What's new

-Inne PokemonWorldOnline

Status
Not open for further replies.

kiros

Active User
Joined
Feb 8, 2009
Messages
51
Reaction score
3
Odp: PokemonWorldOnline

Zapowiada si? fajna zabawa ten pomys? z Pokemon OTS jest nice, grafiki s? super, mapa bardzo rozwini?ta i nie kwadratowa tak jak u br! Powodzenia i ?ycz? szybkiego startu serwera.

NIE MOG? SI? DOCZEKA?!
 

Miauuuu

Advanced User
Joined
Jan 21, 2010
Messages
206
Reaction score
27
Odp: PokemonWorldOnline

/\
A to tak ode mnie ;d
Po 2 tyg pracy tak stoimy z projektem
Silnik + Skrypty : 55%
Mapa : 0%
Strona : 25%
Forum : 25%
Klient : 95%
Dedyk : 100%
Napisa?e?, ?e forum w 25% sko?czone a czy m?g?bym dosta? linka tu lub na priv? Tak z ciekawo?ci. A je?li chodzi o pomoc to mog? zaj?? si? moderowaniem forum.


@Down
Dzi?ki, ?e za?wieci?e? inteligencj? mo?esz ju? przesta? nabija? posty.
 
Last edited:

Koozaczeks

Banned
Joined
Jan 28, 2010
Messages
30
Reaction score
1
Odp: PokemonWorldOnline

Z tego co wyczytalem to jeszcze troche bedziemy musieli poczekac.


@up.
Sadze ze bedzie rekrutacja na moderatorow wiec nie musisz tutaj pisac.
 

Eldiane

Advanced User
Joined
Aug 28, 2008
Messages
490
Reaction score
45
Odp: PokemonWorldOnline

na 25% forum jeszcze nie da sie normalnie pracowac ;p bo to jest szkielet + wizja strony

i SERWER MUSI wystartowac do max 1 pazdziernika chodz planujemy ukonczyc go przed wakacjami
 

dominikms1

Senior User
Joined
Feb 6, 2010
Messages
696
Reaction score
66
Odp: PokemonWorldOnline

Kt?re logo wam si? najbardziej podoba??
Tw?rc? ich jest Eldiane jako i? ma bana, ja wystawiam za niego :)
To s? jego pierwsze prace w ?yciu
scaled.php

scaled.php

scaled.php

scaled.php

scaled.php

scaled.php
 
Last edited:

Axel_5

Advanced User
Joined
Jul 10, 2008
Messages
169
Reaction score
6
Odp: PokemonWorldOnline

Szczerze m?wi?, ?adne mi si? nie podoba, napisz jest niewyra?ny, kolory jego sklejaj? si? z t?em... Kilka render'ow oraz brush'ow i takie logo jest stworzone. Logo ma by? czytelne i wpadaj?ce w oko, a tu narzucane wszystkiego po troszku i tyle. Taka moja opinia jako grafika.

Pozdrawiam Axel_5
 
Joined
Jan 8, 2010
Messages
28
Reaction score
0
Odp: PokemonWorldOnline

witam.
jako oficjalny przedstawiciel Pokemon Unleashed chcialem napisac pare slow o projekcie:

> pokemony juz zapisuja sie do bazy i sa z niej odczytywane, mozna je trzymac w pokeballach i wypuszczac do walki

> gracz "ginie" jesli nie ma zadnego zdolnego pokemona do walki, w takim przypadku zrespi sie w temple/pod pokemon center a jego pokemony beda mialy po 1 hp

> mozna lapac dzikie pokemony, zaleznie od rodzaju pokemona i stopnia w jakim pokemon jest zraniony, determinowana jest szansa na zlapanie go

> pokemony maja 8 statystyk: strength, special, vitality, spirit, accuracy, evade, speed i stamina. wartosci te wzrastaja wraz z poziomami doswiadczenia oraz poprzez inne wartosci. dla przykladu, wytrenowany pokemon przez gracza ma wieksze statystyki niz taki, ktory zostal zlapany np. dziki na 60 lvlu. pokemony ponadto maja swoje dynamic values ktore uzalezniaja statystyki - dwa identyczne pokemony na tym samym levelu maja rozne statystyki. statystyki mozna tez zwiekszac rzadkimi przedmiotami.

> pokemony potrafia juz atakowac - po wypuszczeniu pokemona graczowi pojawia sie "bp" z atakami tego pokemona w postaci symboli. ataki zabieraja graczowi mane, moga miec rozne efekty od zadawania obrazen przez uspania, trucizny, podpalenia do obnizania statystyk

> dzikie pokemony juz bronia sie przed wrogiem samoczynnie, chociaz AI nie maja jeszcze zakodowane - wala po prostu losowymi atakami


Zostalo jeszcze duzo do zrobienia ale prace ida we wlasciwym tempie i we wlasciwym kierunku.
 

