What's new

Level UP (EFEKT)

Status
Not open for further replies.

Gangstabanga

Advanced User
Joined
Aug 26, 2009
Messages
279
Reaction score
13
Age
34
Skrypt na lvl up. Pokazuje Efekt po wbiciu lvl BY Synthetic @ OTFans & OTLand
advancel.jpg

1.do creaturescripts.xml dodajemy
Code:
<event type="advance" name="Advance" event="script" value="Advance.lua"/>
2.login.lua dodajemy
Code:
registerCreatureEvent(cid, "Advance")
3.data\creaturescripts\scripts >>Advance.lua<<
Code:
-- Credits: Synthetic @ OTFans & OTLand
        function onAdvance(cid, skill, oldlevel, newlevel)
local pPos = getPlayerPosition(cid)
         if skill == 8 then
        doSendAnimatedText(pPos, "Level Up", 210)
        doSendMagicEffect(pPos, 28)    
        doCreatureAddHealth(cid, getCreatureMaxHealth(cid))
        doCreatureAddMana(cid, getCreatureMaxMana(cid))    
                end
         return TRUE
end
 

Yavgaliel

Banned
Joined
Jun 11, 2009
Messages
139
Reaction score
9
Odp: Level UP (EFEKT)

Fajny pomys?, podobnie jak w Metinie :p

Yavgaliel's Version
Nie testowane
Code:
-- Credits: Synthetic @ OTFans & OTLand
-- A little bit modified by Yavgaliel

local config = {
  textAtAdvance = "Level Up",
  textColor = 210,
  healAtLevelUp = 1,
  magicEffect = 28
}
  

function onAdvance(cid, skill, oldlevel, newlevel)
  local pPos = getPlayerPosition(cid)
    if skill == 8 then
      doSendAnimatedText(pPos, config.textAtAdvance, config.textColor)
      doSendMagicEffect(pPos, config.magicEffect)   
    end
    if config.healAtLevelUp == 1 then 
      doCreatureAddHealth(cid, getCreatureMaxHealth(cid))
      doCreatureAddMana(cid, getCreatureMaxMana(cid))    
    end
  return TRUE
end
 

Lex

Advanced User
Joined
Jul 20, 2008
Messages
289
Reaction score
19
Odp: Level UP (EFEKT)

A ja mam pytanie odno?nie tego skryptu. Domy?lam si? ?e aby pokazywa?o np. awans mlvl to trzeba zmieni? t? warto??:

Code:
if skill == 8 then

Teraz czy m?g?by kto? mi poda? i podpisa? ka?d? liczb? kt?ra odpowiada za jaki skill?

@edit
Hmm mi to nawet nie dzia?a :( Mam silnik TFS 0.3.6pl1 da si? to jako? przerobi? na ten silnik?
 
Last edited:

Stelma

Active User
Joined
Jan 6, 2009
Messages
114
Reaction score
19
Odp: Level UP (EFEKT)

@Up
Pozwolisz i? ja ci odpowiem na pytanie, jednak zrobie to swoim skryptem gdzie masz wszystko opisane ;)

Code:
local Skillek = {
                  [0] = {"Fist Up", 210, 28},
                  [1] = {"Club Up", 210, 28},
                  [2] = {"Sword Up", 210, 28},
                  [3] = {"Axe Up", 210, 28},
                  [4] = {"Distance Up", 210, 28},
                  [5] = {"Shielding Up", 210, 28},
                  [6] = {"Fishing Up", 210, 28},
                  [7] = {"Magic Up", 210, 28},
                  [8] = {"Level Up", 210, 28}
                }

local Config = { Add = True,
                 AddHealth = 1.0,       
                 AddMana = 1.0,
               }

function onAdvance(cid, skill, oldlevel, newlevel)
local Poser = getPlayerPosition(cid)
  doSendAnimatedText(Poser, Skillek[skill][1], Skillek[skill][2])
  doSendMagicEffect(Poser, Skillek[skill][3])

  if Config.Add == True and skill >= 7 then
   doCreatureAddHealth(cid, getCreatureMaxHealth(cid) * Config.AddHealth)
   doCreatureAddMana(cid, getCreatureMaxMana(cid) * Config.AddMana)
  end
return True
end

Config:
- Je?eli w add damy false to nie b?dzie dodawa?o hp ani many co awans
- 1.0 odpowiada % je?eli damy 0.8 doda 80% max hp.

Aha nie zach?cam do korzystania z mojego poniewa? jest to temat autora. Ja poprostu da?em odp panu up.
 
  • Like
Reactions: Lex

filcak123

User
Joined
Nov 18, 2008
Messages
33
Reaction score
1
Odp: Level UP (EFEKT)

Nom Nawet Nawet...
Tylko Ze Nadaje SIe pod Czesciowo Maly Exp :)
Poniewaz na For FUn By Skakalo jak Glupie a Na RPG Jest Przydatne :)

:D:D:D
 

Lex

Advanced User
Joined
Jul 20, 2008
Messages
289
Reaction score
19
Odp: Level UP (EFEKT)

Stelma dzi?ki w?a?nie o to chodzi?o. Repucik si? nale?y ;)

Hmmm, a np. Mlvl mi nie pokazuje a wszystki inne tak, czemu tak si? dzieje?

@edit
Ju? nie aktualne, mam co chcia?em xD
 
Last edited:
Joined
Oct 30, 2009
Messages
22
Reaction score
0
Odp: Level UP (EFEKT)

Fajny skrypt lecz chyba ju? podobny widzia?em.
Oczywi?cie ci? nie oskar?am ze skopiowa?e?, tylko mi si? wydaje ze ju? widzia?em.
7/10
 

mlodzian46

User
Joined
Apr 23, 2009
Messages
17
Reaction score
0
Odp: Level UP (EFEKT)

dla mnie jak najbardziej skrypt si? podoba :) na pewno si? przyda thx
 

stexq

New User
Joined
Apr 4, 2009
Messages
8
Reaction score
0
Odp: Level UP (EFEKT)

skrypt bardzo ?adnie si? prezentuje :) i co najlepsze wszystko dzia?a :)
 
Joined
Feb 7, 2009
Messages
46
Reaction score
0
Odp: Level UP (EFEKT)

hmm wszystko zrobilem wg zalecen..... i nie dziala na konsoli servera gdy przeladuje pliki wykakuje
"Error: [CreatureEvent::configureEvent] No valid type for creature event.advance
Warning: [BaseEvents::loadFromXml] Can not configure event"

wie ktos o co kaman??
 

Sassin

Forum friend
Joined
Jun 13, 2009
Messages
1,281
Reaction score
107
Odp: Level UP (EFEKT)

hmm wszystko zrobilem wg zalecen..... i nie dziala na konsoli servera gdy przeladuje pliki wykakuje
"Error: [CreatureEvent::configureEvent] No valid type for creature event.advance
Warning: [BaseEvents::loadFromXml] Can not configure event"
wie ktos o co kaman??

Masz za stary silnik... Lub te? nie doda?e? spisu w creaturescripts.xml i zrobi?e? to tylko w login.lua.

Pozdrawiam,
Sassin
 
Status
Not open for further replies.
Top