What's new

Inne healing rune

vexler222

Advanced User
Joined
Feb 12, 2012
Messages
337
Reaction score
11
Yo, mam problem mianowicie mam taki skrypt:

Code:
local exhaust = createConditionObject(CONDITION_EXHAUST)
setConditionParam(exhaust, CONDITION_PARAM_TICKS, (getConfigInfo('timeBetweenExActions') - 100))
 
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
    local health_minimum = 1300
    local health_maximum = 1800
    local health_add = math.random(health_minimum, health_maximum)
   
    doCreatureAddHealth(cid, health_add)
    doSendMagicEffect(getThingPos(itemEx.uid), CONST_ME_MAGIC_BLUE)
    doCreatureSay(itemEx.uid, "Healing Rune Aaaah...", TALKTYPE_ORANGE_1)
    return TRUE
end

I wszystko jest miodzio tylko wywla error gdy u?ywam tej runki na ziemie przez co jak kto? b?dzie napierdala? tym w ziemie consola b?dzie zasypana jednym errorem:

Code:
[Error - Action Interface]
data/actions/scripts/liquids/healingrune.lua:onUse
Description:
(LuaInterface::luaDoCreatureSay) Creature not found

Da si? tego jako? pozby??
 

Placek

Blue Waffle
Joined
Sep 30, 2008
Messages
6,793
Reaction score
672
Age
9
Odp: healing rune

Od kiedy jest sens si? odnosi? do fromPosition i toPosition przy onUse je?li tego nie wykorzystujesz w kodzie?
U?ywasz cid i exItem. Wywal reszt?.

Od kiedy doCreatureSay przyjmuje jako pierwszy parametr uid itemu, zamiast creature id(cid)?


Po co deklarujesz zmienne przy ka?dym u?yciu runy, je?li ich warto?ci s? sta?ymi (health_max* i health_min* przed onUse)? xd

Jak dla mnie to do przepisania jest, bo ?rednio wysz?o xd
 

vexler222

Advanced User
Joined
Feb 12, 2012
Messages
337
Reaction score
11
Odp: healing rune

Po zmianie itemEx.uid na cid nie wywala ju? tego b??du tylko mam problem z tym, ?e gdzie bym nie u?y? tej runki i tak leczy mi hp.

---------- Tre?? dodana o 16:07 ----------

nie wa?ne poradzi?em sobie
/cls
 
Top