Odp: Max mana/hp , pisanie reb zamiast lvl
Mi chodzi o to czy da si? zmieni? ograniczenie og?lne, Jezeli wbije reborn dajmy 200 i mana wyniesie: (powy?ej 2000000000) to mi wyskoczy 0[jak zwiekszyc max hp i mane?(pomimo zwiekszenia ograniczenia w bazie i tak jest b?ad przy oko?o 2208934024hp/mana)](
). Co do protocolgame.cpp, jak chce doda? informacje ?eby zamiast LEVEL podawa? Reset daje w luascript: [CPP] case PlayerInfoResets:
value = player->getResets();
break;[/CPP]
i w protocolgame te? zmieniam jednak nie chce mi tego prze?kn??, gdzie jeszcze musze wstawi? wiersz ?eby by?o dobrze?
protocolgame.cpp
[CPP]msg->AddU16(speaker->getPlayerInfo(PLAYERINFO_LEVEL));[/CPP]
Co do many/hp, maksymalna liczba to 65535 i jest ograniczenie na?o?one przez klienta, nie przez serwer.
http://tibia.net.pl/threads/549262-Wyświetlanie-procentów-zamiast-hp-i-many
---------- Tre?? dodana o 21:39 ----------
jak zmieni? ,,ograniczenie" dajmy: int32(je?eli oto chodzi) na np. bigint60 w player.cpp; game.cpp; monster.cpp; creature.cpp. Nadal mam te? problem z dodaniem widoczno?ci Reset zamiast lvl na default
Protocolgame, to gdzie, jak doda??