What's new

Jastro OTS 7.6 by DamicUP/Jastro

Jastro OTS 7.6 by DamicUP/Jastro

  • Tak

    Votes: 0 0.0%
  • Nie

    Votes: 0 0.0%
  • Czy ja wiem...

    Votes: 0 0.0%
  • Tak

    Votes: 0 0.0%
  • Nie

    Votes: 0 0.0%
  • Czy ja wiem...

    Votes: 0 0.0%
  • Tak

    Votes: 0 0.0%
  • Nie

    Votes: 0 0.0%
  • Czy ja wiem...

    Votes: 0 0.0%
  • Tak

    Votes: 0 0.0%
  • Nie

    Votes: 0 0.0%
  • Czy ja wiem...

    Votes: 0 0.0%
  • Tak

    Votes: 0 0.0%
  • Nie

    Votes: 0 0.0%
  • Czy ja wiem...

    Votes: 0 0.0%
  • Tak

    Votes: 0 0.0%
  • Nie

    Votes: 0 0.0%
  • Czy ja wiem...

    Votes: 0 0.0%
  • Tak

    Votes: 0 0.0%
  • Nie

    Votes: 0 0.0%
  • Czy ja wiem...

    Votes: 0 0.0%
  • Tak

    Votes: 0 0.0%
  • Nie

    Votes: 0 0.0%
  • Czy ja wiem...

    Votes: 0 0.0%
  • Tak

    Votes: 0 0.0%
  • Nie

    Votes: 0 0.0%
  • Czy ja wiem...

    Votes: 0 0.0%
  • Tak

    Votes: 0 0.0%
  • Nie

    Votes: 0 0.0%
  • Czy ja wiem...

    Votes: 0 0.0%
  • Tak

    Votes: 0 0.0%
  • Nie

    Votes: 0 0.0%
  • Czy ja wiem...

    Votes: 0 0.0%
  • Tak

    Votes: 0 0.0%
  • Nie

    Votes: 0 0.0%
  • Czy ja wiem...

    Votes: 0 0.0%
  • a:3:{i:23443;a:5:{s:12:"polloptionid";i:23443;s:6:"nodeid";s:7:"2442400";s:5:"title";s:3:"Tak";s:5:"

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    0
Status
Not open for further replies.

DamicUP

User
Joined
Apr 16, 2009
Messages
32
Reaction score
2
Age
29
Witam!
Jestem nowym u?ytkownikiem tego Forum, ale tibii si? znam ;)
Troch? czasu mi zaje?a edycja OTS kt?rego w?a?nie przedstawiam:
----------------------
nazwa ots'a=Jastro OTS
wersja ots'a=1.3
wersja tibi=7.6
g?owny tw?rca=Jastro
prawdziwe imi? tworcy=Damian
tester=Elektryk
prawdziwe imi? testera=Patryk
ip changer=Asprate
--------------------------
-------------------------------------
eng=Jastro OTS v.1.3 Icco
pol=Jastro OTS v.1.3 Icco
-----------------------------------------------

~~~~~~~~~~
Nowo?ci>>>
~~~~~~~~~~

======
W grze
======

Akcje/>
+Kostny Gr?b (Gdy klikniemy na gr?b, z groby wyskoczy nam szkielet).
+Ognisko (Gdy klikniamy Axem na drzewo, zostanie ono ?ci?te, otrzymamy k?ody drewna, nast?pnie Pochodni? podpalimy je i mamy Ognisko).
+Dary Bog?w (Rune kt?ry daje jak?? ilo?? Many i ?ycia-s? trzy rodzaje, kt?re kupi? mo?na u Dark Roda).
+Jezioro Hythu (Jest to jezioro w ktorym plywaja Duze rybe, chodowlane, wiecej informacji dostaniesz od NPC Normana).
+Life Crystal (Nieko?cz?cy si? item, za ka?dym razem daj?cy +100 ?ycia,po wykonaniu Demon Questa dostaniemy takiego Krzysta?ka).
+Runy, tworzy? mo?e tylko Druid.
+1cc na pocz?tek.

