What's new

Gandzia mappuje

Status
Not open for further replies.

GandziaOTS

User
Joined
May 13, 2009
Messages
32
Reaction score
0
Powoli zaczynam bawi? si? z mappingiem, jestem podczas tworzenia rpg miasta:
psv881cxjzha.png

par? domk?w, po prawej stronie du?a tawerna
9j9jn270ui7z.png

skr?t przez miasto mi?dzy domami

Jak si? podoba? Czekam na krytyk?. Jestem w tym praktycznie zielony, ostatni raz pr?bowa?em mappowa? w wieku 13 lat
 

#Adaś

Senior User
Joined
Jan 22, 2011
Messages
780
Reaction score
23
Odp: Gandzia mappuje

Nie zbyt, jedno drzewo Lipnie te bordery... Tak to wida? ?e co? tam umiesz Ale bardzo s?abo to robisz Ale nie zaprzecze ze nie znasz rme tylko po prostu robisz s?abe mapy.
 

Astareth

Active User
Joined
Oct 17, 2015
Messages
113
Reaction score
6
Odp: Gandzia mappuje

Nawet spoczko, cho? skromnie.

a Ty Ada? dopiero ?egna?e? si? na forum ?e ko?czysz ze wszystkim co z tibi? zwi?zane a ch?opaka nie dopingujesz w og?le :>
 

#Adaś

Senior User
Joined
Jan 22, 2011
Messages
780
Reaction score
23
Odp: Gandzia mappuje

Ale na forach zostan? :) opinia szczera
 

GandziaOTS

User
Joined
May 13, 2009
Messages
32
Reaction score
0
Odp: Gandzia mappuje

Lubie ostr? a przedewszystkim szczer? krytyk?, dzi?ki :). Domy?lam si?, ?e wam obu w tych mapach czego? brakowa?o. Ostatnio nie mam w og?le czasu albo nawet weny mappowa? tak wi?c odpalam map editor, robie pare domk?w a potem w sumie udoskonalam wszystko to, co juz zrobilem dorzucajac detale itp. W ten spos?b ulepszy?em(mam nadzieje) lekko screena, kt?rego ju? widzieli?cie. Prosze o szczer? ocen? i w miare mo?liwo?ci napisanie co jest nie tak co tu nie pasuje, a co doda?, dzi?ki z g?ry. :)
s76qr6nq393u.png
 

Don Diablo

Advanced User
Joined
Jun 20, 2010
Messages
294
Reaction score
10
Odp: Gandzia mappuje

Mapka ?adna, chocia? kilka rzeczy mi w niej nie po prostu nie pasuje (np. namiot w prawej cz??ci screena).