azatar90
User
- Joined
- Jan 7, 2009
- Messages
- 44
- Reaction score
- 0
- Age
- 34
Nie wszyscy wiedza ale server huntera.pl przygotowuje sie do Mega Startu
Informacje Kopiowane sa z forum huntery
W zwiazku z licznymi pytaniami, wiadomosciami prywatnymi czy tez raportami na CLASSICU z zapytaniami o nowa edycje Huntery, postanowilem zebrac, pogrupowac to co do tej pory zmienilislmy. Nie jest to jednak ostateczna lista zmian
Zapraszam do przeczytania tego co zosta?o JU? poprawione.
System zamk?w oraz System bonusow outfitowych
MAPA
- Poprawiona zostala cala mapa oraz spawny - zgodnie z RL. Jej podobienstwo do Mapy RL 8.57 oceniamy na ok 95%. Mamy wlasciwie wszystko, a co wiecej, niektore miejsca zostaly juz zaktualizowane do wersji 8.6
- Poprawki Tregaron
- Poprawione domki. Obecnie wszystkie pokrywaja sie z tymi na RL, rowniez ich nazwy.
- Uzupelniono kilkaset tabliczek o opisy
PVP
- Desintegrate Rune - zmiana zasiegu do 1sqm (zgodnie z RL)
- Dodanie komendy "KICK" do odpowiednich kapitanow statkow (brak mozliwosci blokowania portow)
- Poprawiony PZ Lock/Logout lock (1 minuta)
- Poprawienie efektu Holly Missile Rune
- Poprawiony efekt dla czarow typu utani gran hur (zielony efekt "magii")
- Poprawione dzialanie Destroy Fielda - nie dzialal na najnizszym pietrze
- Poprawiony zasieg exori con/exori san
- Poprawiona inkantacja czarow exiva/exani hur (nie trzeba juz dodawac znaku cudzyslowiu)
- Poprawka zwiazana z FireBombami/FireFieldami ( )
- Poprawione wzajemne Potionowanie sie (dziala jak na RL)
Questy
- Poprawienie kilku misji w In Service of Yalahar (w tym finalnej walki z Azerusem)
- Poprawienie INQ - ostatnia misja Shadow Nexus wykonuja si? zgodnie z RL, The Haunted Ruin dziala jak na RL
- Poprawienie POI - by przejsc przez "plomienie" nalezy wykonac wszystkie seale z thronami
- Drobne "utrudnienie" w Naginata Quest - kamien do zniszczenia kilofem
- Poprawiony Paradox Tower Quest (pulapka zwiazana z kluczem w drzewie)
- Dodanie Dwarven Armor Quest
- Dodanie Waterfall Quest
- Dodanie Kissing a pig Quest
- Dodane mniejsze questy: Studen Book Quest, Banana Quest, Mad Mage Room (ksiazka),
- Zmiana wymaganych przedmiotow do warrior addonu (dodanie Royal Steel - zgodnie z RL)
SKRYPTY
- Scyzoryki
- Winda Kazordoon
- Poprawienie teleportow w Dreamers Quest
- Wyswietlanie informacji o ilosci przedmiotow w DEPO (po stanieciu na Glowith Switch)
- Poprawienie "kitow" - wszystkie mebelki daja sie wypakowac teraz normalnie
- Poprawienie sposobu trzymania cieczy/przenoszenia cieczy pomiedzy pojemnikami/napelniania flaskow (dziala jak na RL)
- Poprawione dzialanie liny i wyciagania za jej pomoca przedmiotow/graczy/kreatur
- ?olwie - mozliwosc plywania po wysepkach
- Brak mozliwosci rzucania przedmiotow na lozka
- Brak mozliwosci rzucania przedmiotow na korytka/coal basiny (przykrywania tych blokujacych przedmiotow innymi)
- Mozliwosc swobodnego ciecia pajeczyn, niszczenia bram bambusowych, niszczenia indoor plantow
- Dodanie skryptow lalek: Stuffed Dragon, Baby Seal Doll, Panda Teddy, Santa Doll
- Skrypt na Birdcage (po kliknieciu ptaszek spiewa - zmuszajac jednak ptaszka do spiewania mozemy spodziewac sie jego smierci)
- Mozliwosc tworzenia Pumpkinhead
- Jungle Maw - dziala jak na RL, pulapki orkow odbieraja HP rowniez potworom (jak na RL)
- Isle of Mists - popraweczka, wylacznie Druidzi maja wstep
- Port Hope: dodanie trzech nowych lokalizacji do PROMOW (zgodnie z RL)
- Gra na pianinie (nauka 4 wersow hymnu by przejsc dalej)