Neo1337

User
Joined
Jul 23, 2010
Messages
27
Reaction score
1
Odp: PokemonWorldOnline

No no, je?eli wam to wypali, to szacunek Panowie dla was. Dobra robota :)
 

Kristo

Advanced User
Joined
Aug 23, 2008
Messages
381
Reaction score
5
Odp: PokemonWorldOnline

I jak, znowu serwer upada?
Robicie ten sam b??d - zero info dajecie ;/
Dla mnie to jest oznaka, ?e nic nie robicie a bym z ch?ci? zobaczy? jak posuwaj? si? prace
 

Eldiane

Advanced User
Joined
Aug 28, 2008
Messages
490
Reaction score
45
Odp: PokemonWorldOnline

Nie mog? dawa? nowych informacji gdy? moderator tego dzialu to nieogarniety dzieciak ;) i nawet za t? wypowiedz dostane warna.
Drogi u?ytkowniku!
Otrzyma?e? upomnienie.
Pow?d:
-------
Ma?owarto?ciowy post
-------
Oryginalny post:
PokemonWorldOnline
Cytat:
y dokladnie terez dodajemy grafike o wymiarach 224x224 czyli 49 grafik 32x32
Czyli obszar roboczy 7x7 kratek
Upomnienia s? czym? w rodzaju przypomnienia o istnieniu regulaminu, tak wi?c prosimy, by? zapozna? si? z nim i go zawsze przestrzega?.
Pozdrawiamy,
Administracja Tibia.net.pl
Drogi u?ytkowniku!
Otrzyma?e? ostrze?enie.
Pow?d: Przedwczesne od?wie?anie tematu
-------
-------
Liczba punkt?w otrzymana za ostrze?enie: 2
Otrzymanie ostrze?enia mo?e wi?za? si? z czasowym ograniczeniem dost?pu do forum.
Powa?ne naruszenia zasad mo?e by? r?wnoznaczne ze zbanowaniem konta.
Prosimy w przysz?o?ci przestrzega? regulaminu, aby unikn?? podobnych sytuacji.
Oryginalny post:
http://tibia.net.pl/zapowiedzi/zapowiedzi/zapowiedzi/zapowiedzi/24601...ml#post1004494
Cytat:
Napisa? STUDIA
Z przyjemno?ci? zawiadamiam, ?e decyzj? Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej
Polsko-Japo?skiej Wy?szej Szko?y Technik Komputerowych zosta? Pan
zakwalifikowany na I rok studi?w I stopnia (studia licencjackie) na Wydziale
Zamiejscowym Informatyki w Bytomiu, na kieruneku Grafika, tryb: studia
stacjonarne (dzienne), j?zyk polski
/\
A to tak ode mnie ;d
Po 2 tyg pracy tak stoimy z projektem
Silnik + Skrypty : 55%
Mapa : 0%
Strona : 25%
Forum : 25%
Klient : 95%
Dedyk : 100%
Pami?taj, ?e w ci?gu trzech dni mo?esz odwo?a? si? od ostrze?enia w dziale Odwo?ania.
Pozdrawiamy,
Administracja Tibia.net.pl
Doman08 - Moderator dzia?u zapowiedzi
Jak mam zamieszcza? informacj? jak za ka?dego posta dostaje upomnienie/warna :curse:
Prace trwaj?, tylko ci?zko mi ogarn?? posty z tymi warnami
Uko?czyli?my prace nad grafikami, w?a?nie tworzymy mape :) a prace nad silnikiem s? w 80% gotowe ;P w 3 tygodnie (max) powinny odby? si? pierwsze testy, dodam zdj?cia o ile nie b?d? mia? bana ...

//Edit
beztytuuiyi.png

Postac oczywiscie ulegnie ulepszeniu, to jest wersja ktora dzis zrobilismy ;)
 
Last edited:

zakker

Active User
Joined
Jun 3, 2008
Messages
60
Reaction score
0
Odp: PokemonWorldOnline

Server zapowiada si? swietnie ,grafiki gba itd. mam nadzieje ze stanie sie jednym z lepszych serverow na ca?ym ?wiecie! ;) Pozdrawiam!
 

