ojczulek
Advanced User
- Joined
- Sep 23, 2008
- Messages
- 284
- Reaction score
- 9
Wiele os?b ma dylemat, pacc czy itemki w sms shopie? Zak?adam ten temat, aby takim osobom pom?c, aby inni przyszli gracze takich ots?w mogli si? wypowiedzie?.
Aby pacc si? sprawdzi? na twoim OTSie to musisz:
- da? graczom darmowy pacc na 3-4 dni na start, nie wi?cej, nie mniej
- ots musi mie? niskie raty expa, mniej ni? x15, optymalnie x4 - x3
- max rate loot x1,5, x2
- nie mo?e by? item?w w sms shopie, mo?e by? wed?ug waszych uzna?: runka remove rs, stamina doll, unban, changename/sex itp.
- pacc musi by? dost?pny w postaci runki
- pacc nie mo?e by? dro?szy ni? 3,66z? za tydzie?
- warto zach?ci? pacciem na miesi?c, kt?ry wychodzi taniej ni? na tydzie?
- musisz mie? zgran? administracje, kt?ra robi powa?ny ots, na co najmniej p?? roku
- przez ten okres czasu musz? by? cz?ste ubdaty, urozmaicaj?ce gr? i eventy
- dalsze warunki napisze na ko?cu, jak wam wyja?ni? jak ca?y system b?dzie dzia?a?
Co nam to wszystko daje w po??czeniu?
- ludzie, kt?rzy lubi? sobie u?atwi? gr? sprzedaj? pacc runki (ewentualnie remove rs, stamina doll) za kase lub itemy w grze
- ludzie kt?rzy nie chc? wydawa? rl kasy na pacca itp., robi? loot bagi, pkuj? lub w inny spos?b zarabiaj? kas? i kupuj? pacc runki, stamin? doll itp. za gp lub itemy
- w sms shopie nie ma item?w, wi?c wszystkie przedmioty na serwerze staj? si? cenniejsze
- mniejsze levele chodz? na dwarfy itp., hunc? addonowe potworki, co jest bardzo op?acalne przy sprzedawaniu na trade addon itemk?w
- rl addon system staje si? naprawd? kozacki, ludziom nie nudzi si? gra, bo b?d? starali si? wszystko zdoby? przez ci??k? gr?
- gracze maj? dwa wyj?cia, sprzeda? szybciej i taniej item w sklepie, czy czasami d?u?ej i dro?ej na trade innym graczom - rozkwita trade i server/klimat
- przeciwnicy wydawania rl kasy maj? opcje na zakup pacca za gp i zwolennicy u?atwiania sobie gry te? s? zadowoleni, bo mog? sobie j? u?atwi?
- zmienia si? klimat serwera na lepszy, ludzie wi?cej mi?dzy sob? pisz?, "server ?yje", op?acaj? si? wsp?lne hunty po cenniejsze itemy, op?acaj? si? wsp?lne wyprawy na questy
- serwery za pacc stoj? d?u?ej, administracja motywuje si? do pracy, bo dostaje regularnie pieni?dze, s? cz?stsze ubdaty
- nie trzeba robi? res?w char?w, bo nikt nie kupuje ju? item?w z sms shopa, bo ka?dy mo?e sobie je ju? zdoby? poprzez normaln? gre
- administracja zarabia wi?cej pieni?dzy i zarabia regularnie !!! (o tym napisz? na ko?cu)
Co trzeba zrobi? jeszcze aby nie wystraszy? ludzi p?atnym pacciem?
