What's new

-Łatwy "Bracia, do broni!" - tworzymy w?asne ataki na miasta i dowolne lokacje

Sentil

Ten Typ
Joined
May 11, 2008
Messages
211
Reaction score
85
Post: 1/2

"Bracia, do broni!"
- tworzymy w?asne ataki na miasta i dowolne lokacje
Autor: Sentil


Spis tre?ci:
1. Wst?p.
2. Czym jest atak?
3. Download.
4. Tworzymy rajd - instrukcja krok po kroku:
4a. Pojedynczy atak (single spawn).
4b. Atak na obszar (area spawn).
5. Uwagi dotycz?ce atak?w.
6. Zako?czenie.

1. Wst?p.
Witam. W dniu dzisiejszym publikuj? m?j pierwszy poradnik z cyklu "artyku?y dla zielonych". Na rozgrzewk? postanowi?em napisa? co? ?atwego i niezbyt d?ugiego - wyb?r pad? na rajdy, cz?sto robione niepoprawnie i wr?cz beznadziejnie przez pocz?tkuj?cych. Rzecz nie jest trudna - wr?cz przeciwnie, przy odrobinie umiej?tno?ci mo?na wykona? jak najbardziej efektywny i ciekawy atak. Okej, zaczynamy. Prosz? o dok?adne czytanie artyku?u, ?eby potem w temacie nie pada?y bezsensowne pytania (nie m?wi?c o tym, ?e od tego jest dzia? "Pomoc z OT").



2. Czym jest atak?
Atak (inaczej rajd, najazd) to nag?e pojawienie si? jednego lub okre?lonej liczby potwor?w, wyst?puj?ce na pojedynczej kratce (single spawn), lub na wi?kszym terenie (area spawn). Tak w jednym zdaniu mo?na uj??, czym jest atak. W Tibii mamy wiele rajd?w - s? to najazdy boss?w (np. Ghazbarana, Morgarotha, Orshabaala), kt?re wyst?puj? bardzo, bardzo rzadko, lub ataki na miasta (np. piraci w Liberty Bay czy te? plaga szczur?w w Thais), kt?re losuj? si? znacznie cz??ciej. Je?li chodzi o najazdy, silniki OT s? na tyle zaawansowane, ?e w niczym nie ust?puj? realnej Tibii. Mo?emy wymy?li? i stworzy? taki rajd, jaki nam si? tylko podoba.



3. Download.
Zak?adam, ?e macie na swoim komputerze programy OT. Mimo wszystko zamieszam wam je tutaj - z tych aplikacji korzystam ja, wi?c zalecam ich u?ywanie. S? to: silnik - "Evolution by Sentil & Vrael" (XML), oraz profesjonalny edytor tekstu, je?li m?wimy o pisaniu skrypt?w w jakimkolwiek j?zyku - "Notepad++".

Silnik (Evolution by Sentil & Vrael)
Download: ;
Skan:
Oryginalny temat: http://tibia.net.pl/silniki/91638-evolution-sentil-vrael-inne-potrzebne-programy.html
Wiem, ?e skan wygl?da nieciekawie, lecz jest to spowodowane silnikiem - Ariesem. OTs jest w 100% bezpieczny, a ka?dy post o wirusie b?dzie karany.

Edytor tekstu (Notepad++)
Download: ;
Skan:
Oryginalny temat: http://tibia.net.pl/narzedzia-ot/58568-notepad-v-5-1-4-idealny-do-pisania-skryptow.html
Skrypty mo?na edytowa?/pisa? zwyk?ym edytorem, takim jak Word czy Notatnik, lecz postanowi?em zamie?ci? profesjonalne narz?dzie - Notepad++. Posiada on przydatne funkcje, takie jak numerowanie wers?w. Je?li nie chcesz, nie musisz go u?ywa?.

Je?li wszystko jest ju? pobrane, rozpakowane, zainstalowane i w pe?ni gotowe do u?ycia, przechodzimy do nast?pnego rozdzia?u.



4. Tworzymy rajd - instrukcja krok po kroku:
Jak ju? pisa?em w rozdziale drugim, rajdy mo?emy podzieli? na dwie kategorie: pojedynczy atak (single spawn) tj. taki, w kt?rym na danej kratce pojawia si? tylko jeden, wcze?niej okre?lony potw?r (np. atak Demona przed Depozytem), oraz na atak na obszar (area spawn), czyli najazd, w kt?rym okre?lona ilo?? potwork?w pojawia si? w wyznaczonym przez sze?? wsp??rz?dnych prostok?cie (np. rajd Demon?w na expowisko z Hydrami). Zacznijmy od pojedynczego ataku.