Kristo

Advanced User
Joined
Aug 23, 2008
Messages
381
Reaction score
5
Odp: PokemonWorldOnline

No ?wietnie to wygl?da ;D takiego efektu si? nie spodziewa?em ;P
Pami?tam te czasy kiedy po?ycza?o si? GB od kumpla, kt?ry jako jedyny w okolicy mia? GB + Pokemony ;D si? grywa?o ;]
Nie przejmuj si? warnami, ja wiem ?e tutaj moderatorzy nie s? zbyt ogarni?ci wzgl?dem dawania ostrze?e? no ale co zrobisz. Najwy?ej stworzysz nowe konto :p
 

Eldiane

Advanced User
Joined
Aug 28, 2008
Messages
490
Reaction score
45
Odp: PokemonWorldOnline

Prawda jest taka ze doprowadzenie klienta do takiego stanu zaje?o nam ok 1,5 tyg
wliczaja poprawki, pomy?ki oraz ogarniecie wszystkiego ;d . Prosze cierpliwie czekac i spodziewac sie ssow z rozgrywek pvp gdzie beda widoczne nowe zastosowania techniczne
chodzby "ataki" ;]


Uploaded with
 

Fetatorve

Active User
Joined
Jul 13, 2009
Messages
56
Reaction score
0
Odp: PokemonWorldOnline

Przyjmujecie ka?d? pomoc..? Hmm. Ja chyba mam du?o czasu i je?eli jeszcze pami?tam i nie zmieni?o si? wiele od czas?w silnik?w na 8.1 to m?g? bym chyba pom?c.. Co do czar?w to s?abo pami?tam ale pokemony m?g? bym pisa? chyba.. I testowa?. :]
Co do edycji innych skrypt?w to raczej problem?w by nie by?o bo bardzo du?o bawi?em si? z silnikach na 8.1.. Ale je?eli chodzi o pisanie nowych skrypt?w to s?abiutko bo programist? jeszcze nie jestem. ;>

W razie czego moje GG: 9914735


Ps. Gra o takiej nazwie ju? istnieje..:p
 
Last edited:

Eldiane

Advanced User
Joined
Aug 28, 2008
Messages
490
Reaction score
45
Odp: PokemonWorldOnline

Owszem napewno bedziemy potrzebowa? mase testerow gdy rusza testy. Od strony programistycznej nikogo nam nie trzeba gdyz posiadamy swietnego programiste ;)

Pozdrawiam Kregox
 
Joined
Jan 8, 2010
Messages
28
Reaction score
0
Odp: PokemonWorldOnline

Opowiem troch? o atakach pokemon?w.

Nigdy nie gra?em na brazylijskim Pokemon Online, jedyne co widzia?em to par? screen?w. Kto? wcze?niej napisa?, ?e wzorujemy si? na tym w?a?nie serwerze. Nic bardziej mylnego - jak mog? wzorowa? si? na czym? czego nie znam?

U nas wszystkie formu?ki atak?w zosta?y ustalone na nowo, a system podatno?ci itp jest identyczny jak z pokemonami. Czyli przyk?adowo, psychic wali mocniej w flying, electric nie dzia?a na ground.

Ka?dy atak b?dzie mia? swoj? miniaturk? w okienku, kt?re wygl?da jak plecak, pod nazw? "Attacks". Po otworzeniu tego "pleacaka" s? w nim symbole atak?w pokemon?w, kt?re aktualnie mo?e u?ywa?. Klikni?cie na dany symbol oznacza u?ycie ataku.

Pokemony same od siebie nie atakuj?, tzn. nie wystarczy zaznaczy? wroga aby pokemon sam bi? - musimy wybiera? ataki, nawet je?li jest to g?upie "Tackle". Oczywi?cie symbole atak?w mo?na podpi?? pod hotkeye i walczy? w ten spos?b - jak kto uwa?a.

Statystyki pokemona maj? bardzo du?y wp?yw na jego efektywno?? i s? bardzo wa?n? cz??ci? gry. S? w pewnym stopniu losowe, to znaczy, ?e dwa pokemony o takim samym gatunku i levelu nie b?d? mia?y jednakowych statystyk - zatem o wiele trudniej b?dzie mie? pokemona kt?ry ma wszystkie statystyki wysokie.

Dla przyk?adu Venosaur:



Uploaded with

Powy?szy wykres to warto?ci skrajnie maksymalne. Pokemon mo?e nie osi?gn?? nawet po?owy z tego, je?li warunki temu nie sprzyjaj?. Ka?dy pokemon ma warto?ci "osobowo?ci", kt?re s? losowane w momencie jego spawnu i nie zmieniaj? si? podczas gry. Niekt?re pokemony s? s?absze ni? r?wie?nicy, inne z kolei s? silniejsze. Warto por?wna? statystyki z?apanego pokemona z innym aby zobaczyc mniej wi?cej jego potencja?.

