What's new

[C++][TFS][8.31]Kod na skill speed attack

Status
Not open for further replies.

fabian766

Active User
Joined
Apr 15, 2008
Messages
126
Reaction score
17
Witam przedstawiam wam kod kt?ry sam napisa?em i chc? si? nim podzieli? :)
dobra zaczynamy
otwieramy player.cpp
i szukamy
Code:
uint32_t Player::getAttackSpeed()
{
	uint32_t attackSpeed = vocation->getAttackSpeed();

	Item* weapon = getWeapon();
	if(weapon)
	{
		if(weapon->getAttackSpeed() != 0)
			attackSpeed = weapon->getAttackSpeed();
	}
	return attackSpeed;
}

i zmieniamy ten kod na taki
Code:
uint32_t Player::getAttackSpeed()
{
	uint32_t attackSpeed = vocation->getAttackSpeed();
	uint32_t skilll = getSkill(SKILL_AXE, SKILL_LEVEL);

	Item* weapon = getWeapon();
	if(weapon)
	{
		if(weapon->getAttackSpeed() != 0)
			attackSpeed = weapon->getAttackSpeed();
	}
	return attackSpeed - (skilll * 10);
}

objasnienia
Gdzie pisze 10 to jest liczba ktura odejmuje od attack speedu w playerze co skill

?eby wybra? sobie na jakim skillu ma przychodzi? nam attack speed zmieniamy
Code:
SKILL_AXE
na np SKILL_FIST lub sword itp
 

amator10

New User
Joined
Nov 1, 2008
Messages
5
Reaction score
0
Odp: [C++][TFS][8.31]Kod na skill speed attack

Czy napewno player.cpp? Bo u mnie w player.ccp nie ma tej linijki ...:(

Edit source 2.20.... :D ale chyba zmienie na 3.0 :D
 
Last edited:

fabian766

Active User
Joined
Apr 15, 2008
Messages
126
Reaction score
17
Odp: [C++][TFS][8.31]Kod na skill speed attack

jakiego source u?ywasz ?
 

fabian766

Active User
Joined
Apr 15, 2008
Messages
126
Reaction score
17
Odp: [C++][TFS][8.31]Kod na skill speed attack

no ja u?ywam 0.3 ale nie wiem jakiego ten pan z problemem u?ywa bo w source 0.3 jest ta linijka ale nie wiem czy w innych :)

@Elf
a wiesz mo?e jak zlikwidowa? limit z speed attacku ?eby nie bilo 2 shpty na sec to jest maximum pr?dko?? tylko wi?cej shot?w na sec ??
 
Last edited:

olgierd555

Senior User
Joined
May 28, 2008
Messages
650
Reaction score
21
Odp: [C++][TFS][8.31]Kod na skill speed attack

mozesz dodac taka linijke, ze limit (minimalny speed atak) to 750?
 

Gesior.pl

Ten G?sior
Joined
Apr 23, 2008
Messages
88
Reaction score
19
Odp: [C++][TFS][8.31]Kod na skill speed attack

no ja u?ywam 0.3 ale nie wiem jakiego ten pan z problemem u?ywa bo w source 0.3 jest ta linijka ale nie wiem czy w innych :)
@Elf
a wiesz mo?e jak zlikwidowa? limit z speed attacku ?eby nie bilo 2 shpty na sec to jest maximum pr?dko?? tylko wi?cej shot?w na sec ??
Normalnie precyzja ataku to 1 sekunda, czyli walisz co 1 sec lub co 2, wiec sam skrypt co wyzej nic nie da, bo jak zmniejszysz czas ataku do 0.3 sec to i tak co sekunde bedziesz walil. Dodatkowy cios mozna tez zadac kiedy robisz krok. Czyli gracz ktory by non stop biegal dookola potwora moglbym robic 3 ataki na sekunde z czasem ataku 0.3 sec.
Jak chcesz, zeby precyzja byla 0.1 sec (10 hit na sekunde max.) to w
creature.h
PHP:
#define EVENT_CREATURECOUNT 10
#define EVENT_CREATURE_THINK_INTERVAL 1000
zamien na:
PHP:
#define EVENT_CREATURECOUNT 1
#define EVENT_CREATURE_THINK_INTERVAL 100
 
R

Renusek

Guest
Odp: [C++][TFS][8.31]Kod na skill speed attack

Co mam wpisa?, ?eby co 1 skill speed attack by? szybszy o 10 ? normalnie 2000 na skillu 110 by?by speed 1000 ;)? Co mam wpisa? w player.cpp/vocation.xml?
 

dinots

Active User
Joined
Dec 30, 2008
Messages
52
Reaction score
6
Odp: [C++][TFS][8.31]Kod na skill speed attack

a przerobi? by to ktos na silniki 8.1
 
Status
Not open for further replies.
Top