Sheyki
Advanced User
- Joined
- Jan 23, 2011
- Messages
- 188
- Reaction score
- 8
Witam! Mam dla was dzisiaj "system", w kt?rym kryszta?y dodaj? nam skill. Jest 40% szans, ?e si? uda i 60%, ?e gem si? rozpadnie.
@Down
Usuwaj?c zmienne (tak, nie, gem) nie czyni skryptu kr?tszym. A tabela jest rozplanowana. Tym bardziej, ?e to skrypt wykopany z mojej skromnej biblioteki, stawiam, ?e jeden z pierwszych.
Code:
function onUse(cid, item, frompos, itemEx, topos)
local config = {
--[itemid] = {skill = rodzajSkilla, efekt = magicznyEfekt, ilosc = iloscUderzen},
[2153] = {skill = SKILL_CLUB, efekt = CONST_ME_SKULLVERTICAL, ilosc = math.random(50,200)},
[2154] = {skill = SKILL_DISTANCE, efekt = CONST_ME_SKULLHORIZONTAL, ilosc = math.random(50,200)},
[2155] = {skill = SKILL_AXE, efekt = CONST_ME_MAGIC_GREEN, ilosc = math.random(50,200)},
[2156] = {skill = SKILL_SWORD, efekt = CONST_ME_MAGIC_RED, ilosc = math.random(50,200)},
[2158] = {skill = SKILL_SHIELD, efekt = CONST_ME_MAGIC_BLUE, ilosc = math.random(50,200)}
}
local gem = config[item.itemid]
local tak = "You train your soul!"
local nie = "Gem was broke."
if math.random(1,10) <= 4 then
doPlayerAddSkillTry(cid, gem.skill, gem.ilosc)
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid), gem.efekt)
doRemoveItem(item.uid, 1)
doCreatureSay(cid, tak, TALKTYPE_ORANGE_1)
else
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid), CONST_ME_POFF)
doRemoveItem(item.uid, 1)
doCreatureSay(cid, nie, TALKTYPE_ORANGE_1)
end
return true
end
Zabraniam kopiowania zawarto?ci na inne fora/serwisy.
Notka moderatorska: |
+10 pkt do konkursu! |
@Down
Usuwaj?c zmienne (tak, nie, gem) nie czyni skryptu kr?tszym. A tabela jest rozplanowana. Tym bardziej, ?e to skrypt wykopany z mojej skromnej biblioteki, stawiam, ?e jeden z pierwszych.