What's new

Inne Hosting Servera na 20 os?b

HaiT

Advanced User
Joined
Mar 28, 2010
Messages
431
Reaction score
21
Siemano, chce postawic na test server dla max 20 osob jak narazie. A ?e jestem totalnie zielony prosze o jakas konstruktywna ocene tej serverowni, o to parametry:

VPS SSD 1
KVM OpenStack
1 vCore(s)
2,4 GHz
2 GB RAM
20 GB SSD
Linux
Debian
Local RAID


Jest to hosting z OVH kto? stawia? tam serva? Trudny jest w obs?udze ?
Server bedzie XML wiec starsza wersja, czy p?jdzie na Linuxie na tym hostingu?

Z g?ry
Dzieki za pomoc​
 

DenZ

Zasłużony
Joined
Feb 23, 2011
Messages
868
Reaction score
30
Age
28
Odp: Hosting Servera na 20 os?b

Nie lepiej i?? do Cuddiego i dzieli? zysk?w 50/50? a jak serwer b?dzie dobry wtedy przej?? na OVH? bo jak? masz pewno?? ?e projekt Ci wypali?
Ja na twoim miejscu bym napisa? do niego, serio idzie si? z nim fajnie dogada? a jak by? mia? pewno?? ?e serwer na 100% wypali kupi? jaki? porz?dny VPS/DEDYK.
 

Asimov

Active User
Joined
Feb 8, 2012
Messages
94
Reaction score
4
Age
30
Odp: Hosting Servera na 20 os?b

Nie lepiej i?? do Cuddiego i dzieli? zysk?w 50/50? a jak serwer b?dzie dobry wtedy przej?? na OVH? bo jak? masz pewno?? ?e projekt Ci wypali?
Ja na twoim miejscu bym napisa? do niego, serio idzie si? z nim fajnie dogada? a jak by? mia? pewno?? ?e serwer na 100% wypali kupi? jaki? porz?dny VPS/DEDYK.

Cuddi to leszcz, ja raz u niego mia?em wtedy jakie? poj?cie mia? o otsach ale to 8.6 by?o, je?li chodzi o 10+ to jest kompletnie ciemny w tym, w weekendy go nie ma tak?e jak si? co? spierdoli to czekasz do pon. Nawet przy zyskach 50/50 nie op?aca si? go bra?, ju? lepiej znale?? kogo? ogarni?tego do pomocy i strzeli? otsa na godny host.
 

HaiT

Advanced User
Joined
Mar 28, 2010
Messages
431
Reaction score
21
Odp: Hosting Servera na 20 os?b

Kto to jest ten Cudii ? I jak mozna sie z nim skontaktowac? Og?lnie to server pod Tibie 8.10 wiec w?tpie ?eby kto? wykazywa? inicjatywe wsp??pracy, ale zawsze zagai? mo?na
 

DenZ