Potwory/>
+Ghoulang (Boss Ghoula).
+Punish (Wszechpot??ny Potw?r o sile conajmniej 2 Orshabaali).
+Cave Minotaur (Silny jaskiniowy Minotaur).
+Orc Awake (Szybki, jeden, z serii Ork?w).
+Training Monk (Potw?r na kt?ry doskonalimy swoje umiej?tno?ci bitewne).
+Necromancer (Zmieniony loot).

Npc/>
+Polish NPC (Ca?kowicie Polskie NPC).[Wielki Projekt]
+Norman (Kupuje du?e ryby, zna wiele tajemnic).
+ACC Maker(Npc u kt?rego robimy postacie, lecz najpierw logujemy si? na pasy 111111/tibia).[Najwi?kszy Projekt].
+Mad (Npc kt?ry kupuje WSZYSTKIE "helmy","buty","tarcze","zbroje","spodnie","miecze","topory","cluby", i "amulety"!).
+Costly (Kupuje kosztowno?ci, takie jak np. talon).
+Jewel (Kupuje przer??ne rodzaje Pier?cieni).
+Nimmo (Brat Costly'ego, kupuj?cy tylko po 100 kosztowno?ci w odr?znieniu do brata, kt?ry kupuje po 1).

Czary/>
+Antidotum (Gdy jeste?my zatruci, to leczy nas z zatrucia)=[exana pox].
+Pox Wave (Inaczej: Fala Trucizny)=[exevo pox hur].
+Mistic Strong Haste (Maxymalna pr?dko??)=[utani max hur].
+Strong Ultimate Healing (Maxymalne leczenie)=[mass exura].
+Ultimate Berzeker (Maxymalny Berzeker)=[exori gran vis].
+Water Bath (Inaczej: Wodna K?piel)=[exevo bubble]
+Candle Berzeker (Starszy brat exori)=[exori gran].
+Hope Power (Pot??ny czar dla Rycerza, oczywi?cie o du?ych wymaganiach)=[uxevo hex].
+Yellow Ring Strike (Jedyny, zadaj?cy obra?enia czar dla Palladyna)=[exeva vis].
+Great Mana Shield (D?u?ej trwaj?ca Tarcza Many-lub po prostu "utamka")=[utamo gran vita].
+Great Yellow Ring Strike (Silniejszy i o wi?kszym, cho? z drugiej strony ma?ym zasi?gu, 2-i czar zadaj?cy obra?enia dla Palladyna)=[exeva gran vis].
+Ultimate Berzeker (Silniejszy czar z kategorii "exori")=[exori gran].

Expowiska/>
+Orshabaals (Id? do kapitana Blueberrego).
+Ghouls (Id? do kapitana Blueberrego).
+Punish (Id? do kapitana Blueberrego).
+Cave (Inaczej Jaskinia.Znajdziesz j? po lewej stronie od Bamboo Camp).
+Mummy (Gdy znajdziesz expowisko "DS'?w", dojdziesz i tu).

========
W Ots'ie
========
+Nowa Ikonka.
+Poprawki.
+Ma?a lecz b.stabilna mapka.
+Na pro?b? wielu Graczy zmniejszy?em ceny Runek u Dark Rodo.
+Zwi?kszona speedAttack.
+Zwi?kszony manamul.
+NOWY SILNIK:
-Dzi?ki zdolno?ciom technik?w Komputerowych,i znawc?w Tibii doda?em nowy silnik, kt?ry:
-Jest stabilniejszy do poprzedniego,
-Zmienjsza rozmiar OTS, dzi?ki czemu OTS ??duj? si? szybciej, i przy grze wyst?puje napewno mniej "lag?w".
KONIEC OPISU!:D

download


skan

detected.png


Reupload:
 
Last edited by a moderator:

moski

User
Joined
Feb 5, 2009
Messages
41
Reaction score
2
Odp: Jastro OTS 7.6 by DamicUP/Jastro