W zapowiedziach og?osi?:
- i? pacc jest tani (nie podawajcie ceny)
- ?e na starcie jest kilka dni darmowych pacca (nie podawajcie ile dok?adnie)
- ?e pacca b?dzie mo?na kupi? za gp w grze (nie wyja?niajcie jak)
- ?e na pacca b?dzie du?o event?w (podajcie jeden lub dwa przyk?ady)
- ka?da gildia +15 graczy, kt?ra si? zg?osi - dostaje darmowego pacca na tydzie? lub wiecej
- wypisa? g??wne zalety tego rozwi?zania
INNE Uwagi:
Oczywi?cie trzeba mie? porz?dny serwer, z dobr? administracj?, przekona? ludzi, ?e te rozwi?zanie pozwoli na to, aby utrzyma? dedyka i administracj? na bardzo d?ugi okres czasu itp.. Trzeba zrobi? bardzo dobr? reklam? serwera, na ka?dym forum, odpowiedni? zapowied?, bo nikt pacca nie kupi, jak nie b?dzie du?ego zainteresowania ots'em.
Je?li robisz serwer RPG, musisz wykorzysta? te rozwi?zanie, ka?de inne mija si? z celem.
Na OTSach 4fun p?atny pacc si? nie sprawdzi, warto go jednak zast?pi? Vip access, o vipie mog? si? rozpisa? w nowym temacie, je?li macie ochot? czyta? moje uwagi.
Zarobki administracji s? wi?ksze ni? z item sms shopu! (Przy graczach online ?rednio 70-150):
1. S? stabilne, nie bywaj? tygodnie gorsze, mog? by? tylko lepsze
2. Pacc runka mo?e mie? r??n? warto??, zale?na od czasu online servera, co powoduje, i? tw?j sms shop sam dopasowuje si? do twojego OTSa, podam wam wyja?nienie tego na przyk?adzie rozwi?zania bez p?atnego pacca:
a) na pocz?tku gracze kupuj? w sms shop X itemy/cc za X z?, co na X serverze b?dzie zbyt du?ym u?atwieniem i innych to zniech?ci do grania, faworyzuje bogatych w rlu
b) na pocz?tku gracze kupuj? w sms shop X itemy/cc za X z?, co na X serverze b?dzie zbyt du?ym u?atwieniem i danemu graczowi na d?ugo te X cc/item wystarczy -> co za tym idzie, d?ugo nie wyda pieni?dzy na nast?pne X itemy/cc
c) na pocz?tku gracze kupuj? w sms shop X itemy/cc za X z?, co na X serverze b?dzie zbyt du?ym u?atwieniem ale tylko na pocz?tku, potem ju? nikt tego nie kupuje bo ma swoj? kas?/itemy -> co za tym idzie, ots traci zyski
3. Pacc runka za to jest dobra na ka?dy etap ots'a i dopasowuje si? z cen?:
a) X gracz sprzedaje pacc runke na pocz?tku trwania ots'a tanio, co za tym idzie dostaje mniej kasy i na mniej mu wystarczy, kupi kolejn? pacc runke i jeszcze musi kupi? dla siebie, mimo wszystko jest zadowolony, bo wie ?e nawet jak sprzeda? tylko za 5 cc, to tak naprawd? tych 5 cc nie ma za wiele os?b na serwerze, wi?c zachowuje si? efekt bycia lepszym / efekt u?atwienia sobie gry.
b) X gracz p??niej zaczyna sprzedawa? pacc runki dro?ej, na serwerach z low rate, kasa zawsze si? przyda, aby mie? lepsze domy, czy wi?cej kasy na hunty, zawsze b?dzie popyt na pacc runki nawet jak b?dzie ka?dy mia? du?o kasy, to b?d? za pacc runki dawa? bardzo dobre itemy, chroni? danego gracza, dawa? addon itemy itp.
c) X gracz nie sprzeda pacc runki, bo si? nie op?aca, ju? wszystko zdoby?, ale ?eby dalej gra? i tak musi kupi? pacc runki, no chyba ?e b?dzie chcia? straci? wszystko nad czym tak ci??ko pracowa?
To tyle, troch? si? rozpisa?em, ale mam nadziej? ?e komu? pomog?em.
