What's new

Pomocy z Ots magic do zrobienia Kilka zeczy mapa gotowa

Status
Not open for further replies.

Pospolitus

Active User
Joined
Apr 19, 2008
Messages
125
Reaction score
2
Pomocy map? sko?czy?em pozosta?o kilka potwor?w nowych i czar?w Za pomoc dam GoD Mapa jest teraz nie wielka ale cz?ste upade zrobi? potrzebuje
Czary :
ACCIO- zakl?cie przywo?uj?ce wybran? rzecz (przybycie), z ?aciny accio oznacza "przywo?a?".
ALOHOMORA - zakl?cie otwieraj?ce zamki drzwi, okien, kufr?w, itp. (ALOHOMORA znaczy otwarcie).
APARECJUM - zakl?cie, ktore powoduje, ?e widzialnym staje si? to, co by?o niewidzialne (APARECJUM znaczy ujawnianie).
AVADA KEDAVRA - zakl?cie u?miercaj?ce, zakazana kl?twa zabijaj?ca (?mier? natychmiastowa), "wymaga pot??nej mocy magicznej", za u?ycie tego zakl?cia grozi do?ywotnie przebywanie w Azkabanie (wi?cej informacji).
AVIS - zakl?cie, kt?re powoduje, ?e z r??d?ki wylatuj? ma?e ptaszki (zakl?cia tego u?y? pan Ollivander podczas sprawdzania r??d?ki Wiktora Kruma przed Turniejem Tr?jmagicznym).
CARPE RETRACTUM - zakl?cie z gry "Harry Potter i Wi?zie? Azkabanu"; rzucaj?cy to zakl?cie mo?e skutecznie przyci?gn?? do siebie przedmioty, a tak?e przyci?gn?? siebie do nieruchomych przedmiot?w (doda?a Baju?).
CH?OSZCZY?? - zakl?cie, kt?re czy?ci r??ne przedmioty
CONFUNDUS - zakl?cie omamienia, cz?owiek, kt?ry jest pod jego wp?ywem, sk?onny jest uwierzy? we wszystko to, czego pragnie rzucaj?cy to zakl?cie (confundo oznacza pomiesza?).
CONJUNCTIVITUS - zakl?cie, kt?re dzia?a na oczy (o?lepia). Wiktor Krum pokona? tym sposobem chi?skiego ogniomiota .
COOLOPORTUs - zakl?cie zamykaj?ce drzwi, Hermiona i Harry u?yli je kilkakrotnie, kiedy uciekali wraz z innymi przed ?miercio?ercami w Departamencie Tajemnic .
CRUCIO - zakl?cie zadaj?ce b?l, zakazana kl?twa Cruciatusa, kt?ra zadaje b?l krzy?owy lub: CRUCIATUS - zakl?cie niewybaczalne, sprawia ofierze wielki b?l : nazwa tego zakl?cia wzi??a si? od ?aci?skiego czasownika "cruciare" co oznacza "torturowa?".
DELETRIUS - zakl?cie powoduj?ce koniec dzia?ania zakl?cia Priori Incantatem, przeciwzakl?cie do Priori Incantatem (przeciwno??) .
DENSAUGEO - zakl?cie, kt?re powoduje, ?e osobie, na kt?r? je rzucono w przera?aj?cy spos?b rosn? przednie z?by.
DIFFINDO - zakl?cie, kt?re przecina sznury, sieci i wszelkie ro?linne formy ?ycia, przydatne na lekcjach zielarstwa.
DISSENDIUM - zakl?cie powoduj?ce otwieranie np. przej?cia do Hogsmeade w garbie jednookiej czarownicy (Dissendium znaczy przeciwie?stwo zako?czenia).
DISILLUSION - inaczej Czar Rozp?yni?cia; zakl?cie, po kt?rym cz?owiek nie staje si? niewidzialny lecz jego cia?o zlewa si? z otoczeniem i wtapia si? w nie tak samo, jak w przypadku kameleona.