4a. Pojedynczy atak (single spawn).

1. Okre?lamy w kt?rym miejscu ma zaatakowa? potworek, oraz jaki on ma by?. Za???my, ?e wybrali?my Ferumbrasa, kt?ry ma pojawia? si? we w?asnej cytadeli, w obecno?ci czterech Demon?w.

2. Wchodzimy do katalogu data/raids i tworzymy w nim plik - Ferumbras.xml. Otwieramy go Notepadem++ i wklejamy do niego tak? zawarto??:
Code:
<raid>
<announce delay="[B][COLOR="Red"]0[/COLOR][/B]" type="[B][COLOR="Blue"]19[/COLOR][/B]" message="[B][COLOR="Green"]Zamkniete komnaty w starej cytadeli Ferumbrasa otwieraja sie. Smiertelnicy, przygotujcie sie na JEGO powrot![/COLOR][/B]" />
<announce delay="[B][COLOR="Red"]30000[/COLOR][/B]" type="[B][COLOR="Blue"]19[/COLOR][/B]" message="[B][COLOR="Green"]Powrot Ferumbrasa jest bliski. Bohaterowie, wzywam was do walki z ta bestia![/COLOR][/B]" />
<announce delay="[B][COLOR="Red"]60000[/COLOR][/B]" type="[B][COLOR="Blue"]19[/COLOR][/B]" message="[B][COLOR="Green"]Ferumbras powrocil do swej cytadeli raz jeszcze. Zatrzymajcie go zanim bedzie za pozno![/COLOR][/B]" />
<singlespawn delay="[B][COLOR="Purple"]60000[/COLOR][/B]" name="[B][COLOR="DarkOrange"]Ferumbras[/COLOR][/B]" [B][COLOR="Magenta"]x="1567" y="1476" z="4"[/COLOR][/B] />
<singlespawn delay="[B][COLOR="RoyalBlue"]61000[/COLOR][/B]" name="[B][COLOR="DarkRed"]Demon[/COLOR][/B]" [B][COLOR="Gray"]x="1564" y="1473" z="4"[/COLOR][/B] />
<singlespawn delay="[B][COLOR="RoyalBlue"]61000[/COLOR][/B]" name="[B][COLOR="DarkRed"]Demon[/COLOR][/B]" [B][COLOR="Gray"]x="1564" y="1480" z="4"[/COLOR][/B] />
<singlespawn delay="[B][COLOR="RoyalBlue"]61000[/COLOR][/B]" name="[B][COLOR="DarkRed"]Demon[/COLOR][/B]" [B][COLOR="Gray"]x="1571" y="1473" z="4"[/COLOR][/B] />
<singlespawn delay="[B][COLOR="RoyalBlue"]61000[/COLOR][/B]" name="[B][COLOR="DarkRed"]Demon[/COLOR][/B]" [B][COLOR="Gray"]x="1571" y="1480" z="4"[/COLOR][/B] />
</raid>
Na czerwono - czas, w jakim b?d? pojawia?y si? kolejne napisy (ostrze?enia) przed rajdem. Uwaga! Czas liczymy od momentu wylosowania ataku przez silnik. Liczby s? wyra?one w milisekundach (1 sekunda = 1000 milisekund). Czas pierwszego ostrze?enia wynosi 0 - oznacza to, ?e w chwili wylosowania rajdu, napis od razu si? pojawia. Drugi tekst posiada warto?? 30000. Przeliczaj?c to na sekundy, wychodzi nam, ?e pojawi si? on p?? minuty po pierwszym. Przy trzecim ostrze?eniu widnieje liczba 60000 - tekst pojawi si? minut? po wylosowaniu.
Na niebiesko - numer okre?laj?cy wygl?d wy?wietlanego napisu. 19 to standard - bia?y komunikat wyskakuj?cy na ?rodku ekranu, dodatkowo widoczny w okienku "default". Mo?na pokombinowa? z innymi rodzajami.
Na zielono - tre?ci ostrze?e?. Chyba wiadomo o co chodzi.
Na fioletowo - czas (r?wnie? wyra?ony w milisekundach), w kt?rym pojawi si? potw?r (Ferumbras), licz?c od wylosowania rajdu przez silnik. Zwr??cie uwag?, ?e liczba jest r?wna warto?ci czasu trzeciego ostrze?enia (60000). ?atwo si? domy?le?, ?e w chwili wy?wietlenie trzeciego napisu, pojawi si? i nasz boss.
Na pomara?czowo - nazwa potworka, chyba zrozumia?e. Bestia, kt?r? wpisujemy w to pole, musi znajdowa? si? w silniku.
Na r??owo - wsp??rz?dne pojawienia si? naszego drogiego Ferumbrasa.
Na b??kitno - czas, w kt?rym pojawi? si? Demony, s?udzy Ferumbrasa. Dlaczego warto?? wynosi 61000, a nie 60000, jak w przypadku swego Pana? W ten spos?b uzyskuje si? fajny efekt wizualny, mimo, i? niewiele os?b go zobaczy (chyba, ?e kto? dobiegnie do cytadeli w minut? ;X). Demony pojawiaj? si? sekund? po Ferumbrasie, poka?? na zdj?ciu.
Na szaro - wsp??rz?dne pojawienia si? Demon?w.

