• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

-Skrypt Czary - Wyjasnienie

Status
Zamknięty.

James Montana

Active User
Dołączył
Luty 22, 2016
Posty
103
Liczba reakcji
1
Wiek
28
Czesc forumowicze, mam pytanie dotycz?ce formu?y w spellach
Kod Lua:

setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC -1, -60, -1, -60, 5, 5, 4, 7)
Kod Lua:

setAttackFormula(combat8_Brush_2, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, 15, 15, 15, 15)

A mianowicie czy m?g?by mi kto? wyt?umaczy? jak dzia?aj? te formu?y? Nigdy nie umiem ustawi? sobie dobrze atak?w spella.
Jak dobrze ustawi? te cyferki?
 
Odp: Czary - Wyjasnienie

[lua]setCombatFormula(combat, type, mina, minb, maxa, maxb[, minl, maxl[, minm, maxm[, minc[, maxc]]]])[/lua]
Formu?a w source wygl?da tak:
[cpp]min = (int32_t)((player->getLevel() / minl + player->getMagicLevel() * minm) * 1. * mina + minb);
max = (int32_t)((player->getLevel() / maxl + player->getMagicLevel() * maxm) * 1. * maxa + maxb);
if(minc && std::abs(min) < std::abs(minc))
min = minc;

if(maxc && std::abs(max) < std::abs(maxc))
max = maxc;

player->increaseCombatValues(min, max, params.useCharges, true);[/cpp]
Tak wi?c jak mo?na odczyta? 2 pierwsze liczby to minimalne obra?enia, potem kolejne 2 to maksymalne obra?enia.
Potem 2 liczby(minl, maxl) odpowiada za obra?enia wzgl?dem poziomu, minm i maxm odpowiada wzgl?dem magicznego poziomu.
Ostatnie 2 liczby minc i maxc to s? minimalne obra?enia kt?re mo?e czar zada?(nie zada mniejszych ni? te ustawione(chyba ze kto? ma absorba)).
Wszystko to na koniec jest pomno?one przez raty w configu i ustawienia w vocations.xml oraz itemy.
 
Status
Zamknięty.
Do góry