DRACONIFORS - zakl?cie z gry "Harry Potter i Wi?zie? Azkabanu"; przemienia smocze statuetki w ma?e, ?ywe, lataj?ce smoki, kt?rymi mo?na sterowa? przez kr?tki okres czasu .
DR?TWOTA - zakl?cie wywo?uj?ce dr?twot? cia?a, Harry u?ywa? go podczas zadania w labiryncie .
ENERVATE - zakl?cie przywracaj?ce przytomno??, niweluje skutki zakl?cia osza?amiaj?cego, przeciwzakl?cie do Dr?twoty.
ENGORGIO - zakl?cie powi?kszaj?ce .
EVANESCO - pod wp?ywem tego zakl?cia znikaj? przedmioty i eliksiry .
EXPECTO PATRONUM - zakl?cie zwane Patronusem, na d?wi?k kt?rego pojawia si? Patronus - rodzaj pozytywnej si?y zwalczaj?cej dementor?w. Jest projekcj? tego, czym ?ywi si? dementor, czyli nadziei, szcz??cia, woli prze?ycia, ale nie mo?e odczuwa? rozpaczy jak prawdziwy cz?owiek, wi?c dementor nic mu nie mo?e zrobi?. Jest to bardzo trudne zakl?cie, wielu wykwalifikowanych czarodziej?w ma z nim trudno?ci.
EXPELLIARMUS - zakl?cie rozbrajaj?ce (znaczy wyrzuca? rozbraja?).
FERAVERTO - tym zakl?ciem profesor McGonagall zamieni?a ptaka w kielich .
FERULA - zakl?cie unieruchamiaj?ce i banda?uj?ce zranion? nog?, magiczny opatrunek (opatrzenie).
FIDELIUS - zakl?cie, dzi?ki kt?remu jedna osoba chroni sekret powierzony jej przez drugiego cz?owieka. Tak d?ugo, jak ta osoba sama nie zechce go wyjawi?, nikt tego sekretu nie pozna.
FINITE INCANTATEM - zakl?cie niweluj?ce dzia?anie innych zakl?? (to samo co neutralizacja).
FLAGRATE - zakl?cie powoduj?ce zaznaczanie terenu ognistym X. Hermiona u?y?a tego zakl?cia w V tomie ?eby zaznaczy? drzwi w Departamencie Tajemnic .
FLIPENDO - zakl?cie powoduj?ce przesuni?cie lub odpychanie przedmiot?w i potwor?w (odwr?cenie przesuni?cia).
FURNUNCULUS - zakl?cie parz?ce .
GLACIUS - zakl?cie z gry "Harry Potter i Wi?zie? Azkabanu"; dzi?ki temu zakl?ciu, mo?na zmieni? wod? w l?d oraz gasi? po?ary. Glacius to bardzo przydatne zakl?cie przeciwko niekt?rym, ognistym mieszka?com Hogwartu .
IMMOBILlUS - zakl?cie "wyciskaj?ce" z chochlik?w kornwalijskich energi?. Staj? si? wtedy nieszkodliwe i spokojne!: zakl?cie nie pozbawia mocy tylko unieruchamia.
IMPENDIMENTO - zakl?cie spowalniaj?ce dzia?anie lub inaczej, jest to zakl?cie ( a w?a?ciwie urok ) broni?ce przed czarn? magi?.
IMPERIO - zakl?cie daj?ce czarodziejowi ca?kowit? kontrol? nad wybrana osob?.
IMPERVIUS - zakl?cie odpychaj?ce wod?, dobre dla "okularnik?w" poniewa? krople deszczu nie osiadaj? na szk?ach.
INCANCERUS - zakl?cie powoduj?ce wytworzenie grubych lin, kt?re zwi??? przeciwnika. Tym sposobem profesor Umbridge zwi?za?a centaura Zaka?? w Zakazanym Lesie .
INCENDIO - zakl?cie powoduj?ce, ?e p?onie ogie? w kominku.