Wszystko, co napisa?em na kolorowo, mo?ecie sobie dowolnie zmienia?. Wyt?umaczy?em to dosy? jasno, wi?c nie powinno by? wi?kszych problem?w.

3. Teraz szukamy data/raids/raids.xml i otwieramy plik Notepadem++. Wklejamy do niego tak? linijk?:
Code:
<raid name="[B][COLOR="Red"]Ferumbras[/COLOR][/B]" file="[B][COLOR="Green"]Ferumbras.xml[/COLOR][/B]" interval="[B][COLOR="Blue"]60[/COLOR][/B]" chance="[B][COLOR="DarkOrange"]50[/COLOR][/B]" margin="[B][COLOR="Purple"]0[/COLOR][/B]" />
Na czerwono - nazwa rajdu, mo?emy wpisa? co chcemy. Ja nazwa?em rajd "Ferumbras", poniewa? odpowiada on w?a?nie za sprowadzenie tego? pana w kapeluszu do cytadeli. Proste i logiczne.
Na zielono - namiary na plik rajdu, kt?ry tworzyli?my w punkcie drugim. Je?li segregowali?my rajd, zamiast nazwy wpisujemy ?cie?k? (np. xxxx/Ferumbras.xml). Wi?cej o segregacji w rozdziale pi?tym.
Na niebiesko - co ile czasu (w minutach, nie milisekundach) silnik ma losowa?, czy rajd ma szans? wyst?pi?, czy nie.
Na pomara?czowo - szansa na wyst?pienie najazdu (od 0 do 100). Je?li wpiszemy 100, atak b?dzie wyst?powa? co godzin?. 50 to tzw. p?? na p??, i tak dalej, i tak dalej. My?l?, ?e to zrozumia?e. Proponuj?, stosuj?c technik? pr?b i b??d?w, dobra? warto?ci interval i chance tak, ?eby by?o dobrze.
Na fioletowo - je?li mam by? szczery, poj?cia nie mam, co to jest. W ka?dym razie nie wp?ywa znacz?co na rajd, skoro przy ustawionej warto?ci 0, atak nast?puje bez komplikacji.

4. To wszystko. Je?li nic nie zepsuli?cie, najazd jest gotowy. Tak to wygl?da w praktyce:

Silnik wylosowa? rajd Ferumbrasa. Na ekranie widzimy pierwsze ostrze?enie:
raidferu3.jpg


Wojownicy przedzieraj? si? przez kolejne pi?tra wie?y. Po 30 sekundach wy?wietla si? drugie ostrze?enie:
raidferu2.jpg


W 60 sekundzie najazdu, licz?c od wylosowania, wy?wietla si? trzecie i ostatnie ostrze?enie - Ferumbras i Demony pojawiaj? si? na ostatnim pi?trze cytadeli:
raidferu1.jpg




4b. Atak na obszar (area spawn).
Je?li za?apali?cie, na czym polega budowa pojedynczego ataku, z atakiem na obszar nie powinno by? problemu. Poka?? na przyk?adzie najazdu minotaur?w na miasto Enigma.

1. Tak jak w przypadku single spawnu, wybieramy sobie obszar, na jakim maj? pojawi?/pojawia? si? nasze bestie, oraz typy potwork?w (mog? by? r??ne).

