What's new

-Skrypt monster stojacy w miejscu

Status
Not open for further replies.

Kage Shadow

Active User
Joined
Oct 12, 2014
Messages
93
Reaction score
6
Witam , poszukuj skryptu dzieki ktoremu monster bd stal w miejscu gdy nie ma przy nim kogos ze storage xxx , a gdy ten ktos bd juz mial te storage xxx to wiadomo bd chodzil.
 

Sooh

Advanced User
Joined
Jun 26, 2014
Messages
489
Reaction score
26
Age
30
Odp: monster stojacy w miejscu

Zapewne to g?upi pomys? ale mo?esz spr?bowa? sprawdzania globaleventem.
- zrobi? funkcj? sprawdzania potwor?w na ekranie
- sprawdzanie storage gracza


Nie to nie przejdzie, jak co? wymy?l? to dam zna?.
 

Kage Shadow

Active User
Joined
Oct 12, 2014
Messages
93
Reaction score
6
Odp: monster stojacy w miejscu

Ok czekam , i z gory dzieki za checi.
 

Fardos

Senior User
Joined
Mar 21, 2009
Messages
868
Reaction score
34
Odp: monster stojacy w miejscu

Nie wiem dok?adnie po co ci taki skrypt ale mo?e ?atwiej b?dzie zrobi? kratk? kt?ra puszcza gracza tylko o danym storage?
 

Kage Shadow

Active User
Joined
Oct 12, 2014
Messages
93
Reaction score
6
Odp: monster stojacy w miejscu

Nie wiem dok?adnie po co ci taki skrypt ale mo?e ?atwiej b?dzie zrobi? kratk? kt?ra puszcza gracza tylko o danym storage?

Jest mi on potrzebny poniewa? , robi? sagi (misje) s? one robione na storage , i gdy gracz dopiero ma te dane storage to monster do niego podchodzi.
Skrypt mo?e by? nawet napisany w C++ a wiem ?e jest co? takiego ale niestety nie mog? znale??.
Z g?ry dzi?ki za pomoc.
 

Placek

Blue Waffle
Joined
Sep 30, 2008
Messages
6,793
Reaction score
672
Age
9
Odp: monster stojacy w miejscu

Masz funkcje getSpectators. Uzyc jej na kilka kratek od pozycji pobranej z potwora i masz tak jakby ekran potwora. Z tego masz liste postaci ktore sa w poblizu. Z tego mozesz wyciagnac konkretnie czy jakis gracz ma storage czy nie. Do tego, ale w sumie nie do konca skutecznie, mozna wykorzystac po prostu doCreatureSetNoMove. Wrzucone na potwora caly czas kiedy nie ma nikt w poblizu storage, a zdjete jak podejdzie ktos ze storage. Ale tez problem taki, ze nadal bedzie atakowac tych graczy bez storage. Tylko do nich nie podejdzie bo sie nie ruszy z miejsca.

Tylko w sumie... Czy to w ogole ma sens i bedzie dzialac? Raczej i tak do calosci chyba by trzeba zastosowac jakis wiekszy system typu system prowokacji potworow(np. http://tibia.net.pl/threads/486947 ). Albo cos podobnego. Tylko przerobic zeby dzialalo tak jak ma dzialac.

Mozna kombinowac na kilka sposobow, ale nawet najprostrze nieidealne rozwiazanie jest troche skomplikowane i wymaga troche pracy. Znajdz sobie lepiej na serwer ogarnietego skryptera ktory bedzie ci pomagac, a nie, sklejac kawalki skryptow z neta nie wiedzac co i jak. Bo tak tylko zakladajac tematy i czekajac na dobra wole innych, daleko nie zajdziesz.
 

Dantez

Moim sekretem jest ciasto
Joined
May 22, 2008
Messages
1,206
Reaction score
202
Odp: monster stojacy w miejscu

?atwiej przerobi? funkcj? isFriend/isOpponent w monster.cpp.
 

Kage Shadow

Active User
Joined
Oct 12, 2014
Messages
93
Reaction score
6
Odp: monster stojacy w miejscu

Skryptera szukam , ale mimo to nie moge bezczynnie siedziec i nic nie robic , dzieki za odp.
Jutro na spokojnie wszystko rozpatrze.
 
Status
Not open for further replies.
Top