- Poprawienie dzialania PICKHOLI (po otworzeniu pick holu, dziura automatycznie znika po 60sek, brak efektu "poffa" podczas odkopywania pickholu)
- Mozliwosc tworzenia Skull Candle
- "Rzezbienie" w Shiny Stone
- Skrypcik na Waterball (unosi sie na wodzie)
Dzwignie
Podane nizej dzwignie i akcje z nimi zwiazane dzialaja:
- Waspy AB'Dendriel
- Mostek Rookgaard
- Dzwignia na Behemoth Quest (kamienie)
- Alawar's Vault - dzwignie niszczace magic walle
- Dzwignia w kazordoon (zejscie do tunelu w gorach)
- Dzwignia w Bear Room Quest na rooku
- Dzwignia w The Ancient Table w Thais (Beholdery)
- Dzwignia na Dworce na Tiquandzie
- Dzwignia przy orcach na POHu
- Wyscigi psow w Venore
Klucze
- Black Knight Quest - Wprowadzenie kluczu #5010
- Hagor - nowy NPC, wprowadzenie klucza #4022
- Simon the Beggar, Dermot - dodanie kluczu #3940 (Fibula)
- Klucz #3520 - krypta Carlin
- Dodane klucze #3800, #3801, #3802 - Cookies Emperor Kazz
- Dodany klucz #3700 - pokoj z nagrodami POI
- Dodany klucz #3980 - Deep Fibula Quest
- Dodany klucz #3600 - Ghoul Room Quest
- Dodany klucz #3142 - Noble Armor Quest (po odpowiedzeniu na zagadki u Skjaar)
Inne
- Zmiana cz?stotliwosci op?at za domek z 1 miesi?ca na 1 tydzie? (zgodnie z poradnikiem na stronie)
- Informacje o domku wyswietlane sa nawet w momencie gdy drzwi do domku sa przysypane
- Powiekszenie pojemnosci skrzynek depo: PACC - 2000 miejsc, free account - 1000 miejsc
- Poprawienie bledu z domkami. Na jednym koncie mozna obecnie kupic maksymalnie dwa domki.
- Poprawienie bledow zwiazanych z cialami potworow. Wszystkie dzialaja juz jak te na RL czyli przez pierwsze 10sec nie mozna "ruszac" cialem, w dodatku ID cial pokrywaja sie z tymi z RL
- W server log wyswietlane sa juz informacje co zostalo kupione/sprzedane podczas handlu z danym NPC
- Poprawiona zostala regeneracja Staminy
- Poprawki w DUEL Arenach
- Poprawienie TradeSpamu (nawet po wylogowaniu i zalogowaniu ponownym trzeba odczekac 2 minuty od ostatniej wiadomosci)
- Blad zwiazanym ze zmiana outfitu gracza podczas przechodzenia przez PIEN na tiquandzie (i tym podobne) zostal poprawiony
- W loocie potworkow wyswietlaja sie niektore plecaki (moon backpack, sams old backpack etc)
NPC
- Alesar - asortyment + outfit
- Alexander - poprawienie asortymentu (mi. runy Thunderstorm/energy bomb)
- Aneus - nowy NPC
- Ashtamor - poprawiona pozycja/asortyment/teksty
- Bashira - zmiana outfitu
- Billy - poprawienie asortymentu
- Blind Orc - poprawienie tekstow
- Bertram - zmiana outfitu
- Buddel - poprawienie lokacji do ktorych plywa
- Captain Breezelda - Poprawienie miast do kt?rych oferuje NPC przeplyniecie
- Captain Haba - teleport na statek & sea serpenty
- Captain Waverider - poprawienie miast do ktorych dany NPC plywa
- Captain Max - obsluguje trase do Yalahar za 400GP
- Chemar - zmiana asortymentu
- Chuckles - poprawienie asortymentu
- Clyde - poprawienie asortymentu
- Costello - nowy npc
- Dane - poprawiona pozycja, asortyment
- Digger - zmiana asortymentu
- Dorbin - nowy NPC
- Duncan - nowy npc
- Eddy - zmiana asortymentu
- Elane - poprawienie asortymentu (skupowanie sniper gloves)
- Eleonore - nowy NPC
- Eremo - poprawiony asortyment
- Faolan - nowy NPC
- Feizuhl - zmiana asortymentu
- Fiona - zmiana outfitu
- Frans - zmiana wygladu/asortymentu
- Gail - zmiana asortymentu
- Gamel - outfit
- Grizzly Adams - zmiana outfitu/asortymentu
- Ghostly Woman - nowy npc
- Hagor - nowy NPC, wprowadzenie klucza #4022
- Hairycles - poprawienie asortymentu
- Humgolf - poprawienie asortymentu
- Humphrey - poprawienie pozycji
- Irmana - poprawienie asortymentu