2. Wchodzimy do katalogu data/raids i tworzymy w nim plik - Minotaury.xml. Otwieramy go Notepadem++ i wklejamy do niego tak? zawarto??:
Code:
<raid>
<announce delay="[B][COLOR="Red"]0[/COLOR][/B]" type="[B][COLOR="Blue"]19[/COLOR][/B]" message="[B][COLOR="Green"]Armia minotaurow wyruszyla z Elvenbane wprost na Enigme![/COLOR][/B]" />
<announce delay="[B][COLOR="Red"]10000[/COLOR][/B]" type="[B][COLOR="Blue"]19[/COLOR][/B]" message="[B][COLOR="Green"]Minotaury sa w miescie! Naprzod, bronmy naszego miasta![/COLOR][/B]" />
<areaspawn delay="[B][COLOR="Red"]10000[/COLOR][/B]" [B][COLOR="Gray"]fromx="963" fromy="981" fromz="7" tox="1054" toy="1022" toz="7"[/COLOR][/B]>
<monster name="[B][COLOR="DarkOrange"]minotaur[/COLOR][/B]" amount="[B][COLOR="Purple"]15[/COLOR][/B]" />
<monster name="[B][COLOR="DarkOrange"]minotaur archer[/COLOR][/B]" amount="[B][COLOR="Purple"]10[/COLOR][/B]" />
<monster name="[B][COLOR="DarkOrange"]minotaur guard[/COLOR][/B]" amount="[B][COLOR="Purple"]10[/COLOR][/B]" />
<monster name="[B][COLOR="DarkOrange"]minotaur mage[/COLOR][/B]" amount="[B][COLOR="Purple"]5[/COLOR][/B]" />
</areaspawn>
</raid>
Na czerwono - to samo, co w pojedynczym ataku.
Na niebiesko - to samo, co w pojedynczym ataku.
Na zielono - to samo, co w pojedynczym ataku.
Na szaro - ten fragment skryptu odpowiada za obszar, na jakim b?d? pojawia? si? potworki. Mamy 6 liczb - wsp??rz?dne fromx, fromy, fromz okre?laj? lewy g?rny r?g obszaru. Wsp??rz?dne tox, toy, toz wyznaczaj? prawy dolny r?g. Je?li nie ?apiecie o co w tym chodzi, ni?ej zrobi?em zdj?cie, kt?re powinno wszystko wyja?ni?.
Na pomara?czowo - nazwa potwork?w, jakie maj? si? pojawia?. Aby doda? kolejne rodzaje, po prostu kopiujemy i wklejamy linijki.
Na fioletowo - liczba danego rodzaju potwork?w, kt?re pojawi? si? na arenie. W naszym przyk?adzie na wyznaczonym obszarze pojawi si? 15 minotaur?w, 10 archer?w, 10 guard?w i 5 mag?w.

3. Punkt trzeci jest taki sam jak w pojedynczym ataku. Dodajemy kolejn? linijk? okre?laj?c? atak, ?eby wysz?o co? takiego:
Code:
<raid name="Ferumbras" file="Ferumbras.xml" interval="60" chance="50" margin="0" />
<raid name="Minotaury" file="Minotaury.xml" interval="60" chance="50" margin="0" />

4. Gotowe. Teraz obiecane wcze?niej zdj?cie:

Mam nadziej?, ?e ju? rozumiecie. Por?wnajcie wsp??rz?dne na zdj?ciu z tymi w skrypcie.
 

Sentil

Ten Typ
Joined
May 11, 2008
Messages
211
Reaction score
85
Odp: "Bracia, do broni!" - tworzymy w?asne ataki na miasta i dowolne lokacje

Post: 2/2

5. Uwagi dotycz?ce atak?w.
Zamie?ci?em tutaj kilka informacji, kt?re mog? wam si? przyda?. Nie jest tego du?o - jak wpadn? na co? jeszcze, dopisz?.

1. Segregacja rajd?w - bardzo przydatna sprawa. ?eby nie za?mieca? folderu raids milionem plik?w, mo?emy stworzy? w nim podfoldery. Na przyk?ad: Miasto1, Miasto2, Miasto3, Inne. Nast?pnie do tych podkatalog?w wsadzamy poszczeg?lne pliki rajd?w. Skrypt niczym si? nie r??ni. Jedyna zmiana polega na tym, ?e w pliku raids.xml nale?y poda? ?cie?k?, np.
Code:
<raid name="Ferumbras" file="[B]Inne/Ferumbras.xml[/B]" interval="60" chance="50" margin="0" />
albo:
Code:
<raid name="Minotaury" file="[B]Enigma/Minotaury.xml[/B]" interval="60" chance="50" margin="0" />
Bu?ka z mas?em.

