What's new

Skrypty & Kody losowe trainy

Status
Not open for further replies.

sprytnaaaaa

Advanced User
Joined
Apr 20, 2011
Messages
342
Reaction score
4
Witam posiadam taki skrypcik od [USER]Oskar[/USER] lecz jest on pod nie t? wersje co potrzebuje nie mog? sobie poradzi? z przerobieniem go pod tfs'a 1.0 je?li kto? da rade za pomoc rep +++ z g?ry dzi?kuje a oto on
[LUA]local config = {
{x=364,y=387,z=6},
{x=367,y=387,z=6},
{x=364,y=390,z=6},
{x=367,y=390,z=6}
}

function onStepIn(cid, item, pos, frompos, topos)
for i = 1, #config do
local posit = config
posit.stackpos = STACKPOS_TOP_CREATURE
if not(isCreature(getThingFromPos(posit).uid)) then
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, 'Miejsce numer '..i..' nale?y do Ciebie.')
return doTeleportThing(cid, posit)
else
if i == #config then
return doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, 'Wszystkie miejsca s? zaj?te.'), doTeleportThing(cid, frompos)
end
end
end
return true
end[/LUA]

---------- Tre?? dodana o 19:28 ----------

06907826065644115605.png
[/URL][/IMG]
taki oto b??d po wej?ciu na dany uid
 

bonzo i kobra

Banned
Joined
Jun 18, 2016
Messages
10
Reaction score
1
Odp: losowe trainy

[-]Wydaje mi si? albo nie masz funkcji getThingFromPos, zast?p jak?? podobn? getPlayerPosition/getCreaturePosition czy co?.[/-]
sory, spr?buj zamieni? getThingFromPos na getThingfromPos.
 
Last edited:

sprytnaaaaa

Advanced User
Joined
Apr 20, 2011
Messages
342
Reaction score
4
Odp: losowe trainy

dzi?ki wielkie jak obieca?em tak zrobi?em ;) temat do zamkni?cia
 
Status
Not open for further replies.
Top