- Isolde - nowy NPC
- Jack Fate - poprawienie miejsc do ktorych plywa
- James - zmiana outfitu
- Janz - poprawienie asortymentu
- Jefrey - poprawienie outfitu
- Jimbin - poprawienie asortymentu
- Karith - Zmiana pozycji/outfitu/sciezek zgodnie z RL
- Kawill - dodanie NPC
- Le Delle - poprawienie asortymentu (pilka nozna/pilka wodna)
- Lily - zmiana asortymentu
- Livielle - poprawione przywitanie, teksty NPC, asortyment sklepu
- Lurgi - przeniesienie do tego NPC wizzard addonu
- Mirabell - nowy NPC
- Mortimer - zmiana asortymentu
- Murim - poprawienie outfitu
- Nemal - nowy NPC
- Nydala oraz reszta sprzedawcow mebli - poprawienie asortymentu
- Norbert - zmiana outfitu
- Norma - poprawienie asortymentu (dodanie wszystkich liquidow)
- Paulie - poprawienie pozycji
- Padreia - Zmiana asortymentu
- Pino - poprawienie outfitu
- Rachel - zmiana asortymentu (TALON)
- Rashid - poprawienie asortymentu
- Romir - zmiana outfitu
- Rose - zmiana asortymentu
- Rosemarie - nowy NPC
- Rudolph - zmiana outfitu
- Ruprecht - zmiana outfitu
- Reed - poprawienie NPC
- Sandra - poprawienie asortymentu
- Sarina - poprawienie asortymentu
- Scott - zmiana asortymentu
- Sigurd - zmiana outfitu
- Shalmar - poprawiony outfit
- Shirith - zmiana outfitu
- Tarak - zmiana outfitu
- Theodore Loveless - zmiana outfitu
- The Orc King - nowy NPC (summonuje potworki przy przywitaniu)
- Thomas - poprawienie asortymentu
- Tokel - nowy NPC
- Tristan - zmiana outfitu
- Velvet - poprawiony asortyment
- Vescu - zmiana outfitu
- Ukea - zmiana outfitu
- Ulric - nowy NPC
- Uzon - zmiana tras do ktorych lata
- Xodet - poprawienie asortymentu
- Xorlosh - nowy NPC
- Yoem - nowy NPC
- Poprawienie asortymentu/pozycji/wygladu kilkunastu NPC w Venore: Boozer, Maria, Guide Elena, Julian, Chephan, Nelliem, Shiantis, Velvet, Frans, Dgger, Rose, Allen, Yulas, Borkas, Carina, Rokyn, Odemara, Ashamor, Irmana, Urkalio (szczegolowe informacje dostepne tutaj: )
- Zaidal - nowy NPC
POTWORKI
- Blightwalker - poprawienie atakow
- Crazed Beggar - poprawki lootu (Lute)
- Dark Apprentice - poprawienie Outfitu
- Elephant - poprawienie LOOTU
- Ghastly Dragon - poprawienie lootu (zaon sword)
- Medusa - poprawienie LOOTU, atakow
- Sea Serpent - poprawienie lootu, atakow
- Young Sea Serpent - poprawienie lootu, atakow
- Massive Energy Elemental - dodanie do loutu shockwave amulet
- Lizard Legionnaire - poprawienie lootu
- Lost Soul - poprawienie lootu
- Dark Torturer - zmiana zachowania podczas walki (ucieka na czerwonym HP)
- Morik the Gladiator - zmiana outfitu
- Wisp - zmiana ciala
- Rift Brood - zmniejszenie sily atakow (zgodnie z RL)
- Hyaena - poprawki
- Demodras - poprawka lootu
- Dark Monk - poprawka lootu
- Wyvern - poprawa atakow
- Demon - poprawka atakow
- Medusa - poprawka atakow/lootu
Przedmioty
- Small Health Potion - zmiana wagi do tej w RL
- Calmity - zmiana broni z jednorecznej na dwureczna
- Jade Hat - poprawka
- Helmet of the Ancients - enchantowanie odbywa sie obecnie tak jak na RL - uzywajac Small Ruby
- Hammer of Wrath - zmiana broni z jednorecznej na dwureczna
- Yalahar Armor - Zmiana atrybutow: 17arm -> 16arm
W opisie wy?ej pomini?tych zosta?o kilkadziesi?t pozycji. Bardziej szczeg??owy opis poprawek dost?pny jest tutaj:
--------------------------------------------------------------------------------
Odmieniony system zamk?w:
Do Waszej dyspozycji oddamy jeden calkowicie odmieniony zamek. Walka w nim nie bedzie ograniczac sie do stackow a sama operacja przejmowania zostanie dodatkowo urozmaicona o calkowicie nowe mozliwosci.