A moze jakies ss? ;P
PLX :eek:
 

Siwy1993

Advanced User
Joined
Apr 23, 2009
Messages
176
Reaction score
0
Odp: Jastro OTS 7.6 by DamicUP/Jastro

Ojj kiedy? na tej mapie hostowa?em serva, dawno to by?o. Npc dzia?aj? tylko musisz do nich powiedzie? "siema" ocena 6/10 ;)
 

Kucyk93

Active User
Joined
Nov 5, 2008
Messages
106
Reaction score
21
Odp: Jastro OTS 7.6 by DamicUP/Jastro

To jest porpostu spolszczony Ots ale posiada duzo bogow. Ale za wstawke dzieki bo Ots-a dlugo nikt nie mogl znalesc z tego co wiem ;P... Trzeba go edytowac do hostowania absolutnie sie nie nadaje 6/10
 

DamicUP

User
Joined
Apr 16, 2009
Messages
32
Reaction score
2
Age
29
Odp: Jastro OTS 7.6 by DamicUP/Jastro

Po pierwsze: Thx Tomoxss za skan ;)-poprostu nie mia?em czasu doda?,-oczywi?cie mia?em zamiar!
Po drugie: Do NPC m?wimy "siema" nie "hi" ;)-w ko?cu to OTS Polaka?-tak czy nie?! ;)

I thx za koment.
Oczywi?cie zach?cam do ?ci?gania, i dalszego komentowania.
Mo?e jak b?d? mia? czas, to zaczne go "poprawia?"/"edytowa?". :p
 
Last edited:

Davviddic

User
Joined
Apr 21, 2009
Messages
27
Reaction score
1
Odp: Jastro OTS 7.6 by DamicUP/Jastro

Ej a te "viry" ze skana to sa gro?ne??? Bo np w tibii(client) muj antywir wykrywa trojana chyba a z tego co wiem tam nie ma zadnych wirow.

PS Hostuje go daje 8\10(jak na razie)
 

DamicUP

User
Joined
Apr 16, 2009
Messages
32
Reaction score
2
Age
29
Odp: Jastro OTS 7.6 by DamicUP/Jastro

?ci?gnij dowolnego czystego ots'a dajmy na to 7.6..., po skanie znajdziesz w nim te samy wiry, po prostu niekt?re antiviry wykrywaj? OTS'y jako Virusy!:)
 

DamicUP

User
Joined
Apr 16, 2009
Messages
32
Reaction score
2
Age
29
Jak zrobi? sw?j Czar?

Jak zrobi? sw?j Czar?

Jest to instrukcja o tym "Jak zrobi? sw?j Czar?".

1.Utw?rz dokument teksotwy.
2.W nim napisz:

area = { --->rozpoczecie czaru,area znaczy po prostu zasieg, te 1-ki to wlasnie czar, w srodku jest 1-o zero czyli gracz
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
}

attackType = ATTACK_PHYSICAL ---ustawienia ataku w tym przypadku ustawione na obrazenia psychiczne
needDirection = false --->zostawiamy
areaEffect = NM_ME_EXPLOSION_AREA --->ustawienie ataku, Eksplozja
animationEffect = NM_ANI_NONE --->zostawiamy

hitEffect = NM_ME_EXPLOSION_DAMAGE --->najlepiej zostawic choc mozna zmienic, plik z przykladami znajdziesz na stronie do pobrania "Spell Attacks".
damageEffect = NM_ME_DRAW_BLOOD --->zostawic
animationColor = RED --->zostawiamy
offensive = true --->zostawiamy!
drawblood = true --->zostawiamy!

UltimateExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0) --->ta dluga linika okresla rozpoczecie ustawienia obrazen.

function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var) --->zostawiamy!
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z} --->zostawiamy!
n = tonumber(var) -- try to convert it to a number --->zostawiamy!
if n ~= nil then --->zostawiamy!
-- bugged --->zostawiamy!
-- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0 --->zostawiamy!
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0 --->zostawiamy!

