Seylock
Active User
- Joined
- Oct 21, 2010
- Messages
- 147
- Reaction score
- 5
Witam wszystkich tibianetpeelowicz?w! :lol:
Mam wam wszystkim do zaprezentowania mojego nowego potworka,
kt?ry idealnie nadaje si? na serwery 4fun jak i RPG.
Jest to Kasiora, kt?ra ucieka przed graczami,
i co ok. 10 sekund rzuca w jednego z nich 1cc!
Idealny na eventy!
Zaczynamy:Mam wam wszystkim do zaprezentowania mojego nowego potworka,
kt?ry idealnie nadaje si? na serwery 4fun jak i RPG.
Jest to Kasiora, kt?ra ucieka przed graczami,
i co ok. 10 sekund rzuca w jednego z nich 1cc!
Idealny na eventy!
1) Tworzymy plik kasiora.xml w data/monster, wklejamy to; zapisujemy.
Code:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Kasiora" nameDescription="a kasiora" race="blood" experience="0" speed="200" manacost="0">
<health now="1" max="1"/>
<look type="149" head="0" body="47" legs="105" feet="105" addons="3" corpse="6081"/>
<targetchange interval="5000" chance="8"/>
<strategy attack="100" defense="0"/>
<flags>
<flag summonable="0"/>
<flag attackable="1"/>
<flag hostile="1"/>
<flag illusionable="1"/>
<flag convinceable="1"/>
<flag pushable="0"/>
<flag canpushitems="1"/>
<flag canpushcreatures="1"/>
<flag targetdistance="4"/>
<flag staticattack="90"/>
<flag runonhealth="10"/>
</flags>
<attacks>
<attack name="kasiora" interval="1000" chance="10" range="4">
</attack>
</attacks>
<defenses armor="999999" defense="999999"/>
<immunities>
<immunity physical="1"/>
<immunity energy="1"/>
<immunity fire="1"/>
<immunity poison="1"/>
<immunity lifedrain="0"/>
<immunity paralyze="1"/>
<immunity outfit="1"/>
<immunity drunk="1"/>
<immunity invisible="1"/>
</immunities>
<voices interval="5000" chance="10">
<voice sentence="Kto lapie?!"/>
<voice sentence="Lapcie!"/>
</voices>
<loot>
</loot>
</monster>
Code:
<monster name="Kasiora" file="Kasiora.xml"/>
Code:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_ENERGY)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_CREATEITEM, 2160)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
Code:
<rune name="Kasiora" id="2178" charges="10" blocktype="all" maglv="99" exhaustion="1" enabled="1" allowfaruse="1" script="kasiora.lua"></rune>
I gotowe! Mo?emy teraz;
*przyzwa? potworka podczas eventu komend? "/m kasiora"!
*zrobi? r?cznie item, kt?rym b?dziesz sam rzuca? po 1cc (po wyrzuceniu 10 runa znika) komend? "/i 2178"!;
**je?li chcesz moc wyrzucic wiecej cc, wpisz "/i 2178 <tutaj liczba, ktorej iloczyn wyniku x10>";
***przyk?ad = chcemy wyrzuci? 100cc, piszemy "i 2178 10", chcemy wyrzucic 380, piszemy /i 2178 38"
*przyzwa? potworka podczas eventu komend? "/m kasiora"!
*zrobi? r?cznie item, kt?rym b?dziesz sam rzuca? po 1cc (po wyrzuceniu 10 runa znika) komend? "/i 2178"!;
**je?li chcesz moc wyrzucic wiecej cc, wpisz "/i 2178 <tutaj liczba, ktorej iloczyn wyniku x10>";
***przyk?ad = chcemy wyrzuci? 100cc, piszemy "i 2178 10", chcemy wyrzucic 380, piszemy /i 2178 38"
//Testowane na Evolution 8.1