Oto co stworzy?em:
Po jakim? czasie stwierdzi?em, ?e mnie chuj strzela i zapytam si? was tutaj co doda? do items.xml i movements.xml
Po ci??kiej prazy (rysunek ni?ej) wysz?o mi co? co nie dzia?a
To doda?em do items.xml
I nie dzia?a ...
Opisz? co si? dzieje.
Jest sobie na pod?odze item o id 7697
Zak?adam go i dostaje exp o x % wi?kszy (item zamienia si? w id: 7708)
Potem go zdejmuje i k?ad? na pod?og?, a item nadal ma id 7708.... a powinien mie? 7697
ju? mnie to wkurza..
Wie kto? jak to naprawi??
Code:
-- Dragonas --
local lvlmin = 70 --lvl minimum by uzyc
local lvlmax = 400 --lvl max by uzyc
local procent = 20 -- ile % wiecej ma byc expa
local exprate = 1 + (procent/100)
local effect = math.random(27, 32)
function onEquip(cid, item, slot)
playerlvl = getPlayerLevel(cid)
playerpos = getPlayerPosition(cid)
if playerlvl >= lvlmin then
if playerlvl <= lvlmax then
doPlayerSetExperienceRate(cid, exprate)
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Your Exp rate + "..procent.."%.")
doSendMagicEffect(playerpos, effect)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Your lvl is too big!")
end
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Your lvl is too low!")
end
return true
end
function onDeEquip(cid, item, slot)
playerlvl = getPlayerLevel(cid)
playerpos = getPlayerPosition(cid)
if playerlvl >= lvlmin then
doPlayerSetExperienceRate(cid, 1)
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Extra exp ended.")
doSendMagicEffect(playerpos, effect)
end
return true
end
Po ci??kiej prazy (rysunek ni?ej) wysz?o mi co? co nie dzia?a
Code:
<!-- Exp Ring-->
<!-- ON -->
<item id="7708" article="a" name="Experience ring">
<attribute key="weight" value="80"/>
<attribute key="slotType" value="ring"/>
<attribute key="decayTo" value="0"/>
<attribute key="duration" value="480"/>
<attribute key="showduration" value="1"/>
</item>
<!-- OFF -->
<item id="7697" article="an" name="experience ring">
<attribute key="weight" value="80"/>
<attribute key="slotType" value="ring"/>
<attribute key="transformEquipTo" value="7708"/>
<attribute key="stopduration" value="1"/>
<attribute key="showduration" value="1"/>
</item>
Code:
<movevent type="Equip" itemid="7697" slot="ring" event="function" value="onEquipItem"/>
<movevent type="Equip" itemid="7708" slot="ring" event="script" value="exp_ring.lua"/><!-- EXPERIENCE RING IN USE-->
<movevent type="DeEquip" itemid="7708" slot="ring" event="script" value="exp_ring.lua"/> <!-- EXPERIENCE RING IN USE-->
Opisz? co si? dzieje.
Jest sobie na pod?odze item o id 7697
Zak?adam go i dostaje exp o x % wi?kszy (item zamienia si? w id: 7708)
Potem go zdejmuje i k?ad? na pod?og?, a item nadal ma id 7708.... a powinien mie? 7697
ju? mnie to wkurza..
Wie kto? jak to naprawi??