W dodatku, pokemony, kt?re s? z?apane na wysokich poziomach, bardzo mocno odstaj?, dlatego o wiele lepiej jest z?apa? pokemona na jak najni?szym poziomie i wytrenowa? go r?cznie.


Jak wygl?da walka?

Po wyci?gni?ciu pokemona, ten potrzebuje pewn? ilo?? czasu (zale?n? od jego "Speed") na gotowo?? do ataku. Kiedy pokemon jest gotowy i zaatakujemy, nale?y znowu poczeka? na kolejny atak. Powolne pokemony na niskich poziomach maj? mo?liow?? ataku raz na oko?o 3-4 sekundy (np. Slowpoke, Snorlax), a najszybszy pokemon w grze przy warto?ci bliskiej maximum speed (Electrode przoduje, 212-255 speeda na 100 lvlu) mo?e atakowa? nawet co 1.2 sekundy.

Gotowo?? do ataku jest sygnalizowana na dwa sposoby - po pierwsze, pokemon, kt?ry jest gotowy do zaatakowania ma wok?? siebie bia?? obw?dk?. Po drugie, w panelu "Skills" jest pasek o nazwie "Battle Timer", kt?ry odmierza czas do przygotowania pokemona - po prostu leci ca?y czas w g?r?, jak osi?gnie 100%, pokemon mo?e atakowa?.

Atak?w jest w chwili obecnej 166, wi?kszo?? rani wroga, ale s? te? specjalne, np. takie kt?re regeneruj? HP, takie kt?re zmniejszaj? tymczasowo atrybuty wroga, takie kt?re zatruwaj?, usypiaj?, podpalaj?, parali?uj?. Od wyboru do koloru.

Pokemony maj? sw?j w?asny EXP, niezale?ny od EXPa trenera - wiem, ?e na brazylijskim serwerze Pokemony same z siebie nie expi?y, tylko zawsze mia?y taki poziom jak trener. U nas jest tak, ?e ka?dy pokemon ma sw?j w?asny level i exp - ponadto niekt?re pokemony (s?absze) awansuj? szybciej ni? inne. Najrzadsze pokemony awansuj? bardzo powoli.

Jedyn? mo?liwo?ci? podnoszenia levela pokemonom jest wysy?anie za ich pomoc? dzikich pokemon?w do ich w?asnej wersji Valhalli - zabijanie pokemon?w innych trener?w nie daje do?wiadczenia (mog?oby to by? nadu?ywane).

W Tibii gracze bardzo cenili "otwarto??" PvP, tzn. w przeciwie?stwie do wi?kszo?ci gier, aby kogo? zabi? nie trzeba mie? jego zgody (np. World of Warcraft) na to, mo?na kogo? po prostu napa?? i usi?owa? zabi? wbrew jego woli.

Ten sam system jest zastosowany na naszym serwerze. Gracz mo?e dowolnie atakowa? wrogie pokemony, jednak zostanie wtedy oznaczony czaszk?. Wyko?czenie wszystkich pokemon?w wroga oznacza "zabicie go" i jest normalnie karane unjustem, z normalnymi nast?pstwami jakie znamy w tibii (red skull za 3 fragi). Oczywi?cie nadal mo?na robi? ustalone pojedynki bez konsekwencji, dodaj?c przeciwnika do "party" (nazwane u nas Duel Mode).

Zaatakowa? mo?emy tylko pokemona, kt?ry akurat jest wypuszczony na wolno?? (nie w pokeballu) - jednak nie oznacza to, ?e trener mo?e schowa? swojego pokemona i by? ca?kowicie bezpieczny. Mo?emy r?wnie? wroga sprowokowa? do walki zaznaczaj?c go do ataku - wtedy nam pojawia si? czaszka a trener, kt?rego chcemy napa?? ma 3 sekundy na wyci?gni?cie jakiego? pokemona. W przypadku, gdy tego nie zrobi, serwer za niego wyci?gnie pierwszego ?yj?cego pokemona. W dodatku trener w czasie tego 3sekundowego okresu nie mo?e ucieka?.

Pokemon, kt?ry umiera na placu boju, traci niewielk? cz??? swojego ca?kowitego do?wiadczenia, jednak nigdy nie straci tyle, by spa?? przez to na ni?szy poziom do?wiadczenia. Gdy wszystkie pokemony gracza zostan? zabite, nie mo?na dalej kontynuowa? gry - gracz jest wylogowywany i pojawia si? przed Pokemon Center, a wszystkie jego pokemony maj? tylko 1 punkt hp.