LEGILIMENS - zakl?cie, kt?re umo?liwia wkradni?cie si? do czyjego? umys?u i zobaczenie wspomnie? tej osoby .
LINIA WIEKU - zakl?cie, kt?rego u?y? Dumbledore w HPiCO, by nie dopu?ci? uczni?w poni?ej 17-ego roku ?ycia do wzi?cia udzia?u w Turnieju Tr?jmagiczym .
LOCOMOTOR - zakl?cie powodujace przemieszczenie, lewitacj? przedmiotu i mo?liwo?? sterowania nim za pomoc? r??d?ki. Dzia?anie podobne do Mobiliarbus (z ?aciny: locatio - umieszczenie, locus - miejsce, przestrze?, moto - porusza?) .
LOCOMOTOR MORTIS - zakl?cie zwieraj?ce nogi.
LUMOS - zakl?cie, kt?re powoduje, ?e zapala si? ?wiate?ko na ko?cu r??d?ki i o?wietla pomieszczenie (blask).
MOBILIARBUS - zakl?cie powoduj?ce przemieszczanie si? przedmiot?w.
MOBILICORPUS - zakl?cie umo?liwiaj?ce przenoszenie nieprzytomnej osoby, jakby niewidzialne sznurki poci?ga?y za przeguby, szyj? i kolana.
MORSMORDRE - wywo?uje znak ciemno?ci - Mroczny Znak (znak mordu).
NOX - gasi ?wiat?o na ko?cu r??d?ki, przeciwzakl?cie do Lumos ("anty blask").
OBLITERATION - to zakl?cie zaciera ?lady na ziemi .
OBLIVIATE - zakl?cie zapomnienia, kt?re powoduje zanik lub modyfikacj? pami?ci, u?yte przez Lockhart'a spowodowa?o eksplodowanie z?amanej r??d?ki Rona z si?? ma?ej bomby.
OCULUS REPARE - zakl?cie naprawiaj?ce st?uczone okulary.
ORCHIDEUS - zakl?cie wyczarowuj?ce kwiaty, u?y? go pan Ollivander sprawdzaj?c r??d?k? Fleur Delacour przed Turniejem Tr?jmagicznym.
PAKUJ - zakl?cie, kt?re pakuje ubrania.
PESKIPIKSI PESTERNOMI - zakl?cie maj?ce poskromi? chochliki kornwalijskie.
PETRIFICUS TOTALUS - zakl?cie Pe?nego Pora?enia Cia?a, powoduje petryfikacj? czyli parali? ca?ego cia?a (totalna petryfikacja).
PORTUS - zakl?cie zamieniaj?ce przedmiot w ?wistoklik .
PRIORI INCANTATEM - to zakl?cie wyj?tkowe, kt?re powoduje z??czenie si? r??d?ek - si?str czyli maj?cych ten sam rdze?; nie chc? one walczy? jedna przeciwko drugiej lecz gdy s? do tego zmuszane, to pojawiaj? si? ostatnie zakl?cia wywo?ywane przez r??d?k? tego, kt?ry ma w danym momencie bli?ej siebie na nici tajemnicze ?wiate?ko (zakl?cia s? przypominane odwrotnie od chronologii czasu) .
PROTEGO - zakl?cie tarczy, powoduje wytworzenie tarczy ochronnej, kt?ra odbija zakl?cia .
QUIETUS - przeciwzakl?cie do Sonorus (cisza), powoduje zmniejszenie si?y g?osu do normalnego poziomu.
REDUCIO - zakl?cie pomniejszaj?ce. REDUCIO jest przeciwzakl?ciem do Engorgio (zakl?cie powi?kszj?ce). Sugestia wydaje si? by? logiczna.
REDUCTO - zakl?cie redukuj?ce .
RELASHIO - zakl?cie, kt?re powoduje, ?e z r??d?ki tryskaj? iskry, mo?e te? spowodowa? strzelanie ukropem, co sta?o si? w jeziorze.
REPARO - zakl?cie s?u??ce do naprawiania, na przyk?ad rozbitej szyby.