2. Je?li chcecie, aby miasto atakowa? potw?r, kt?ry gubi addonowy item (np. Ron the Ripper), nie u?ywajcie pojedynczego ataku. Niech pirat pojawia si? w obszarze, a ludzie maj? zabaw? w szukaniu go. Warto?? amount ustawiamy na 1.

3. Dowolny atak mo?na wywo?a? r?cznie. Tak? umiej?tno?? posiada GameMaster, a u?ywa do tego komendy "/raid xxxx", gdzie xxxx to nazwa ataku podana w pliku raids.xml (na przyk?ad: /raid Ferumbras , /raid Minotaury).

4. W tym poradniku zamie?ci?em podstawowe informacje - w ko?cu robi?em go z my?l? o pocz?tkuj?cych. Mam nadziej?, ?e kiedy? go rozbuduj?, bo je?li chodzi o rajdy, to nie wszystko. Nie mniej jednak, je?li znasz j. angielski i pragniesz wi?cej wiedzy - polecam temat.



6. Zako?czenie.
Dzi?ki za przeczytanie poradnika. Mam nadziej?, ?e si? podoba?o. Je?li zapomnia?em o czym?, poda?em b??dn? informacj? - pisz. By? mo?e napisa?em co? niezrozumiale, r?wnie? dajcie mi zna?. Czekam na komentarze ; ).

Uwaga! Zabraniam umieszczanie tekstu na innych stronach/forach. Plagiat to przest?pstwo - pami?taj o tym!

Pozdrawiam:
Sentil.
 
Last edited:

Piotrek05

Advanced User
Joined
Feb 18, 2009
Messages
471
Reaction score
38
Odp: "Bracia, do broni!" - tworzymy w?asne ataki na miasta i dowolne lokacje

To 1 skomentuje.
Poradnik jak wi?kszo?? Twoich publikacji jest przejrzysty, estetyczny.
S? bardzo przydatne screeny i opisy zrozumiale chyba dla wszystkich.
Bardzo obszerny poradnik.
Czekam na inne poradniki.
Bravo.
 

Miki

HardcorowyKoksu
Joined
Jun 27, 2008
Messages
1,302
Reaction score
226
Age
30
Odp: "Bracia, do broni!" - tworzymy w?asne ataki na miasta i dowolne lokacje

Sentil jak zwykle w swoim stylu. Obszernie ale i dosadnie. Wielki plus dla Ciebie za to, na pewno wielu pocz?tkuj?cym przyda si? ten poradnik. W sumie ja troch? informacji te? z niego zapami?tam. ;)

Pozdrawiam.
 

Archimonde

Suple!
Joined
Aug 18, 2008
Messages
1,215
Reaction score
268
Odp: "Bracia, do broni!" - tworzymy w?asne ataki na miasta i dowolne lokacje

Bardzo ?adny poradnik wszystko pi?knie wyt?umaczone kiedy? rajdy by?y dla mnie czarn? magi?, lecz po przeczytaniu tego ju? wiem wszystko co potrzebne jest do zrobienia rajdu.
Poradnik bardzo estetycznie zrobiony kolory screeny na pewno ka?dy od dzisiaj b?dzie umia? robi? rajdy na swoim ots.
cud i mi?d
11/10 reput leci
 

Kowol

Senior User
Joined
Apr 9, 2008
Messages
1,250
Reaction score
158
Odp: "Bracia, do broni!" - tworzymy w?asne ataki na miasta i dowolne lokacje

No i git ;] Poradnik znakomity, napisane przejrzy?cie z uwzgl?dnieniem wszystkich funkcji.
10/10 Reput za robote ;]
 

Shemuu

User
Joined
May 27, 2009
Messages
24
Reaction score
3
Odp: "Bracia, do broni!" - tworzymy w?asne ataki na miasta i dowolne lokacje

Dzi?ki za pomoc reput dla ciebie nie mog?em sobie w?a?nie poradzi? z tym :D
 

XoneX

New User
Joined
Feb 24, 2009
Messages
2
Reaction score
1
Odp: "Bracia, do broni!" - tworzymy w?asne ataki na miasta i dowolne lokacje

spoko ;] :up::up:
 