Interesuje mnie wasze zdanie na ten temat, piszcie co s?dzicie, wasze uwagi i opinie, dyskutujcie na ten temat, bo na pewno wielu zwolennik?w ma p?atny pacc, ale te? wielu przeciwnik?w.
Aby pacc si? sprawdzi? na twoim OTSie to musisz:
- da? graczom darmowy pacc na 3-4 dni na start, nie wi?cej, nie mniej
- ots musi mie? niskie raty expa, mniej ni? x15, optymalnie x4 - x3
- max rate loot x1,5, x2
- nie mo?e by? item?w w sms shopie, mo?e by? wed?ug waszych uzna?: runka remove rs, stamina doll, unban, changename/sex itp.
- pacc musi by? dost?pny w postaci runki
- pacc nie mo?e by? dro?szy ni? 3,66z? za tydzie?
- warto zach?ci? pacciem na miesi?c, kt?ry wychodzi taniej ni? na tydzie?
- musisz mie? zgran? administracje, kt?ra robi powa?ny ots, na co najmniej p?? roku
- przez ten okres czasu musz? by? cz?ste ubdaty, urozmaicaj?ce gr? i eventy
- dalsze warunki napisze na ko?cu, jak wam wyja?ni? jak ca?y system b?dzie dzia?a?
Co nam to wszystko daje w po??czeniu?
- ludzie, kt?rzy lubi? sobie u?atwi? gr? sprzedaj? pacc runki (ewentualnie remove rs, stamina doll) za kase lub itemy w grze
- ludzie kt?rzy nie chc? wydawa? rl kasy na pacca itp., robi? loot bagi, pkuj? lub w inny spos?b zarabiaj? kas? i kupuj? pacc runki, stamin? doll itp. za gp lub itemy
- w sms shopie nie ma item?w, wi?c wszystkie przedmioty na serwerze staj? si? cenniejsze
- mniejsze levele chodz? na dwarfy itp., hunc? addonowe potworki, co jest bardzo op?acalne przy sprzedawaniu na trade addon itemk?w
- rl addon system staje si? naprawd? kozacki, ludziom nie nudzi si? gra, bo b?d? starali si? wszystko zdoby? przez ci??k? gr?
- gracze maj? dwa wyj?cia, sprzeda? szybciej i taniej item w sklepie, czy czasami d?u?ej i dro?ej na trade innym graczom - rozkwita trade i server/klimat
- przeciwnicy wydawania rl kasy maj? opcje na zakup pacca za gp i zwolennicy u?atwiania sobie gry te? s? zadowoleni, bo mog? sobie j? u?atwi?
- zmienia si? klimat serwera na lepszy, ludzie wi?cej mi?dzy sob? pisz?, "server ?yje", op?acaj? si? wsp?lne hunty po cenniejsze itemy, op?acaj? si? wsp?lne wyprawy na questy
- serwery za pacc stoj? d?u?ej, administracja motywuje si? do pracy, bo dostaje regularnie pieni?dze, s? cz?stsze ubdaty
- nie trzeba robi? res?w char?w, bo nikt nie kupuje ju? item?w z sms shopa, bo ka?dy mo?e sobie je ju? zdoby? poprzez normaln? gre
- administracja zarabia wi?cej pieni?dzy i zarabia regularnie !!! (o tym napisz? na ko?cu)
Co trzeba zrobi? jeszcze aby nie wystraszy? ludzi p?atnym pacciem?
W zapowiedziach og?osi?:
- i? pacc jest tani (nie podawajcie ceny)
- ?e na starcie jest kilka dni darmowych pacca (nie podawajcie ile dok?adnie)
- ?e pacca b?dzie mo?na kupi? za gp w grze (nie wyja?niajcie jak)
- ?e na pacca b?dzie du?o event?w (podajcie jeden lub dwa przyk?ady)
- ka?da gildia +15 graczy, kt?ra si? zg?osi - dostaje darmowego pacca na tydzie? lub wiecej
- wypisa? g??wne zalety tego rozwi?zania
INNE Uwagi:
Oczywi?cie trzeba mie? porz?dny serwer, z dobr? administracj?, przekona? ludzi, ?e te rozwi?zanie pozwoli na to, aby utrzyma? dedyka i administracj? na bardzo d?ugi okres czasu itp.. Trzeba zrobi? bardzo dobr? reklam? serwera, na ka?dym forum, odpowiedni? zapowied?, bo nikt pacca nie kupi, jak nie b?dzie du?ego zainteresowania ots'em.