By przejac zamek trzeba pierw bedzie wykonac dwa wczesniejsze cele.
Poziomy walki na zamku:
Poziom 0
Brama boczna. Zostala stworzona o walca "stackowej". Utworzona z trzech kratek przejscia. Dodatkowy plus dla broniacych (okna) ktore pozwola uzyskac przewage przy obronie zamku. Dodatkowo w tym miejscu bedzie mozna aktywowania co 30sek "morskiego potwora" ktory zada pewne obrazenia postaciom stojacych w okolicy mostu (dzwignia do aktywacji znajdowac sie bedzie pietro wyzej). Po przedostaniu sie przez most, atakujacy zamek beda mogli udac sie na pietro +1 gdzie znajdowac sie bedzie dzwignia opuszczajaca zwodzony most. W tym momencie walka powinna sie przeniesc dwa pietra wyzej na poziom 2 ale o tym za chwile.
Obrona nie bedzie wygladac tak kolorowo. Atakujacy beda mieli do dyspozycji machiny wojenne, ktore beda mogli stworzyc w dowolnym miejscu na polach przedzamkowych. Budowanie bedzie sie odbywac poprzez "uzycie" przedmiotu - mlotka w wybranym przez nas miejscu. Dwie machiny do budowy:
- baliste, ktora bedzie ranic losowych wrogow na zamku (atak obszarowy)
- katapulty, ktore beda czasowo niszczyc mury pozwalajac obrac calkowicie nowa strategie (trasy) walki podczas stacku na poziomie 2.
Machiny beda mogly zostac podpalone, uzywajac na nie FireBuga, jak i rowniez ugaszone, wylewajac na nie wode. To czy broniacy/atakujacy zdecyduja sie na budowanie/niszczenie machin i jaka obiora strategie walki bedzie nalezec wylacznie do Was
Screen:
Poziom 2
Poziom ten zostal utworzony z mysla o jeszcze wyrazniejszej walce stackowej, gdzie pod uwage trzeba bedzie wziac mozliwosc niszczenia murow i szybkiej zmiany strategii. Powinna to byc gratka dla Commanderow, ktorzy potrafia szybko reagowac, zmieniac plany i regroupowac sie na malej przestrzeni. Na tym pietrze znajduje sie dzwignia, ktora nalezy przesunac by zniszczyc magic walle na pietrze trzecim i moc dostac sie do Emperium znajdujacego sie na trzecim pietrze.
Screen:
Poziom 3
Zostal utworzony z mysla o "malym OB". Emperium znajduje si? w sporym pomieszczeniu utworzonym z mysla o walce w przestrzeni. Dodatkowo, by jeszcze bardziej skupic sie w tym momencie wojny na walce pomiedzy graczami, Emperium b?dzie leczyc sie co pewien okres (czyli pierw lepiej bedzie wyniszczyc cala broniaca sie gildie a dopiero wtedy zajac sie emperium, a byc moze wczesniej wyslac scouta, ktory zamknie cala druzyne w komnacie z Emperium na czas jej niszczenia, a sam bedzie staral sie zablokowac dostepu do dzwigni). Mozliwosci bedzie sporo.
Screen
Kilka s??w na koniec.
Zamek jak zauwazyliscie zapewnie po screenie z poziomu 0 bedzie OGROMNY. A cala wyspa jest mniej wiecej tak duza jak Carlin
Zamek bedzie tetnic zyciem. Bedzie mial swoich mieszkancow, kupcow, cyklicznych kupcow (takich, ktorzy odwiedzaja co jakis czas i skupuja/sprzedaja unikalne przedmioty) czy tez blazna, ktory swoimi zartami bedzie staral sie rozbawic wlascicieli.
Dodatkowo lider gildii, oraz 4 graczy z najwyzszym levelem z gildii, ktora panuje nad zamkiem, bedzie mogla nosic outfit Krola.
Oplaty u Warperow ulegna znacznemu obnizeniu a sama danina, ktora moze wybrac Lider gildii zostanie zwiekszona.
UWAGA
Dodany zostanie rowniez system bonusow outfitowych. Rozne outfity beda dodatkowo dawac naszej postaci drobne bonusy. Bonusy te zwiekszac sie beda rowniez w przypadku posiadania addonow.
Nie beda to ogromne bonusy, aczkolwiek myslimy ze wplyna pozytywnie na serwer.
