What's new

Do??cz? do projektu (Wykonywanie map, edycja, grafika, project management)

Status
Not open for further replies.

Xevis

Senior User
Joined
May 28, 2008
Messages
836
Reaction score
54
Cze??, nazywam si? Kuba, jestem studentem pierwszego roku informatyki wy?szej szko?y zawodowej we W?oc?awku.

Od 2006/7 roku zajmuje si? operacjami na serwerach w grze Tibia.
Proponuje wsp??prac? na poziomie zdalnym.

Je?li potrzebujesz:
- Mapera o wysokich umiej?tno?ciach, kt?ry sprawnie i wydajnie potrafi wykona? zadan? prac?
- Kompletnego grafika kt?ry wykona dla Ciebie r??ne elementy
- Managera projektu serwera, dzi?ki kt?remu Tw?j serwer b?dzie powstawa? w dok?adnie taki spos?b jaki by? chcia?.

To dobrze trafi?e?.

Je?li masz problem z dzia?aniem serwera, czy dodaniu jaki? funkcji r?wnie? pomog?
mog? udost?pni?, zaimplementowa? skrypt sklepu sms, obs?ug? wszelkich p?atno?ci.
Zapewni? pomoc og?ln?, doradztwo. Bez zb?dnego obwijania w bawe?n?: zrobi? wszystko ?eby Tw?j projekt odni?s? sukces.

Moje do?wiadczenie:
Zacz??o si? od czas?w tibi 7.1, ju? pod koniec szko?y podstawowej na w?asnym PC prowadzi?em serwer dla koleg?w ze szko?y.
Przy Tibi 7.6, jakie? dobre 6 lat temu zaczyna?em pracowa? na wirtualnych maszynach gdzie prowadzi?em sw?j pierwszy profesjonalny serwer (YurOTS), na kt?rym grywa?o do 60 os?b, co w tym czasie by?o nie lada sukcesem, a na forum zarejestrowa?o si? oko?o 500 os?b.
Potem pracowa?em przy wielu projektach z lud?mi ze spo?eczno?ci takich jak: otfans, tnet, czy p??niej otland.
Wsp??tworzy?em oficjalny projekt Vitae, kt?ry b?d? co b?d? przez 'k??tnie' administrator?w tibia.net.pl nie wypali? (Woristin w?o?y?e? w to ogrom pracy).
Prze?omowe by?y projekty ze S?awkiem: LoriaOT.net czy Flaconia.com podczas kt?rych rozdali?my graczom nagrody o warto?ci ponad 1000 PLN.
Prowadzi?em serwery jako manager wielu znanych 'real map', kt?re z za?o?enia mia?y by? nastawione na zysk, os?b ani nazw z jasnych przyczyn nie chce ujawnia?.