What's new

Backpack na klucz/has?o

Status
Not open for further replies.

Skrypter

Advanced User
Joined
May 17, 2008
Messages
243
Reaction score
23
Witam !
Wpad?em na pomys? aby zrobi? plecak na has?o/klucz ;)
Nie mam pewno?ci czy kto? ju? na to wpad? a wi?c tutaj chcia?em to zamie?ci? i zobaczy? co na ten temat my?licie ;) !
Nie jestem grafikiem, dlatego nie czepiajcie si? mojego projektu ;) (ZROBIONEGO W PAINT ^^) brak mi talentu je?eli chodzi o Painta ;).
Plecak zamiast guzika mia? bym klamr?, co? w rodzaju zamku na klucz ;)
Plecak mo?na by by?o zdoby? w quescie PACC/FACC... i mog?o by by? na has?o,, czyli ?e po klikni?ciu na nim by si? otwiera?o okienko z has?em ;)
Lub mo?na by by?o zrobi? klucz, kt?ry by otwiera? plecak ;)

Moje projekty ;) ! :​
1. PLECAK
xaxaxav.png

2. Klucz
beztytuuho.png

'You see a locked green backpack (Vol:19).
It weighs 13.00 oz.'


Co o tym my?licie ;) ? Wed?ug mnie by? by to bardzo przydatny gad?et ;] !

Oczywi?cie aby to by?o na RL :) !




P.S.
Je?eli nikt na to jeszcze nie wpad?, to projekt obowi?zuj? PRAWA AUTORSKIE ! ZABRANIAM KOPIOWA? NA INNE FORA, ITD. !

pozdro, skrypter ;] !
 

Huffy

User
Joined
Jul 5, 2010
Messages
32
Reaction score
2
Age
29
Odp: Backpack na klucz/has?o

Nie widzia?am nigdy takiego pomys?u, wi?c jest on moim zdaniem bardzo oryginalny i bardzo mi si? podoba. : )
 

bartox

Active User
Joined
Jul 9, 2009
Messages
99
Reaction score
10
Odp: Backpack na klucz/has?o

Widzialem to juz na otsie wiec nie jest twoj, po 2 nie sprawdzi sie to na rl bo co zabija cie a ty masz w tym plecaku 100cc i oni nie otworza? jaki to mialo by sens?
 

Skrypter

Advanced User
Joined
May 17, 2008
Messages
243
Reaction score
23
Odp: Backpack na klucz/has?o

Heh, ja w?a?nie te? nigdy takiego czego? nie widzia?em ;] my?l? ?e takie co? by si? przyda?o ;)
 

Novikow

Active User
Joined
Nov 28, 2009
Messages
52
Reaction score
1
Odp: Backpack na klucz/has?o