What's new

-Skrypt Czary - Wyjasnienie

Status
Not open for further replies.

James Montana

Active User
Joined
Feb 22, 2016
Messages
103
Reaction score
1
Age
26
Czesc forumowicze, mam pytanie dotycz?ce formu?y w spellach
Kod Lua:

setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC -1, -60, -1, -60, 5, 5, 4, 7)
Kod Lua:

setAttackFormula(combat8_Brush_2, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, 15, 15, 15, 15)

A mianowicie czy m?g?by mi kto? wyt?umaczy? jak dzia?aj? te formu?y? Nigdy nie umiem ustawi? sobie dobrze atak?w spella.
Jak dobrze ustawi? te cyferki?
 

Saiyans King

Forum friend
Joined
Feb 6, 2009
Messages
97
Reaction score
18
Odp: Czary - Wyjasnienie

[lua]setCombatFormula(combat, type, mina, minb, maxa, maxb[, minl, maxl[, minm, maxm[, minc[, maxc]]]])[/lua]
Formu?a w source wygl?da tak:
[cpp]min = (int32_t)((player->getLevel() / minl + player->getMagicLevel() * minm) * 1. * mina + minb);
max = (int32_t)((player->getLevel() / maxl + player->getMagicLevel() * maxm) * 1. * maxa + maxb);
if(minc && std::abs(min) < std::abs(minc))
min = minc;

if(maxc && std::abs(max) < std::abs(maxc))
max = maxc;

player->increaseCombatValues(min, max, params.useCharges, true);[/cpp]
Tak wi?c jak mo?na odczyta? 2 pierwsze liczby to minimalne obra?enia, potem kolejne 2 to maksymalne obra?enia.
Potem 2 liczby(minl, maxl) odpowiada za obra?enia wzgl?dem poziomu, minm i maxm odpowiada wzgl?dem magicznego poziomu.
Ostatnie 2 liczby minc i maxc to s? minimalne obra?enia kt?re mo?e czar zada?(nie zada mniejszych ni? te ustawione(chyba ze kto? ma absorba)).
Wszystko to na koniec jest pomno?one przez raty w configu i ustawienia w vocations.xml oraz itemy.
 
Status
Not open for further replies.
Top