fabian766
Active User
- Joined
- Apr 15, 2008
- Messages
- 126
- Reaction score
- 17
Witam przedstawiam wam kod kt?ry sam napisa?em i chc? si? nim podzieli?
dobra zaczynamy
otwieramy player.cpp
i szukamy
i zmieniamy ten kod na taki
objasnienia
Gdzie pisze 10 to jest liczba ktura odejmuje od attack speedu w playerze co skill
?eby wybra? sobie na jakim skillu ma przychodzi? nam attack speed zmieniamy
na np SKILL_FIST lub sword itp
dobra zaczynamy
otwieramy player.cpp
i szukamy
Code:
uint32_t Player::getAttackSpeed()
{
uint32_t attackSpeed = vocation->getAttackSpeed();
Item* weapon = getWeapon();
if(weapon)
{
if(weapon->getAttackSpeed() != 0)
attackSpeed = weapon->getAttackSpeed();
}
return attackSpeed;
}
i zmieniamy ten kod na taki
Code:
uint32_t Player::getAttackSpeed()
{
uint32_t attackSpeed = vocation->getAttackSpeed();
uint32_t skilll = getSkill(SKILL_AXE, SKILL_LEVEL);
Item* weapon = getWeapon();
if(weapon)
{
if(weapon->getAttackSpeed() != 0)
attackSpeed = weapon->getAttackSpeed();
}
return attackSpeed - (skilll * 10);
}
objasnienia
Gdzie pisze 10 to jest liczba ktura odejmuje od attack speedu w playerze co skill
?eby wybra? sobie na jakim skillu ma przychodzi? nam attack speed zmieniamy
Code:
SKILL_AXE