Je?li robisz serwer RPG, musisz wykorzysta? te rozwi?zanie, ka?de inne mija si? z celem.
Na OTSach 4fun p?atny pacc si? nie sprawdzi, warto go jednak zast?pi? Vip access, o vipie mog? si? rozpisa? w nowym temacie, je?li macie ochot? czyta? moje uwagi.
Zarobki administracji s? wi?ksze ni? z item sms shopu! (Przy graczach online ?rednio 70-150):
1. S? stabilne, nie bywaj? tygodnie gorsze, mog? by? tylko lepsze
2. Pacc runka mo?e mie? r??n? warto??, zale?na od czasu online servera, co powoduje, i? tw?j sms shop sam dopasowuje si? do twojego OTSa, podam wam wyja?nienie tego na przyk?adzie rozwi?zania bez p?atnego pacca:
a) na pocz?tku gracze kupuj? w sms shop X itemy/cc za X z?, co na X serverze b?dzie zbyt du?ym u?atwieniem i innych to zniech?ci do grania, faworyzuje bogatych w rlu
b) na pocz?tku gracze kupuj? w sms shop X itemy/cc za X z?, co na X serverze b?dzie zbyt du?ym u?atwieniem i danemu graczowi na d?ugo te X cc/item wystarczy -> co za tym idzie, d?ugo nie wyda pieni?dzy na nast?pne X itemy/cc
c) na pocz?tku gracze kupuj? w sms shop X itemy/cc za X z?, co na X serverze b?dzie zbyt du?ym u?atwieniem ale tylko na pocz?tku, potem ju? nikt tego nie kupuje bo ma swoj? kas?/itemy -> co za tym idzie, ots traci zyski
3. Pacc runka za to jest dobra na ka?dy etap ots'a i dopasowuje si? z cen?:
a) X gracz sprzedaje pacc runke na pocz?tku trwania ots'a tanio, co za tym idzie dostaje mniej kasy i na mniej mu wystarczy, kupi kolejn? pacc runke i jeszcze musi kupi? dla siebie, mimo wszystko jest zadowolony, bo wie ?e nawet jak sprzeda? tylko za 5 cc, to tak naprawd? tych 5 cc nie ma za wiele os?b na serwerze, wi?c zachowuje si? efekt bycia lepszym / efekt u?atwienia sobie gry.
b) X gracz p??niej zaczyna sprzedawa? pacc runki dro?ej, na serwerach z low rate, kasa zawsze si? przyda, aby mie? lepsze domy, czy wi?cej kasy na hunty, zawsze b?dzie popyt na pacc runki nawet jak b?dzie ka?dy mia? du?o kasy, to b?d? za pacc runki dawa? bardzo dobre itemy, chroni? danego gracza, dawa? addon itemy itp.
c) X gracz nie sprzeda pacc runki, bo si? nie op?aca, ju? wszystko zdoby?, ale ?eby dalej gra? i tak musi kupi? pacc runki, no chyba ?e b?dzie chcia? straci? wszystko nad czym tak ci??ko pracowa?
To tyle, troch? si? rozpisa?em, ale mam nadziej? ?e komu? pomog?em.
Interesuje mnie wasze zdanie na ten temat, piszcie co s?dzicie, wasze uwagi i opinie, dyskutujcie na ten temat, bo na pewno wielu zwolennik?w ma p?atny pacc, ale te? wielu przeciwnik?w.