Z
Zbizu
Guest
Odp: Kasyno - TFS 0.3.6 PL
ciekawe ^^
mo?na by zrobi? co? w stylu jednor?kiego bandyty, ale system stawek m?g?by zaj?? du?o miejsca.
//co? takiego(ten skrypt to tylko przyk?ad prosz? go nie ocenia?.)
nie testowa?em skrypt?w od dobrych dw?ch lat. Pozapomina?em troch?.
w ka?dym razie skrypt dobry, cho? troch? cz?sto u?ywany na otsach 8/10.
ciekawe ^^
mo?na by zrobi? co? w stylu jednor?kiego bandyty, ale system stawek m?g?by zaj?? du?o miejsca.
Code:
-- ten skrypt to tylko przyklad prosze go nie oceniac.
local itemspos = {gamefield1 = {x=506, y=211, z=6}, gamefield2 ={x=507, y=211, z=6}, gamefield3 ={x=508, y=211, z=6}} -- pola gry tj w jednorekim bandycie
local fielditem = math.random(1,100) -- co ma sie pojawic na polach gry
if fielditem <= 80 then
doCreateItem(cid, gamefield1,xxxx) -- id tzw obrazka
elseif fielditem <= 50 then
doCreateItem(cid, gamefield1,yyyy) -- jw
end
elseif fielditem <= 30 then...
[...] -- pominiecie mniej istotnych czesci skryptu
local checkfield1 = getItemfrompos() -- nie pamietam jak to dokladnie sie pisalo
If checkfield1 == checkfield2 and checkfield2 == checkfield3 then
[czesc skryptu z fragmentem o wygranej]
nie testowa?em skrypt?w od dobrych dw?ch lat. Pozapomina?em troch?.
w ka?dym razie skrypt dobry, cho? troch? cz?sto u?ywany na otsach 8/10.