Notka moderatorska: |
Czar nie ma najmniejszego sensu. Zostaje w koszu. |
?eby nie by?o, ?e ?ci?gam Skrypt nie jest m?j!
Inne Forum said:Witam Was wszystkich. Zrobi?em czar, kt?ry uk?ada si? w krzy?. Gotowi?
Ok, to zaczynamy. W data/spells/scripts robimy plik .lua o nazwie krzyz. Piszemy w nim ten oto kod:
Nast?pnie w data/spells/spells.xml dodajemy linijke:Code:-----Krzyz by Caliber64----- local combat = createCombatObject() setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_ENERGYDAMAGE) setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_LOSEENERGY) setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_ENERGY) setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, 1000, 1000, 500, 500) local arr = { {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0}, {0, 0, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0}, {0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0}, {0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0}, {0, 0, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0}, {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0}, {0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}, } local area = createCombatArea(arr) setCombatArea(combat, area) function onCastSpell(cid, var) return doCombat(cid, combat, var) end
Code:<instant name="Krzyz" words="alleluja" lvl="200" maglv="60" mana="2000" soul="0" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="krzyz.lua"><vocation id="1"/><vocation id="5"/></instant>