UltimateExplosionObject.minDmg = 0 --->zostawiamy!
UltimateExplosionObject.maxDmg = 0 --->zostawiamy!
else --->zostawiamy!
UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 2.3 - 30 --->tu juz raczej trudniejsze, ale do wyuczenia!-liczba 2.3-okresla uderzenie w roznicy od levela a 30,-uderzenie w roznicy od mglevela.
UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 3.0
end --->zostawiamy!

return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, UltimateExplosionObject:eek:rdered()) --->koniec
end --->zostawiamy!

3.Zapisujemy w data\spells\instant jako np. exevo gran mas vis.xml
4.Potem w data otwieramy folder spells a w nim jest spells.xml, edytujemy go, w nim wpisujemy:

<spell name="Ultimate Explosion" words="exevo gran mas vis" maglv="40" mana="800" enabled="1"><vocation id="1" /></spell>

Trudne s?owa:
-<spell name="=nazwa czaru
-words="=nazwa czaru kt?rego wymawiamy podczas gry
-maglv="=magiczny level
-enabled="=Opisuje profesje kt?rymi gramy

Profesje:
1-Mag
2-Druid
3-Palladyn
4-Rycerz

5.Zapisujemy.
6.I to by by?o na tyle, teraz uruchamiamy gr? i podczas gry piszmey "exevo gran mas vis".


Mam nadziej? ?e pomog?em!Mo?e reput?;)
Wybaczcie za b??dy ortograficzne-i? napewno takie s?!
W razie jaki? problem?w, lub b??d?w prosz? o kontakt!
 

DamicUP

User
Joined
Apr 16, 2009
Messages
32
Reaction score
2
Age
29
Jak zrobi? w?asnego potwora?

Jak zrobi? w?asnego potwora?

Jest to Instrukcja na temat:"Jak zrobi? w?asnego potwora?".

1.Utw?rz nowy dokument tekstowy.
2.Otw?rz go.
3.Wpisz w nim:

<?xml version="1.0"?> --->Tu zostawiamy, to musi by? w kazdym pliku Potwora!
<monster name="Demon" --->nazwa potwora level="20" maglevel="20" --->zostawiamy experience="6000" --->tu ustawiamy ile ma isc za zabicie potwora Expa! pushable="0" armor="49" defense="51" canpushitems="1" staticattack="40" changetarget="200" --->tu zostawiamy speed="210" --->predkosc potwora>
<health now="8200" max="8200"/> --->tu ustawiamy ile ma miec zycie potwor
<look type="35" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="2916"/> --->wyglad potwora-jest mnostwo wygladow!wiec muisz sam wybierac jesli chcesz by potwor wygladal jak rat wchodzisz w plik i kopiujesz taka linike!
<combat targetdistance="1" runonhealth="0"/> --->zostawiamy
<blood color="199" effect="0" splash="255"/> --->zostawiamy

<attacks> --->zostawiamy!
<attack type="melee" mindamage="192" maxdamage="510" probability="100"/> --->min i max ataku z piesci
<attack type="instant" name="exura" cycleticks="5000" probability="50"/> --->tu np. jest ustawione ze potowr gdy ma malo zycia leczy sie exura.
<attack type="rune" name="firefield" cycleticks="3000" probability="40"/> --->tu i niezej sa to runy np.sd
<attack type="instant" name="d exevo gran vis lux" exhaustion="500" cycleticks="7000" probability="60"/>
<attack type="instant" name="demon_manadrain" exhaustion="100" cycleticks="4000" probability="30"/>
<attack type="rune" name="demon fireball" exhaustion="500" cycleticks="3500" probability="60"/>
</attacks> --->zostawiamy!

<defenses> --->zostawiamy!
<defense immunity="energy"/>
<defense immunity="fire"/>
<defense immunity="poison"/>
<defense immunity="paralyze"/>
<defense immunity="invisible"/>
<defense immunity="drunk"/>
</defenses> --->zostawiamy!