UWAGA2
Balansujemy wlasnie czary Mamy juz kilka tysiecy probek z RLa (czyli jaki czar ile dodaje HP, ile odbiera energii, etc) ktore to zaadaptujemy do Huntery
Teasera koniec
Informacje Kopiowane sa z forum huntery
W zwiazku z licznymi pytaniami, wiadomosciami prywatnymi czy tez raportami na CLASSICU z zapytaniami o nowa edycje Huntery, postanowilem zebrac, pogrupowac to co do tej pory zmienilislmy. Nie jest to jednak ostateczna lista zmian
Zapraszam do przeczytania tego co zosta?o JU? poprawione.
System zamk?w oraz System bonusow outfitowych
MAPA
- Poprawiona zostala cala mapa oraz spawny - zgodnie z RL. Jej podobienstwo do Mapy RL 8.57 oceniamy na ok 95%. Mamy wlasciwie wszystko, a co wiecej, niektore miejsca zostaly juz zaktualizowane do wersji 8.6
- Poprawki Tregaron
- Poprawione domki. Obecnie wszystkie pokrywaja sie z tymi na RL, rowniez ich nazwy.
- Uzupelniono kilkaset tabliczek o opisy
PVP
- Desintegrate Rune - zmiana zasiegu do 1sqm (zgodnie z RL)
- Dodanie komendy "KICK" do odpowiednich kapitanow statkow (brak mozliwosci blokowania portow)
- Poprawiony PZ Lock/Logout lock (1 minuta)
- Poprawienie efektu Holly Missile Rune
- Poprawiony efekt dla czarow typu utani gran hur (zielony efekt "magii")
- Poprawione dzialanie Destroy Fielda - nie dzialal na najnizszym pietrze
- Poprawiony zasieg exori con/exori san
- Poprawiona inkantacja czarow exiva/exani hur (nie trzeba juz dodawac znaku cudzyslowiu)
- Poprawka zwiazana z FireBombami/FireFieldami ( )
- Poprawione wzajemne Potionowanie sie (dziala jak na RL)
Questy
- Poprawienie kilku misji w In Service of Yalahar (w tym finalnej walki z Azerusem)
- Poprawienie INQ - ostatnia misja Shadow Nexus wykonuja si? zgodnie z RL, The Haunted Ruin dziala jak na RL
- Poprawienie POI - by przejsc przez "plomienie" nalezy wykonac wszystkie seale z thronami
- Drobne "utrudnienie" w Naginata Quest - kamien do zniszczenia kilofem
- Poprawiony Paradox Tower Quest (pulapka zwiazana z kluczem w drzewie)
- Dodanie Dwarven Armor Quest
- Dodanie Waterfall Quest
- Dodanie Kissing a pig Quest
- Dodane mniejsze questy: Studen Book Quest, Banana Quest, Mad Mage Room (ksiazka),
- Zmiana wymaganych przedmiotow do warrior addonu (dodanie Royal Steel - zgodnie z RL)
SKRYPTY
- Scyzoryki
- Winda Kazordoon
- Poprawienie teleportow w Dreamers Quest
- Wyswietlanie informacji o ilosci przedmiotow w DEPO (po stanieciu na Glowith Switch)
- Poprawienie "kitow" - wszystkie mebelki daja sie wypakowac teraz normalnie
- Poprawienie sposobu trzymania cieczy/przenoszenia cieczy pomiedzy pojemnikami/napelniania flaskow (dziala jak na RL)
- Poprawione dzialanie liny i wyciagania za jej pomoca przedmiotow/graczy/kreatur
- ?olwie - mozliwosc plywania po wysepkach
- Brak mozliwosci rzucania przedmiotow na lozka
- Brak mozliwosci rzucania przedmiotow na korytka/coal basiny (przykrywania tych blokujacych przedmiotow innymi)
- Mozliwosc swobodnego ciecia pajeczyn, niszczenia bram bambusowych, niszczenia indoor plantow
- Dodanie skryptow lalek: Stuffed Dragon, Baby Seal Doll, Panda Teddy, Santa Doll
- Skrypt na Birdcage (po kliknieciu ptaszek spiewa - zmuszajac jednak ptaszka do spiewania mozemy spodziewac sie jego smierci)
- Mozliwosc tworzenia Pumpkinhead
- Jungle Maw - dziala jak na RL, pulapki orkow odbieraja HP rowniez potworom (jak na RL)
- Isle of Mists - popraweczka, wylacznie Druidzi maja wstep
- Port Hope: dodanie trzech nowych lokalizacji do PROMOW (zgodnie z RL)
- Gra na pianinie (nauka 4 wersow hymnu by przejsc dalej)
- Poprawienie dzialania PICKHOLI (po otworzeniu pick holu, dziura automatycznie znika po 60sek, brak efektu "poffa" podczas odkopywania pickholu)
- Mozliwosc tworzenia Skull Candle
- "Rzezbienie" w Shiny Stone
- Skrypcik na Waterball (unosi sie na wodzie)
Dzwignie
Podane nizej dzwignie i akcje z nimi zwiazane dzialaja:
- Waspy AB'Dendriel
- Mostek Rookgaard
- Dzwignia na Behemoth Quest (kamienie)
- Alawar's Vault - dzwignie niszczace magic walle
- Dzwignia w kazordoon (zejscie do tunelu w gorach)
- Dzwignia w Bear Room Quest na rooku
- Dzwignia w The Ancient Table w Thais (Beholdery)
- Dzwignia na Dworce na Tiquandzie
- Dzwignia przy orcach na POHu
- Wyscigi psow w Venore
Klucze
- Black Knight Quest - Wprowadzenie kluczu #5010
- Hagor - nowy NPC, wprowadzenie klucza #4022
- Simon the Beggar, Dermot - dodanie kluczu #3940 (Fibula)
- Klucz #3520 - krypta Carlin
- Dodane klucze #3800, #3801, #3802 - Cookies Emperor Kazz
- Dodany klucz #3700 - pokoj z nagrodami POI
- Dodany klucz #3980 - Deep Fibula Quest
- Dodany klucz #3600 - Ghoul Room Quest
- Dodany klucz #3142 - Noble Armor Quest (po odpowiedzeniu na zagadki u Skjaar)
Inne
- Zmiana cz?stotliwosci op?at za domek z 1 miesi?ca na 1 tydzie? (zgodnie z poradnikiem na stronie)
- Informacje o domku wyswietlane sa nawet w momencie gdy drzwi do domku sa przysypane
- Powiekszenie pojemnosci skrzynek depo: PACC - 2000 miejsc, free account - 1000 miejsc
- Poprawienie bledu z domkami. Na jednym koncie mozna obecnie kupic maksymalnie dwa domki.
- Poprawienie bledow zwiazanych z cialami potworow. Wszystkie dzialaja juz jak te na RL czyli przez pierwsze 10sec nie mozna "ruszac" cialem, w dodatku ID cial pokrywaja sie z tymi z RL
- W server log wyswietlane sa juz informacje co zostalo kupione/sprzedane podczas handlu z danym NPC
- Poprawiona zostala regeneracja Staminy
- Poprawki w DUEL Arenach
- Poprawienie TradeSpamu (nawet po wylogowaniu i zalogowaniu ponownym trzeba odczekac 2 minuty od ostatniej wiadomosci)
- Blad zwiazanym ze zmiana outfitu gracza podczas przechodzenia przez PIEN na tiquandzie (i tym podobne) zostal poprawiony
- W loocie potworkow wyswietlaja sie niektore plecaki (moon backpack, sams old backpack etc)
NPC
- Alesar - asortyment + outfit
- Alexander - poprawienie asortymentu (mi. runy Thunderstorm/energy bomb)
- Aneus - nowy NPC
- Ashtamor - poprawiona pozycja/asortyment/teksty
- Bashira - zmiana outfitu
- Billy - poprawienie asortymentu
- Blind Orc - poprawienie tekstow
- Bertram - zmiana outfitu
- Buddel - poprawienie lokacji do ktorych plywa
- Captain Breezelda - Poprawienie miast do kt?rych oferuje NPC przeplyniecie
- Captain Haba - teleport na statek & sea serpenty
- Captain Waverider - poprawienie miast do ktorych dany NPC plywa
- Captain Max - obsluguje trase do Yalahar za 400GP
- Chemar - zmiana asortymentu
- Chuckles - poprawienie asortymentu
- Clyde - poprawienie asortymentu
- Costello - nowy npc
- Dane - poprawiona pozycja, asortyment
- Digger - zmiana asortymentu
- Dorbin - nowy NPC
- Duncan - nowy npc
- Eddy - zmiana asortymentu
- Elane - poprawienie asortymentu (skupowanie sniper gloves)
- Eleonore - nowy NPC
- Eremo - poprawiony asortyment
- Faolan - nowy NPC
- Feizuhl - zmiana asortymentu
- Fiona - zmiana outfitu
- Frans - zmiana wygladu/asortymentu
- Gail - zmiana asortymentu
- Gamel - outfit
- Grizzly Adams - zmiana outfitu/asortymentu
- Ghostly Woman - nowy npc
- Hagor - nowy NPC, wprowadzenie klucza #4022
- Hairycles - poprawienie asortymentu
- Humgolf - poprawienie asortymentu
- Humphrey - poprawienie pozycji
- Irmana - poprawienie asortymentu
- Isolde - nowy NPC
- Jack Fate - poprawienie miejsc do ktorych plywa
- James - zmiana outfitu
- Janz - poprawienie asortymentu
- Jefrey - poprawienie outfitu
- Jimbin - poprawienie asortymentu
- Karith - Zmiana pozycji/outfitu/sciezek zgodnie z RL
- Kawill - dodanie NPC
- Le Delle - poprawienie asortymentu (pilka nozna/pilka wodna)
- Lily - zmiana asortymentu
- Livielle - poprawione przywitanie, teksty NPC, asortyment sklepu
- Lurgi - przeniesienie do tego NPC wizzard addonu
- Mirabell - nowy NPC
- Mortimer - zmiana asortymentu
- Murim - poprawienie outfitu
- Nemal - nowy NPC
- Nydala oraz reszta sprzedawcow mebli - poprawienie asortymentu
- Norbert - zmiana outfitu
- Norma - poprawienie asortymentu (dodanie wszystkich liquidow)
- Paulie - poprawienie pozycji
- Padreia - Zmiana asortymentu
- Pino - poprawienie outfitu
- Rachel - zmiana asortymentu (TALON)
- Rashid - poprawienie asortymentu
- Romir - zmiana outfitu
- Rose - zmiana asortymentu
- Rosemarie - nowy NPC
- Rudolph - zmiana outfitu
- Ruprecht - zmiana outfitu
- Reed - poprawienie NPC
- Sandra - poprawienie asortymentu
- Sarina - poprawienie asortymentu
- Scott - zmiana asortymentu
- Sigurd - zmiana outfitu
- Shalmar - poprawiony outfit
- Shirith - zmiana outfitu
- Tarak - zmiana outfitu
- Theodore Loveless - zmiana outfitu
- The Orc King - nowy NPC (summonuje potworki przy przywitaniu)
- Thomas - poprawienie asortymentu
- Tokel - nowy NPC
- Tristan - zmiana outfitu
- Velvet - poprawiony asortyment
- Vescu - zmiana outfitu
- Ukea - zmiana outfitu
- Ulric - nowy NPC
- Uzon - zmiana tras do ktorych lata
- Xodet - poprawienie asortymentu
- Xorlosh - nowy NPC
- Yoem - nowy NPC
- Poprawienie asortymentu/pozycji/wygladu kilkunastu NPC w Venore: Boozer, Maria, Guide Elena, Julian, Chephan, Nelliem, Shiantis, Velvet, Frans, Dgger, Rose, Allen, Yulas, Borkas, Carina, Rokyn, Odemara, Ashamor, Irmana, Urkalio (szczegolowe informacje dostepne tutaj: )
- Zaidal - nowy NPC
POTWORKI
- Blightwalker - poprawienie atakow
- Crazed Beggar - poprawki lootu (Lute)
- Dark Apprentice - poprawienie Outfitu
- Elephant - poprawienie LOOTU
- Ghastly Dragon - poprawienie lootu (zaon sword)
- Medusa - poprawienie LOOTU, atakow
- Sea Serpent - poprawienie lootu, atakow
- Young Sea Serpent - poprawienie lootu, atakow
- Massive Energy Elemental - dodanie do loutu shockwave amulet
- Lizard Legionnaire - poprawienie lootu
- Lost Soul - poprawienie lootu
- Dark Torturer - zmiana zachowania podczas walki (ucieka na czerwonym HP)
- Morik the Gladiator - zmiana outfitu
- Wisp - zmiana ciala
- Rift Brood - zmniejszenie sily atakow (zgodnie z RL)
- Hyaena - poprawki
- Demodras - poprawka lootu
- Dark Monk - poprawka lootu
- Wyvern - poprawa atakow
- Demon - poprawka atakow
- Medusa - poprawka atakow/lootu
Przedmioty
- Small Health Potion - zmiana wagi do tej w RL
- Calmity - zmiana broni z jednorecznej na dwureczna
- Jade Hat - poprawka
- Helmet of the Ancients - enchantowanie odbywa sie obecnie tak jak na RL - uzywajac Small Ruby
- Hammer of Wrath - zmiana broni z jednorecznej na dwureczna
- Yalahar Armor - Zmiana atrybutow: 17arm -> 16arm
W opisie wy?ej pomini?tych zosta?o kilkadziesi?t pozycji. Bardziej szczeg??owy opis poprawek dost?pny jest tutaj:
--------------------------------------------------------------------------------
Odmieniony system zamk?w:
Do Waszej dyspozycji oddamy jeden calkowicie odmieniony zamek. Walka w nim nie bedzie ograniczac sie do stackow a sama operacja przejmowania zostanie dodatkowo urozmaicona o calkowicie nowe mozliwosci.
By przejac zamek trzeba pierw bedzie wykonac dwa wczesniejsze cele.
Poziomy walki na zamku:
Poziom 0
Brama boczna. Zostala stworzona o walca "stackowej". Utworzona z trzech kratek przejscia. Dodatkowy plus dla broniacych (okna) ktore pozwola uzyskac przewage przy obronie zamku. Dodatkowo w tym miejscu bedzie mozna aktywowania co 30sek "morskiego potwora" ktory zada pewne obrazenia postaciom stojacych w okolicy mostu (dzwignia do aktywacji znajdowac sie bedzie pietro wyzej). Po przedostaniu sie przez most, atakujacy zamek beda mogli udac sie na pietro +1 gdzie znajdowac sie bedzie dzwignia opuszczajaca zwodzony most. W tym momencie walka powinna sie przeniesc dwa pietra wyzej na poziom 2 ale o tym za chwile.
Obrona nie bedzie wygladac tak kolorowo. Atakujacy beda mieli do dyspozycji machiny wojenne, ktore beda mogli stworzyc w dowolnym miejscu na polach przedzamkowych. Budowanie bedzie sie odbywac poprzez "uzycie" przedmiotu - mlotka w wybranym przez nas miejscu. Dwie machiny do budowy:
- baliste, ktora bedzie ranic losowych wrogow na zamku (atak obszarowy)
- katapulty, ktore beda czasowo niszczyc mury pozwalajac obrac calkowicie nowa strategie (trasy) walki podczas stacku na poziomie 2.
Machiny beda mogly zostac podpalone, uzywajac na nie FireBuga, jak i rowniez ugaszone, wylewajac na nie wode. To czy broniacy/atakujacy zdecyduja sie na budowanie/niszczenie machin i jaka obiora strategie walki bedzie nalezec wylacznie do Was
Screen:
Poziom 2
Poziom ten zostal utworzony z mysla o jeszcze wyrazniejszej walce stackowej, gdzie pod uwage trzeba bedzie wziac mozliwosc niszczenia murow i szybkiej zmiany strategii. Powinna to byc gratka dla Commanderow, ktorzy potrafia szybko reagowac, zmieniac plany i regroupowac sie na malej przestrzeni. Na tym pietrze znajduje sie dzwignia, ktora nalezy przesunac by zniszczyc magic walle na pietrze trzecim i moc dostac sie do Emperium znajdujacego sie na trzecim pietrze.
Screen:
Poziom 3
Zostal utworzony z mysla o "malym OB". Emperium znajduje si? w sporym pomieszczeniu utworzonym z mysla o walce w przestrzeni. Dodatkowo, by jeszcze bardziej skupic sie w tym momencie wojny na walce pomiedzy graczami, Emperium b?dzie leczyc sie co pewien okres (czyli pierw lepiej bedzie wyniszczyc cala broniaca sie gildie a dopiero wtedy zajac sie emperium, a byc moze wczesniej wyslac scouta, ktory zamknie cala druzyne w komnacie z Emperium na czas jej niszczenia, a sam bedzie staral sie zablokowac dostepu do dzwigni). Mozliwosci bedzie sporo.
Screen
Kilka s??w na koniec.
Zamek jak zauwazyliscie zapewnie po screenie z poziomu 0 bedzie OGROMNY. A cala wyspa jest mniej wiecej tak duza jak Carlin
Zamek bedzie tetnic zyciem. Bedzie mial swoich mieszkancow, kupcow, cyklicznych kupcow (takich, ktorzy odwiedzaja co jakis czas i skupuja/sprzedaja unikalne przedmioty) czy tez blazna, ktory swoimi zartami bedzie staral sie rozbawic wlascicieli.
Dodatkowo lider gildii, oraz 4 graczy z najwyzszym levelem z gildii, ktora panuje nad zamkiem, bedzie mogla nosic outfit Krola.
Oplaty u Warperow ulegna znacznemu obnizeniu a sama danina, ktora moze wybrac Lider gildii zostanie zwiekszona.
UWAGA
Dodany zostanie rowniez system bonusow outfitowych. Rozne outfity beda dodatkowo dawac naszej postaci drobne bonusy. Bonusy te zwiekszac sie beda rowniez w przypadku posiadania addonow.
Nie beda to ogromne bonusy, aczkolwiek myslimy ze wplyna pozytywnie na serwer.
UWAGA2
Balansujemy wlasnie czary Mamy juz kilka tysiecy probek z RLa (czyli jaki czar ile dodaje HP, ile odbiera energii, etc) ktore to zaadaptujemy do Huntery
Teasera koniec