replies.
Top