Voilan
Advanced User
- Joined
- Feb 21, 2009
- Messages
- 319
- Reaction score
- 46
Wiele os?b si? zastanawia...
Jak zrobi? czar?
Ale? to banalne!!
Ten kr?tki poradnik powinien was nauczy? robienie czar?w z jedn? animacj?...
Je?li si? wam spodoba poradnik napisz? kolejny, jak zrobi? czar z 10 animacjami!
Zaczynamy!:
W data\spells otwieramy plik spells.xml (w notatniku) w nim wklejamy:
Nazwa czaru
Po jakich s?owach ma zacz?? dzia?a? (np. exori)
Level potrzebny do u?ycia czaru
Magic Level potrzebny do u?ycia czaru
Ile bierze Many
Co ile mo?na u?ywa? czar, je?li dacie 1 mo?na nim spamowa? (tak jak exevo love all) je?li dacie 1000 to nie b?dzie mo?na go cz?sto u?ywa? (tak jak utamo vita itp)
Czy potrzebne jest Premium?
1 - Tak
0 - Nie
Nazwa pliku ze skryptem czaru (zasi?g itp)
Id profesji kt?ra mo?e to u?ywa?
Gdy zrobili?my to mo?emy przej?? do skryptu (zasieg itp):
W data\spells\scripts tworzymy plik o ko?c?wce .lua np. lolek.lua
A w nim:
Zasi?g czaru... Moze by? te? taki:
local arr = {
{1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 2, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1},
}
1 - Pole gdzie czar ma ude?a?
2 - Pole gdzie stoi player u?ywaj?cy czaru
Mno?nik ataku (zale?ny od mlvl)
Efekt ataku, Mo?na wpisa? te? cyferki a oto efekty ataku:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
Efekty ataku by Roki Alth
Czym bije, mog? by? tak?e:
NOi mamy czar
Jak zrobi? czar?
Ale? to banalne!!
Ten kr?tki poradnik powinien was nauczy? robienie czar?w z jedn? animacj?...
Je?li si? wam spodoba poradnik napisz? kolejny, jak zrobi? czar z 10 animacjami!
Zaczynamy!:
W data\spells otwieramy plik spells.xml (w notatniku) w nim wklejamy:
<instant name="LolEk" words="Kajoken" lvl="1000" maglv="100" mana="1000" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="lolek.lua"><vocation id="2"/><vocation id="6"/></instant>
Nazwa czaru
Po jakich s?owach ma zacz?? dzia?a? (np. exori)
Level potrzebny do u?ycia czaru
Magic Level potrzebny do u?ycia czaru
Ile bierze Many
Co ile mo?na u?ywa? czar, je?li dacie 1 mo?na nim spamowa? (tak jak exevo love all) je?li dacie 1000 to nie b?dzie mo?na go cz?sto u?ywa? (tak jak utamo vita itp)
Czy potrzebne jest Premium?
1 - Tak
0 - Nie
Nazwa pliku ze skryptem czaru (zasi?g itp)
Id profesji kt?ra mo?e to u?ywa?
Gdy zrobili?my to mo?emy przej?? do skryptu (zasieg itp):
W data\spells\scripts tworzymy plik o ko?c?wce .lua np. lolek.lua
A w nim:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_HITAREA)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.4, -30, -0.9, 0)
local arr = {
{1, 1, 1},
{1, 2, 1},
{1, 1, 1}
}
local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
Zasi?g czaru... Moze by? te? taki:
local arr = {
{1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 2, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1},
}
1 - Pole gdzie czar ma ude?a?
2 - Pole gdzie stoi player u?ywaj?cy czaru
Mno?nik ataku (zale?ny od mlvl)
Efekt ataku, Mo?na wpisa? te? cyferki a oto efekty ataku:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
Efekty ataku by Roki Alth
Czym bije, mog? by? tak?e:
- FIREDAMAGE
- POSIONDAMAGE
NOi mamy czar
Last edited: