What's new

Skrypty & Kody Jak zrobi? Sagi DB

TenTypSwir

NNSTORY.EU Developer
Joined
Jun 8, 2010
Messages
1,657
Reaction score
117
Odp: Jak zrobi? Sagi DB

Kod C++ na sagi jak na DBL/DBKO/WONO/DBSU/DBD mog? odsprzeda? /pisz gg
 

vladimir13

User
Joined
Nov 9, 2016
Messages
18
Reaction score
1
Odp: Jak zrobi? Sagi DB

[lua]local config = {
['monster'] = {storage = 5555, value = 1}
}
function onKill(cid, target)
local monster = config[getCreatureName(target):lower()]
if isPlayer(target) or not monster then
return true
end

if getPlayerStorageValue(cid, monster.storage) ~= monster.value then
setPlayerStorageValue(cid, monster.storage, monster.value)
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_ORANGE, 'Zabiles '..getCreatureName(target))
end
return true
end[/lua]

do cpp sprobuj tego
w bool Monster::selectTarget(Creature* creature)
wklej
Code:
if(getName() == "monster")
{
	std::string retVal;
	Player* player = creature->getPlayer();
	player->getStorage(5555, retVal);
	if(retVal != "-1")
		return false;
}
 

Walczor

Advanced User
Joined
Jun 4, 2015
Messages
224
Reaction score
1
Odp: Jak zrobi? Sagi DB

Tzn gdzie ja mam to pierwsze da?? i to drugie gdzie? do jakiego pliku?Chodzi mi o typu vocations.cpp itd
 

vladimir13

User
Joined
Nov 9, 2016
Messages
18
Reaction score
1
Odp: Jak zrobi? Sagi DB

Wiesz co kolego? Straszysz mnie jakimis atakami, hejtujesz dbnsa, mnie i caly swiat, bo jestes lepszy, a nie wiesz, ktory plik w source jest od potworow? No to ci powiem: monster.cpp

Kod lua wrzucasz do creaturescripts/scripts/xxx.lua/
Edytuj creaturescripts/scripts/login.lua/
[lua]registerCreatureEvent(cid, "yyy")[/lua]
Edytuj creaturescripts/creaturescripts.xml
[xml]<event type="kill" name="yyy" event="script" value="xxx.lua"/>[/xml]
 
Top