What's new

- ElfBot Ma?a przer?bka skryptu

Status
Not open for further replies.

Gangster9988

Senior User
Joined
Jun 1, 2008
Messages
1,108
Reaction score
42
Siemanko dosta?em od kumpla ?wietny skrypt kt?ry pozwala ?eby moja druga postac sz?a do mnie lecz nie dzia?a to za dobrze gdy? pozycja musi by? poni?ej 1000
przyk?ad :
je?li kordy s? np. 999 999 7 postac B pojdzie do postaci A
lecz
je?li kordy s? np. 1001 999 7 to posta? B ju? nie p?jdzie ..
I teraz bym prosi? o przer?bk? skryptu tego ni?ej
Code:
auto 1000 dontlist | foreach 'newmessages' $nav1 if [$nav1.isnavi && $nav1.content ? 'Pos'] {moveto '$cutstr.'$nav1.content'.6.3'  '$cutstr.'$nav1.content'.10.3'  '$cutstr.'$nav1.content'.14.3' | wait 2000}
 

Placek

Blue Waffle
Joined
Sep 30, 2008
Messages
6,793
Reaction score
672
Age
9
Odp: Ma?a przer?bka skryptu

Hehehe :p

Tu masz wszystko ponizej 1000:
PHP:
auto 1000 dontlist | foreach 'newmessages' $nav1 if [$nav1.isnavi && $nav1.content ? 'Pos'] {moveto '$cutstr.'$nav1.content'.6.3'  '$cutstr.'$nav1.content'.10.3'  '$cutstr.'$nav1.content'.14.1' | wait 2000}

Tu masz wszystko powyzej 1000(przyklad 1001 1001 7):
PHP:
auto 1000 dontlist | foreach 'newmessages' $nav1 if [$nav1.isnavi && $nav1.content ? 'Pos'] {moveto '$cutstr.'$nav1.content'.6.4'  '$cutstr.'$nav1.content'.11.4'  '$cutstr.'$nav1.content'.16.1' | wait 2000}
Tu masz x powyzej 1000 a y ponizej 1000(przyklad 1001 999 7):
PHP:
auto 1000 dontlist | foreach 'newmessages' $nav1 if [$nav1.isnavi && $nav1.content ? 'Pos'] {moveto '$cutstr.'$nav1.content'.6.4'  '$cutstr.'$nav1.content'.11.3'  '$cutstr.'$nav1.content'.15.1' | wait 2000}

Tu masz x ponizej 1000 a y powyzej 1000(przyklad 997 1001 7):
PHP:
auto 1000 dontlist | foreach 'newmessages' $nav1 if [$nav1.isnavi && $nav1.content ? 'Pos'] {moveto '$cutstr.'$nav1.content'.6.3'  '$cutstr.'$nav1.content'.10.4'  '$cutstr.'$nav1.content'.15.1' | wait 2000}

Generalnie swiat jest podzielony na 4 cwiartki.
Od pozycji 1000 1000 7. W kazda strone bedzie potrzeba innego skryptu. Dlaczego? Dlatego, ze pozycje maja rozna dlugosc. Tak jak w przykladach. Jesli x jest powyzej 1000 to trzeba zmienic liczbe znakow... I tak dla kazdej mozliwosci.
Gora lewo, gora prawo, dol lewo, dol prawo od tego punktu.

Nie jestem pewny czy nie pokopalem sie w pozycji i ilosci znakow przy poszczegolnych skryptach ale raczej powinno byc dobrze.
Btw. Nie wiem czy jak beda wszystkie na raz to nie bedzie sie bugowac. Jesli bys potrzebowal uzywac wszystkich na raz bo po takich pozycjach akurat biegasz to postaral bym sie jeszcze cos zrobic bo mam pomysl. A jesli nie biegasz wszedzie bo jest inna mapa i np kazda pozycja po ktorej biegasz jest zawsze powyzej 1000 1000 to wystarczy jeden z tych skryptow. Konkretniej ten drugi.
 
Status
Not open for further replies.
Top