James Montana
Active User
- Joined
- Feb 22, 2016
- Messages
- 103
- Reaction score
- 1
- Age
- 26
Siema jest mozliwosc aby kto? przerobi? ten skrypt:
[LUA]local condition = createConditionObject(CONDITION_DROWN)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_PERIODICDAMAGE, -20)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_TICKS, -1)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_TICKINTERVAL, 2000)
function onStepIn(cid, item, position, fromPosition)
if(isPlayer(cid)) then
doAddCondition(cid, condition)
end
return true
end
function onStepOut(cid, item, position, fromPosition)
doRemoveCondition(cid, CONDITION_DROWN)
return true
end
[/LUA]
[LUA] <movevent type="StepIn" fromid="5405" toid="5410" event="script" value="drown.lua"/>
<movevent type="StepOut" fromid="5405" toid="5410" event="script" value="drown.lua"/>[/LUA]
Chodzi mi o to aby po wej?ciu na kratke gracz dostawa? tylko ,,condition" i dostawa? obra?enia co jaki? czas, aktualnie skrypt dzia?a tak ze po wej?ciu na kazd? kratke zakazdym razem dostaj? obra?enia, oraz stoj?c na niej tak?e.
Albo gdyby nie da?o si? 1 opcj?, to ustawi? randomowo np. chodz?c po tych powierzchniach raz dostaniesz obra?enie a raz nie.
[LUA]local condition = createConditionObject(CONDITION_DROWN)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_PERIODICDAMAGE, -20)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_TICKS, -1)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_TICKINTERVAL, 2000)
function onStepIn(cid, item, position, fromPosition)
if(isPlayer(cid)) then
doAddCondition(cid, condition)
end
return true
end
function onStepOut(cid, item, position, fromPosition)
doRemoveCondition(cid, CONDITION_DROWN)
return true
end
[/LUA]
[LUA] <movevent type="StepIn" fromid="5405" toid="5410" event="script" value="drown.lua"/>
<movevent type="StepOut" fromid="5405" toid="5410" event="script" value="drown.lua"/>[/LUA]
Chodzi mi o to aby po wej?ciu na kratke gracz dostawa? tylko ,,condition" i dostawa? obra?enia co jaki? czas, aktualnie skrypt dzia?a tak ze po wej?ciu na kazd? kratke zakazdym razem dostaj? obra?enia, oraz stoj?c na niej tak?e.
Albo gdyby nie da?o si? 1 opcj?, to ustawi? randomowo np. chodz?c po tych powierzchniach raz dostaniesz obra?enie a raz nie.