Levar

Active User
Joined
Jan 2, 2009
Messages
61
Reaction score
11
Odp: "Bracia, do broni!" - tworzymy w?asne ataki na miasta i dowolne lokacje

Poradnik super. Wszystko opisane dok?adnie tak, ?eby standardowy, przeci?tny idiota poj?? trudn? sztuk? tworzenia najazd?w. Nawet spis tre?ci jest ^^ Og?lnie super, 10/10 i reput gratis. Nadal jednak ciekawi mnie ten "margin="0"" :)
 

Damain1996

Active User
Joined
Jun 7, 2009
Messages
118
Reaction score
9
Odp: "Bracia, do broni!" - tworzymy w?asne ataki na miasta i dowolne lokacje

Hmm mam pytanie, czy mo?na zrobi? area spawn z r??nymi czasami pojawiania si? monsterkow np.
Code:
<raid>
<announce delay="0" type="19" message="Armia minotaurow wyruszyla z Elvenbane wprost na Enigme!" />
<announce delay="10000" type="19" message="Minotaury sa w miescie! Naprzod, bronmy naszego miasta!" />
<areaspawn delay="10000" fromx="963" fromy="981" fromz="7" tox="1054" toy="1022" toz="7">
<monster name="minotaur" amount="15" />
<monster name="minotaur archer" amount="10" />
<monster name="minotaur guard" amount="10" />
<areaspawn delay="15000" fromx="963" fromy="981" fromz="7" tox="1054" toy="1022" toz="7">
<monster name="minotaur mage" amount="5" />
</areaspawn>
</raid>
 

Sentil

Ten Typ
Joined
May 11, 2008
Messages
211
Reaction score
85
Odp: "Bracia, do broni!" - tworzymy w?asne ataki na miasta i dowolne lokacje

Pewnie, ?e mo?na ;X.
 

Faden

User
Joined
Sep 23, 2008
Messages
14
Reaction score
1
Odp: "Bracia, do broni!" - tworzymy w?asne ataki na miasta i dowolne lokacje

A ja mam pytanie prosze mi odpowiedziec w dziale "pomoc z tibi?"
 

Oskar

Forum friend
Joined
Jan 24, 2009
Messages
2,256
Reaction score
331
Odp: "Bracia, do broni!" - tworzymy w?asne ataki na miasta i dowolne lokacje

A mi wyskakuje taki b??d
Code:
[08/09/2009 11:44:11] [Error - Raids::parseRaidNode] interval2 tag missing or divided by 0 for raid The Plasmother

Gdy dopisz? t? linijk?, tj interval2="0" czy jak?kolwiek inna cyferk? to raid nie jest mo?liwy do zrealizowania ;/
 

Humberd

Active User
Joined
Jun 26, 2009
Messages
74
Reaction score
6
Odp: "Bracia, do broni!" - tworzymy w?asne ataki na miasta i dowolne lokacje

Omg, wystarczy dodac do "interval" "2", bo tam jest interval a ty zmien na interval 2 i po klopocie
 

wolohere

New User
Joined
May 20, 2009
Messages
7
Reaction score
0
Odp: "Bracia, do broni!" - tworzymy w?asne ataki na miasta i dowolne lokacje

dadaots.no-ip.pl
Exp 100
Loot 10
Mlvl 100
Skills 80
Mapa Evo przerobiona
nowe expy
Hard Qwest
mapa przerabiana na bierzaco
jak by co pisac gg 10069828
albo na help na ots
Tibia 8,10
 

Dawid2098

New User
Joined
Nov 3, 2009
Messages
5
Reaction score
0
Odp: "Bracia, do broni!" - tworzymy w?asne ataki na miasta i dowolne lokacje

No Poradnik Fajny ... 5/5

:thx:
 

Drakee

Advanced User
Joined
Oct 8, 2009
Messages
152
Reaction score
14
Odp: "Bracia, do broni!" - tworzymy w?asne ataki na miasta i dowolne lokacje

Dzi?ki za poradnik :)
Jest bardzo przejrzysty :D
Szkoda , ?e nie moge da? reputa ;s
 

Liptonik

Active User
Joined
Dec 5, 2009
Messages
143
Reaction score
3
Odp: "Bracia, do broni!" - tworzymy w?asne ataki na miasta i dowolne lokacje

Poradnik bardzo zrozumia?y i przejrzysty. Brak b??d?w, oraz szczeg??owe informacje. 10/10:thx: - Poradnik bardzo mi pom?g?.
 
Top