<voices> --->tu ustawiamy jakie slowa podczas walki ma wymawiac potwor!
<voice sentence="Your soul will be mine!"/>
<voice sentence="Your resistance is futile!"/>
<voice sentence="MWA HA HA HA HA!"/>
<voice sentence="I SMELLLL FEARRR!"/>
</voices> --->zostawiamy.

<loot> --->tu ustawiamy loota, to juz dluzsza histora, lecz rzecz polega na tym jakie itemki maja wypadac po zabicu potwora, by ustawic takie cos potrzebny bedzie itemlist ktory zamieszczam na stronie.
<item id="2148" countmax="100" chance1="100000" chancemax="0"/> --->max 100gp
<item id="2148" countmax="25" chance1="100000" chancemax="0"/> --->max 25 gp
<item id="2393" chance="1000"/> --->giant sword
<item id="2514" chance="500"/> --->mms
<item id="2432" chance="1538"/> --->fire axe
<item id="2472" chance="433"/> --->mpa

<item id="1987" chance="33333"> --->bag
<inside> --->inside-czyli to co ma byc w bagu
<item id="2678" countmax="3" chance1="10000" chancemax="0"/> --->max 3 kokosy
<item id="2148" countmax="100" chance1="100000" chancemax="0"/> --->max 100gp
<item id="2151" countmax="4" chance1="4000" chancemax="0"/> --->max 4 talony
<item id="2462" chance="1055"/> --->devil helmet
<item id="2149" countmax="3" chance1="1428" chancemax="0"/> --->max 3 small emeraldy
<item id="2171" chance="1333"/> --->platinum amulet
<item id="2387" chance="6666"/> --->double axe
<item id="2470" chance="600"/> --->golden legs
<item id="2520" chance="866"/> --->demon shield
</inside> --->zostawiamy!
</item> --->zostawiamy!
</loot> --->zostawiamy!

<summons maxSummons="2"> --->ile max nasz potwor moze przywolac poddanych
<summon name="Fire Elemental" chance="1333"/> --->nazwa i szansa na przywolanie
</summons> --->zostawiamy

</monster> --->i tu konczymy robic potowra!

KONIEC

Trudne s?owa:
-countmax=ile max moze wypasc np. gp
-chance=szansa

4.Wybieramy "Zapisz Jako", w data/monsters zapisujemy pod nazw? "Demon.xml"-to zale?y jak? ustawilismy w pliku na samej g?rze!
5.Po zapisaniu takiego pliku, szukamy pliku w ots'ie "monsters.xml"-najlepiej za pomoc? "Wyszukaj", gdy znajdziemy edytujemy i na ko?cu dopisujemy:

<monster name="Demon" file="Demon.xml" />

6.Zapisujemy.
7.Potem to ju? pestka!
8.Musisz mie? map edytora!-Wejd? w plik z nim, i znajd? creatures.xml-edytuj i na ko?cu dopisz:

<creature looktype="35" name="Demon" type="monster"/> --->Demon-nazwa twojego potwora, kt?rego ustawi?e? na pocz?tku

9.Zapisujemy.
10.Nast?pnie wczytujemy mapk? za pomoc? MapEdytora, powy?ej wybieramy taki "czerwony kwadrat" obok gumki.
11.Wstawiamy go na map? i w obszarze tego "czerwonego kwadratu" mo?emy ustawi? swojego Potwora, kt?rego znajdziemy po lewej stronie monitora "Klikamy w Grounds" i jedziemy w d?l znajduj?c "Monsters".
12.Gdy ju? go wstawimy, zapisujemy mapk? i Odpalamy OTS'a!


Mam nadziej? ?e pomog?em!Mo?e Reput?;)
Wybaczcie za b??dy ortograficzne-i? napewno takie s?!
W razie jaki? problem?w, lub b??d?w prosz? o kontakt!
 

