Odp: paral od potwora i od playera
Nie da sie konkretnie tak rozroznic czy paral jest od ludzia czy nie od ludzia. Ale da sie tak, ze jak nie ma potwora na ekranie(wtedy na pewno od ludzia) to dziala a jak jest to nie.
PHP:
auto 200 if [$monstersaround.10 == 0 && $paralyzed == 1] say mega hur
Co do node to jest to opcja ktora dochodzi do waypointa normalnie. Ale jesli np po drodze do niego byl jakis potwor i sie postac zatrzymala, lub postac gonila za potworem i przeszla w poblizu waypointa do nie staje konkretnie na tej kratce tylko biegnie dalej, bo juz obok tego miejsca potsac byla. Dla porownania np stand zawsze dojdzie do tej konkretnej kratki nawet jak ja ominie goniac za potworem to wroci.
Dlatego na krawedziach expowiska daje sie stand, zeby przechodzil przez cale expowisko a nie omijal np 1/4 w niektorych przypadkach. Ale generalnie cale waypointy i tak mozna zrobic tylko na stand lub tylko na walk... To jest bardzie po to dodane zeby unikac banow, bo jesli postac chodzi roznimi trasami to gm stwierdzi, ze to wcale nie musi byc bot(w przypadku elfa na rl), a w innych botach jest podobnie, tylko zeby oszukac system a nie gmow.