Xordex2
Active User
- Joined
- Sep 19, 2011
- Messages
- 73
- Reaction score
- 2
Siema. potrzebuje waszej pomocy:
1.Jak zrobi? quest gdzie z 6 nagrod wybiera sie tylko jedn?? Tak jak np Anni?
2.Jak zrobi? bramke lvl? W MRE
3. Jak zrobi? by przedmiot w tibii mozna by?o ulepszy? jaki? itemkiem do poziomu 18?
4. Jak doda? potworka do RME?
Dok?adnie to zrobi?em potworta. W monster.xml tez go dodalem, ale jak wchodze w MRE i wybieram FIle>Import>Monster i wybieram mego potworka pisze ?e nie mo?na otworzy? pliku, z?e rozszerzenie.
A tutaj m?j potworek(mo?e co? zrobi?em ?le):
1.Jak zrobi? quest gdzie z 6 nagrod wybiera sie tylko jedn?? Tak jak np Anni?
2.Jak zrobi? bramke lvl? W MRE
3. Jak zrobi? by przedmiot w tibii mozna by?o ulepszy? jaki? itemkiem do poziomu 18?
4. Jak doda? potworka do RME?
Dok?adnie to zrobi?em potworta. W monster.xml tez go dodalem, ale jak wchodze w MRE i wybieram FIle>Import>Monster i wybieram mego potworka pisze ?e nie mo?na otworzy? pliku, z?e rozszerzenie.
A tutaj m?j potworek(mo?e co? zrobi?em ?le):
Czekam na odpowiedz moze pomozecie<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Babarata" nameDescription="a Babarata" race="UNDEAD" experience="4400" speed="800" manacost="0">
<health now="3000" max="3000"/>
<look type="12" head="20" body="44" legs="79" feet="75" corpse="5995"/>
<targetchange interval="2800" chance="5"/>
<strategy attack="80" defense="20"/>
<flags>
<flag summonable="0"/>
<flag attackable="1"/>
<flag hostile="1"/>
<flag illusionable="0"/>
<flag convinceable="0"/>
<flag pushable="0"/>
<flag canpushitems="1"/>
<flag canpushcreatures="1"/>
<flag targetdistance="1"/>
<flag staticattack="40"/>
<flag runonhealth="0"/>
</flags>
<attacks>
<attack name="melee" interval="2000" min="-200" max="-430"/>
<attack name="manadrain" interval="3000" chance="50" range="7" min="-130" max="-250"/>
<attack name="fire" interval="2000" chance="5" range="7" radius="7" target="1" min="-300" max="-500">
<attribute key="shootEffect" value="fire"/>
<attribute key="areaEffect" value="firearea"/>
</attack>
<attack name="firefield" interval="1000" chance="25" range="7" radius="1" target="1">
<attribute key="shootEffect" value="fire"/>
</attack>
<attack name="energy" interval="3000" chance="30" length="8" spread="0" min="-240" max="-460">
<attribute key="areaEffect" value="energy"/>
</attack>
</attacks>
<defenses armor="40" defense="35">
<defense name="healing" interval="1000" chance="15" min="100" max="155">
<attribute key="areaEffect" value="blueshimmer"/>
</defense>
<defense name="speed" interval="1000" chance="25" speedchange="200" duration="20000">
<attribute key="areaEffect" value="redshimmer"/>
</defense>
</defenses>
<elements>
<element firePercent="100"/>
<element physicalPercent="15"/>
<element earthpercent="20"/>
<element energyPercent="20"/>
<element deathPercent="-10"/>
<element icePercent="-25"/>
<element holyPercent="-20"/>
</elements>
<immunities>
<immunity lifedrain="1"/>
<immunity paralyze="1"/>
<immunity invisible="1"/>
</immunities>
<voices interval="5000" chance="30">
<voice sentence="Babarata!!!!!" yell="1"/>
<voice sentence="Win!" yell="1"/>
<voice sentence="Chcki Chacki Chacki!" yell="1"/>
<voice sentence="I love your deatch!" yell="0"/>
</voices>
<loot>
<item id="2666" countmax="5" chance1="70000" chancemax="0"/>
<item id="2168" countmax="2" chance1="5000" chancemax="0"/>
<item id="6500" countmax="4" chance1="75000" chancemax="0"/>
<item id="6500" countmax="3" chance1="65000" chancemax="0"/>
<item id="1987" chance="100000">
<inside>
<item id="2463" chance="10000"/> <!--plate armor -->
<item id="8877" chance="400"/> <!--Lavos armor -->
<item id="2893" chance="99"/> <!--Lighing boots -->
<item id="2195" chance="5400"/> <!--BOH -->
<item id="7894" chance="4400"/> <!--magma legs -->
<item id="2470" chance="1400"/> <!--golden legs -->
<item id="2520" chance="700"/> <!--demon shield -->
<item id="2418" chance="1500"/> <!--golden sickle -->
<item id="7382" chance="1100"/> <!--demonrage sword -->
<item id="2377" chance="3333"/> <!--two-handed sword -->
</inside>
</item>
</loot>
</monster>