DamicUP

User
Joined
Apr 16, 2009
Messages
32
Reaction score
2
Age
29
Jak zrobi? w?asn? rune?

Jak zrobi? w?asn? rune?

Jest to Instrukcja na temat:"Jak zrobi? w?asn? rune?".

1.Utw?rz nowy dokument tekstowy.
2.Otw?rz go.
-Je?li chcemy by run dawa? mane w pliku piszemy:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) --->oznacza w jaki spodob uzywamy runu, w tym przypadku klikajac prawym i lewym na runa.
mag = getPlayerMagLevel(cid) --->ustawienia tego czy wymagany magiczny level
if mag >= 0 then --->magiczny level
doPlayerSay(cid,"++Mana anaM++",16) --->jaki napis ma sie pojawic podczas uzycia runa
doPlayerAddMana(cid, 1000) --->ile many ma dac, w tym przypadku 1000
if item.type > 1 then --->bez wiekszego znaczenia, lecz niezbedne do dzialania runu
doChangeTypeItem(item.uid,item.type-1) --->zostawiamy
else --->zostawiamy
doRemoveItem(item.uid,1) --->zostawiamy
end --->zostawiamy
else --->zostawiamy
doSendMagicEffect(frompos,2) --->zostawiamy
doPlayerSendCancel(cid,"Za maly magic.") --->napis ktory ma sie pojawic gdy mamay za maly magiczny level
end --->zostawiamy
return 1 --->zostawiamy
end --->koniec


Lecz je?li chcemy by nasz run dawa? mane w pliku piszemy:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
mag = getPlayerMagLevel(cid)
if mag >= 0 then
doPlayerSay(cid,"++Zycie eicyZ++",16)
doPlayerAddHealth(cid, 1000) --->tylko tu i powyzej zmieniamy, tu zmienilem 'Mana' na 'Health'-czyli zycie
if item.type > 1 then
doChangeTypeItem(item.uid,item.type-1)
else
doRemoveItem(item.uid,1)
end
else
doSendMagicEffect(frompos,2)
doPlayerSendCancel(cid,"Za maly magic.")
end
return 1
end

3.Zapisujemy w data\spells\runes pod nazwa np. Runek.xml
4.Potem wchodzimy w plik data\spells\spells.xml i dopisujemy:

<rune name="explosion death" id="2283" charges="1" maglv="8" mana="0" enabled="1"></rune>

Trudne S?owa:
-<rune name="=nazwa runa
-id="=kazdy item ma swoj id, sciagnij sobie itemlista z naszej strony a bedziesz wiedzial o co chodzi, lub mozesz tez w mapedytora, w accesories i tam jadac w dol znajdziesz kilka runow, wybierz jednego i spisz ID np. 2234.
-maglv="=magiczny level

5.Zapisujemy.
6.Potem wchodzimy na posta? wymagany "GOD,GM" piszemy /i 2234 1 i tworzy sie nam nasz runek.


Mam nadziej? ?e pomog?em!Mo?e Reput?;)
Wybaczcie za b??dy ortograficzne-i? napewno takie s?!
W razie jaki? problem?w, lub b??d?w prosz? o kontakt!
 

DamicUP

User
Joined
Apr 16, 2009
Messages
32
Reaction score
2
Age
29
Odp: Jastro OTS 7.6 by DamicUP/Jastro

Prosz? o komentarze!

Od?wie?am!
 

DamicUP

User
Joined
Apr 16, 2009
Messages
32
Reaction score
2
Age
29
Odp: Jastro OTS 7.6 by DamicUP/Jastro

Wi?c si? sta?o...
Postanowi?em edytowa? OTS!
Do tej pory zrobi?em:
~~~~~~~~~~
Nowo?ci>>>
~~~~~~~~~~

======
W grze
======

Akcje/>

Potwory/>

Npc/>
+The Orcale (Przenosi na main'a).
+ACC Maker (Tworzy posta? bez profesji).

