What's new

Dorad?cie [aparat cyfrowy]

Status
Not open for further replies.

Sidron

Advanced User
Joined
Jul 20, 2008
Messages
283
Reaction score
12
No wi?c chc? kupi? jaki? aparat cyfrowy ... tani ale nie jakies g?wno ;p
Nie chce robi? jaki? zdj?? krajoobraz?w czy co? bo nie jestem rzadnym fotografem :p .
Chce sobie popstryka? fotki np na weselach lub w gronie przyjaci?? .
I mam do przeznaczenia na niego 200 z? <---- wiem ?e ma?o no ale co zrobisz :[

Mile widziane linki ;)

B?d? wam bardzo wdzi?czny :]
 

Drexav

Zas?u?ony
Joined
Apr 2, 2008
Messages
429
Reaction score
170
Age
32
Odp: Dorad?cie [aparat cyfrowy]

Powiem tak. Ja kupi?em2 lata temu tani aparat (wtedy za 400 z?) Samsunga i ?a?uje tego bardzo bardzo teraz. gdy bym teraz mia? kas? kupi? bym sobie panasonica Lumixa - zakocha?em si? w tym aparacie. 700 z? troch? wi?cej ni? chcesz wyda?, ale to porz?dny aparat i mo?e lepiej popracowa? miesi?c d?u?ej i kupi? aparat kt?ry w 100% spe?nia oczekiwania ka?dego amatora. A co ja mam? Mam aparat kt?ry nie potrafi z?apa? ostro?ci, bez dobrego ?wiat?a nie ma zdj?cia i czasem nak?ada sobie r??ne dziwne barwy na zdj?cie...
 

GtX615

Active User
Joined
Oct 9, 2008
Messages
105
Reaction score
5
Age
31
Odp: Dorad?cie [aparat cyfrowy]

Drexav ma racje kup sobie lumixa ma?y,lekki,dobry i ?adny
 

Uncross

Confutatis maledictis
Joined
Sep 24, 2008
Messages
312
Reaction score
45
Age
33
Odp: Dorad?cie [aparat cyfrowy]

Sorki ale zgodzie si? z Drexav'em; po co kupi? shit i straci? 200z? a potem dokupowa? lepszy aparat..

Ja polecam ten kt?ry sam zakupi?em ostatnio. (jednak ja wzi??em go na raty w Avansie)



Dodam ?e zdj?cia s? przedniej jako?ci, jest wygodny w u?yciu, jako bateria akulmulatorek xd Fajn? opcj? jest te? "wyszukiwanie" usmiechu.
 

Frox

Forum friend
Joined
Apr 2, 2008
Messages
494
Reaction score
33
Odp: Dorad?cie [aparat cyfrowy]

Ludzie, on chce za 200z?.Ja kupi?em za 212z? Canon A510, robi bardzo dobre fotki jak na te pieniadze, ba nawet dam Ci aukcje: