What's new

Nowiny z Testy i Testery

Status
Not open for further replies.

Marolz

Killed by death
Reaction score

Od startu prywatnych test?w nadchodz?cej zimowej aktualizacji w zesz?ym tygodniu, nasze supported i promoted fansite'y dostarczaj? mn?stwo wspania?ych obrazk?w, filmik?w i interesuj?cych informacji z test server?w. Zapewne niekt?rzy z was czytali ju? o nowych dodatkach na naszym . Tak wi?c zamiast prezentowa? rzeczy, o kt?rych ju? zapewne s?yszeli?cie, w tym tygodniu chcieliby?my podzieli? si? z Wami kilkoma wra?eniami z naszych test?w.
2uqdwsn.jpg
29zegjs.png

You see a sign. You read: Help wanted! USE the door to enter!
Mirade i Tjured chc? przej?? przez magiczne drzwi w guildhallu nowej Gildii Poszukiwaczy Przyg?d, ?eby zaoferowa? swoj? pomoc roztrzepanemu czarownikowi Eclesiusowi. Spragnieni wra?e? i pe?ni odwagi, nie mog? zdecydowa?, kto powinien wej?? pierwszy...

Tjured, Lionet i kilku tester?w ogl?daj? mecz zapas?w prowadzony przez Knightmare na dole Fighting Pits w Venore. Podczas gdy niekt?rzy widzowie s? g??wnie zainteresowani por?wnywaniem swoich ubra?, inni z zaciekawieniem obserwuj? widowisko. Niestety, jeszcze nie odkryli?my, kto wpu?ci? tam te z?o?liwe wiewi?rki.
30t13cg.png
25u3cht.jpg

( wersja pe?nowymiarowa)

Rafzan, ambitny goblin sprzedawca marzy o bogactwie i ?yciu jako kr?l goblin?w, nie musz?c w og?le pracowa?. Agencja Tibijskich News?w zdoby?a to malowid?o dzi?ki hojnemu darczy?cy, a teraz zastanawia si? czy marzenia Rafzana mog?yby w jaki? spos?b si? spe?ni?...

Przepi?kne nowe Venora?skie szafki i sekretarzyki b?d? wspania?ym dodatkiem dla Twojego domu. Je?li Twoje umiej?tno?ci kucharskie nie pozwalaj? Ci zaoferowa? swoim go?ciom wi?cej ni? ser, to nowy majestat z Venore na pewno wystarczy, ?eby im zaimponowa?.
t0rh9y.png
27y1on7.png

Ta zbi?rka dziwnych stworze? dopiero co uformowa?a si? tu? nad Corymsk? jaskini?, gdy si?a z g?ry przypomnia?a im, ?e czego nie wolno, tego nie wolno. Tak wi?c wszyscy z tej zbieraniny poszli w?asnymi drogami. Jednak?e wci?? mamy to zdj?cie na pami?tk?.

Testowanie nowych rzeczy mo?e by? dosy? wyczerpuj?ce. Na szcz??cie, kilku graczy postanowi?o wykaza? si? swoimi barma?skimi umiej?tno?ciami i pom?c Boozerowi. Jednak?e ich doborowi potraw przyda?aby si? gruntowana przebudowana, ?eby zadowoli? wyrafinowany gust Venora?czyk?w. W ka?dym razie, to zdj?cie wspaniale oddaje uroki i niespodzianki, kt?re mo?e zaoferowa? test server. Ju? nie mo?emy doczeka? si? publicznych test?w, i mamy nadziej? Was tam spotka?!
rm0aqh.png

Do zobaczenia!
Wasi Community Managerowie

Je?li chcecie skomentowa? newsa na oficjalnym forum Tibii, mo?ecie zrobi? to . Prosz? te? o zg?aszanie wszystkich ewentualnych b??d?w w t?umaczeniu ;)

Since the start of the private test of the forthcoming winter update last week, our supported and promoted fansites are providing lots of great pictures, videos, and interesting information from the test servers. Also, some of you may have already read about the new content and features on our . So instead of just presenting stuff that you probably already heard of, we would like to share a few quick impressions of our test experiences with you this week.
2uqdwsn.jpg
29zegjs.png

You see a sign. You read: Help wanted! USE the door to enter!
Mirade and Tjured want to enter the magic door at the guildhall of the new Adventurer's Guild to offer their help to the scatterbrained sorcerer Eclesius. Thirsty for action, and full of courage, they cannot decide who has to take that leap first...

Tjured, Lionet, and a couple of testers are watching a wrestling match hosted by Knightmare down in Venore's Fighting Pits. While some of the spectators are obviously more interested in comparing their outfits, others are eagerly watching the show. Unfortunately, we have not yet figured out who brought along those nasty squirrels.
30t13cg.png
25u3cht.jpg

( wersja pe?nowymiarowa)

Rafzan, the ambitious goblin merchant dreams of becoming rich and leading the life of a goblin king without working his fingers to the bone. The Tibia News Agency got hold of this vivid painting thanks to a generous donor, and now wonders if Rafzan's dream could actually become reality somehow...

The exquisite new Venorean cabinets and drawers are an amazing addition to your home. If your cooking skills lack the refinement to offer your guests anything more than cheese, the new grandeur in Venore will certainly suffice to impress your guests.
t0rh9y.png
27y1on7.png

This conglomeration of strange creatures had only just settled in right above a Corym cave when a force from above told them that which must not, can not be. So the motley crew went their separate ways again. Still, we got this heart-warming picture as a keepsake.

Testing new stuff can be quite exhausting. Fortunately, some players decided to show off their bartending skills and lent Boozer a hand. However, their food selection could use a serious overhaul to satisfy the refined taste of Venoreans. In any case, this picturesque scene perfectly illustrates the charms and surprises a test server may produce. We are looking forward to the public test, and hope to meet you there once it has started!
rm0aqh.png

See you!
Your Community Managers

Co s?dzicie o tym newsie? Komentujcie!

Pozdrawiam, Marolz.

Infelicity

Why bother...
Reaction score
Odp: Nowiny z Testy i Testery

calkiem calkiem, ale to ze beda dodawali nowe rzeczy to juz tylko upiekszanie tego Tib-Otsa

Awesome Asimov

Forum friend
Reaction score
Odp: Nowiny z Testy i Testery

ja z tego nic nie rozumiem :p ta tibia.com podaje g?upie info ;/ jedyne co fajne w tym wszystkim to te obrazki i to niekt?re.

Status
Not open for further replies.