Czary/>

Expowiska/>

========
W Ots'ie
========
+Poprawki.
+Rookgard!By przej?? na 2 ?wiat Maina musi przeby? Rook'a!
+Zmieniony manamul, ze wzgl?du na powstanie Rook'a.
+Mapka ju? ponad 2 MB.

Narazie tylko tyle, jak b?de mia? wiecej czasu b?de dodawa? kolejne opisy, i oczywi?cie Download nowych wersji!:up:
 

Crop

User
Joined
Apr 26, 2009
Messages
15
Reaction score
0
Odp: Jastro OTS 7.6 by DamicUP/Jastro

Ka?dy chyba wie co to jest prefix prawda? istnieje on zamiast tagu wi?c mog?e? go u?y? aby potwierdzi? jaka to tibia a nie pisa? w temacie nie ?adnie wygl?da zarys tematu.
Mog?e? bardziej sprostowa? temat poniewa? par? funkcji to prawie to samo wi?c nie robi wielkiej r??nicy, mo?na by?o napisa? to w nawiasach, ?e jest podobna.
Serwer dla ludzi kt?rzy chc? stworzy? co? typu 4fun.
 

Tibionauta

Advanced User
Joined
May 8, 2008
Messages
388
Reaction score
43
Odp: Jastro OTS 7.6 by DamicUP/Jastro

+Nowa Ikonka.
No co? podobnego ale si? napracowa?e? , pisanie kodu w c++ na pewno zaj??o ci ponad 2. tygodnie ... A co do otsa nie za ciekawy , niekt?re skrypty nie dzia?aj?... Dam 5/10 za og?lnie wykonanie . A i linki od 30 post?w ...
 

mersi0

User
Joined
Jun 19, 2008
Messages
12
Reaction score
0
Odp: Jastro OTS 7.6 by DamicUP/Jastro

Szczerze zmie? temple na mainie, bo wygl?da ochydnie :down: Na roku zr?b najmocniejszego potworka ?eby mo?na by?o zebra? ekipe 3-4 osoby i go zabi?. Urozmaici?o by to troch? gre :]
 

Emroo

Advanced User
Joined
Mar 12, 2009
Messages
177
Reaction score
42
Odp: Jastro OTS 7.6 by DamicUP/Jastro

gienioo od tego jest request.A po za tym DamciUP sporo postow se tu wbiles nie masz 30 postow na dawanie linkow i brak skana:down:.Co do ots nie za bardzo mi sie podoba szegolnie trudno bendzie sie przyzwyczaic piszac "siemano" a nie "hi" do npc:D.5/10
 

DamicUP

User
Joined
Apr 16, 2009
Messages
32
Reaction score
2
Age
29
Odp: Jastro OTS 7.6 by DamicUP/Jastro

Po pierwsze Skan jest!
Po drugie, piszcie jakie debugi wy?apali?cie na tym OTS'ie.
Po trzecie do npc pieszemy "siema" nie "siemano"!
 
Last edited:

Davviddic

User
Joined
Apr 21, 2009
Messages
27
Reaction score
1
Odp: Jastro OTS 7.6 by DamicUP/Jastro

Po pierwsze Skan jest!
Po drugie, piszcie jakie debugi wy?apali?cie na tym OTS'ie.
Po trzecie do npc pieszemy "siema" nie "siemano"!
A po czwarte jak ktos chce zrobic "hi" nie "siema" to wchodzi w "...\JastroOTS v[1].1.3POP\JastroOTS v.1.3POP\1.3\data\npc\scripts"
i tam szystkie pliki *.lua otwiera i zmienia wszystkie "siema" na "hi" i po sprawie...:p
 
Joined
Mar 22, 2009
Messages
49
Reaction score
2
Odp: Jastro OTS 7.6 by DamicUP/Jastro

Ots taki sobie
Du?o new potwor?w
Ale jest jeden b??d w silniku i mi nie wchodzi
Ocena 4/10
:down::down:
 
Status
Not open for further replies.
Top