What's new

Nie dzia?a ?aden silnik?

Bolmex

Advanced User
Joined
Apr 7, 2008
Messages
322
Reaction score
53
Mam problem, a mianowicie nie chce zadzia?a? mi ?aden silnik nie wiem czemu. Mia?em formata i przed by?o all oki ale teraz nie chca mi dzia?a? niby pisze server running ale jak w??czam tibie i ip changer nie moge si? po??czy? nie wiem czemu z ka?dym innym ots (nie moim) moge si? po??czy? nie mam zadnego antywirusa i jestem zielony je?li chodzi o sprawy komputera czyli np. nie wiem jak znale?? firewall wi?d? je?li znasz odpowied? na moje pytanie to wyt?umacz dok?adnie, a je?li nie znasz odpowiedzi to prosze nie pisz w tym temacie. POMOCY.

Edit:
je?li to co? pomo?e to jestem pod??czony z jeszcze dwiema osobami i moje :

Lokalne ip to 10.0.18.67
Globalne ip to 77.91.63.179

Przez glo9balne ip nie mog? si? po??czy? a przez lokalne moge.
 
Last edited:

Elementes

User
Joined
Jul 18, 2008
Messages
14
Reaction score
0
xD

xD

Nie wiem ale chyba musisz w otsie dac Local ip:77.91.63.179 i w global ip:77.91.63.179 chyyba nie jestem pewny ale tez tak mialem a i powiedz jaki masz silnik to bedzie latwiej powiedziec :D
 

Lex

Advanced User
Joined
Jul 20, 2008
Messages
289
Reaction score
19
Je?eli lokalne ip to wasza sie? lan to chyba tylko b?d? mogli gra? ci z sieci (chyba).
 

Bolmex

Advanced User
Joined
Apr 7, 2008
Messages
322
Reaction score
53
@up
Nie napewno nie bo ju? przez jakie? 2 lata jestem pod??czony lan, a mia?em ju? chyba z 4 OTS.
@2up
Nie wiem nie rozumiem jak w ots da? local ip i global ip w pliku confing.lua jest tylko jedno miejsce na ip.

@edit
zapomnia?em o silniku narazie testowa?em evo.
 

SpidoX

Advanced User
Joined
Jul 27, 2008
Messages
427
Reaction score
17
Moze wejdz w START-->Uruchom-->wpisz tam "cmd" pojawi sie okno wpisz ipconfig i tam pojawi ci sie ip bo moze masz zmienne i po formacie sie zmienilo
 

Bolmex

Advanced User
Joined
Apr 7, 2008
Messages
322
Reaction score
53