Korzysta? mo?na jednocze?nie z szesciu pokemon?w maj?c je w specjalnym kontenerze zwanym "Pokebag". Wywo?a? z pokeballa pokemona mo?na tylko, je?li pokeball jest w tym pokebagu - mo?na trzyma? pokeballe w innych miejscach, ale nie da si? wypuszcza? z nich pokemon?w. Zawarto?? pokebaga (czyli 6 aktywnych pokemon?w), mo?na dowolnie zmienia?, pod warunkiem, ?e gracz nie znajduje si? aktualnie w trakcie walki (nie ma battle sign).

Pokemony dzikie mo?na ?apa? zaznaczaj?c je i u?ywaj?c pokeballa - mo?na to robi? tylko gdy dziki pokemon ?yje. Po zabiciu wroga, nie ma ju? mo?liwo?ci z?apania pokemona. Szansa na z?apanie pokemona jest wyk?adni? stosunku jego HP do maksymalnego HP, oraz jego poziomu i rodzaju pokeballa. Czyli, zranione pokemony ?atwiej daj? si? z?apa? ni? w pe?ni zdrowe. W przypadku nieudanej pr?by z?apania pokemona, ten wydostaje si? i ze w?ciek?o?ci niszczy pokeballa, a ka?dy pokeball uszczupla nasz? sakiewk? o pewn? warto??, zatem nale?y rozwa?a? u?ycie pokeballa.

Pokemony ewoluuj? na nieco wy?szych poziomach ni? w oryginalnych pokemonach na GB. Ewolucje mo?na przerwa?, ??pi?? pokemona do pokeballa w czasie, gdy ten si? zmienia (jednak nie jest to zalecane, gdy? pokemony w ostatnich formach s? najsilniejsze). Niekt?re pokemony ewoluuuj? tylko poprzez wystawienie je na dzia?anie specjalnego przedmiotu (np. Pikachu->Thunder Stone->Raichu), w rzadkich przypadkach ewoluuj? podczas trade (np. Haunter->Gengar).

W razie jaki? pyta? zapraszam na gg 1141351. Jestem oficjalnym programist? serwera i designerem game contentu.
 

zakker

Active User
Joined
Jun 3, 2008
Messages
60
Reaction score
0
Odp: PokemonWorldOnline

Hmm pe?en profesjonalizm ;] gratuluje Larva , Eldiane ;]
Pozdrawiam!
 

Maly Glod

Advanced User
Joined
May 15, 2009
Messages
339
Reaction score
17
Age
113
Odp: PokemonWorldOnline

Widze ze nie macie wlasnych grafik tylko z neta ;] Jak gralem na komie w pokemony to identyczne byly postacie i grafika (ostoczenie, ziemia itp.) ;0

pokemon_gsc.png



Tylko to znalazlem w necie ^^
 
Last edited:
Joined
Jan 8, 2010
Messages
28
Reaction score
0
Odp: PokemonWorldOnline

bo grafiki pochodza z GBA. sadzisz ze ktos probowal to utaic, tworzac serwer dla maniakow levelupowania pikachu na gameboyu? wszak cala filozofia pokemonow pochodzi z trzeciego zrodla, my tylko powielamy oryginalny pomysl z 1996 roku, pomagajac sobie przy tym jak mozemy. to zle ze sie staramy? nie mozemy zrobic niczego ponad nasze mozliwosci, a w chwili obecnej tworzenie wlasnej grafy wlasnie te bariere przekracza. (chociaz na otsie jest kilka grafik wlasnego autorstwa)

tak czy owak, kazdy ots tez uzywa cudzej grafiki, bo nalezacej do cipsoft gmbh, a ty na kompie masz pewnie windowsa xp z kluczem zaczynajacym sie od FCKGW, piszesz na scrackowanym office i montujesz obrazy do daemon tools ("kupionego" z rapidshare) aby pograc w gierke. wszyscy jestesmy hipokrytami
 
Last edited:

Eldiane

Advanced User
Joined
Aug 28, 2008
Messages
490
Reaction score
45
Odp: PokemonWorldOnline

I dodaj?c co? od siebie grafiki pochodz? z konsoli DS+ blur wiec jako?ci? przewy?szaj? w 200% gameboya /advence/SP / oraz ok 50% grafiki z DS.

Pozdrawiam Kregox

P.s

A otsy tibijskie sa na w?asnej grafice robione ;>?
 
Status
Not open for further replies.
Top