RICTUSEMPRA - zakl?cie wyzwalaj?ce z r??d?ki pot??ny snop ???tego ?wiat?a, kt?ry godzi w przeciwnika z ogromna si??.
RIDDIKULUS - zakl?cie obezw?adniaj?ce bogina, zmusza go do zamienienia si? w co? zabawnego. SERPENSORTIA - zakl?cie, kt?re wyczarowuje w??a z r??d?ki.
SILENCIO - zakl?cie uciszaj?ce, kt?re odbiera g?os temu, na kogo zosta?o rzucone.
SKURGE - zakl?cie oczyszczaj?ce z r??nych zanieczyszcze?, usuwa klej?c? i niebezpieczn? ektoplazm?.
SONORUS - zakl?cie wzmacniaj?ce g?os, u?y? go Ludo Bagman podczas komentowania fina?u Mistrzostw ?wiata w quidditchu. SPONGIFY - zakl?cie wymy?lone przez autor?w gry HP i KT. Polega ono na rzuceniu czaru na znak spr??yny i wskoczenie na ni?. Wysoki skok gwarantowany!!
TARANTALLEGRA - zakl?cie, kt?re wywo?uje taniec przeciwnika wbrew jego woli, zmusza nogi do ta?ca.
TORTURA TRANSMUTACJI - zakl?cie powoduj?ce transmutacj? os?b, ale wi??e si? z tym tak?e okropny b?l .
ROK NAROWISTO?CI - zakl?cie, kt?re powoduje narowisto?? lataj?cej miot?y.
UROK POPL?TANIA J?ZYKA - zakl?cie, przy pomocy kt?rego podobno Gilderoy Lockhart wyleczy? wie?niaka z Transylwanii.
VIPERA EVANESCA/IVANESCA - zakl?cie u?yte w filmie "Harry Potter i Komnata Tajemnic". Rzuci? je Snape na w??a, z kt?rego zosta?o tylko troch? py?u "vipera" czyli "w??", "?mija" i "evanesco" czyli "usun?? co?".
waddiwasi - odblokowanie otworu, na d?wi?k tego zakl?cia rzuconego przez profesora Lupina, z dziurki od klucza wystrzeli?a grudka gumy do ?ucia i trafi?a prosto w dziurk? nosa Irytka.
WINGARDIUM LEVIOSA - zakl?cie, na d?wi?k kt?rego lataj? r??ne przedmioty.
ZAKL?CIE B?BLOG?OWY - czar powoduj?cy wytworzenie si? wielkiej ba?ki powietrza, dzi?ki kt?rej mo?na oddycha? pod wod?. U?yli go Fleur Delacour i Cedrik Diggory podczas drugiego zadania Turnieju Tr?jmagicznego .
ZAKL?CIE BUJNEGO OW?OSIENIA - pod wp?ywem tego zakl?cia w?osy rosn? do gigantycznych rozmiar?w .
ZAKL?CIE HOMOMORFICZNE - czar, kt?ry powoduje zamienienie si? w normaln? posta? cz?owieka, kt?ry zosta? poddany transmutacji lub transformacji .
ZAKL?CIE KAMELEONA - zakl?cie, kt?re powoduje, ?e cia?o przybiera barw? otoczenia
ZAKL?CIE NIENANOSZALNE - umo?liwia ukrycie budynku w taki spos?b, aby nie by?o go na mapie i ?eby ?aden czarodziej go nie znalaz? .
ZAKL?CIE ODSY?AJ?CE - zakl?cie odwrotne do
ZAKL?CIA PRZYWO?UJ?CEGO; w HPiCO Neville niechc?cy (albo chc?cy) rzuca je na Flitwicka .
ZAKL?CIE PODUSZKOWE - (nie wiem jak to jest przet?umaczone, w ka?dym razie jest w "Quidditch przez wieki") polega na wyczarowaniu niewidzialnej poduszki na trzonku miot?y, bardzo po?yteczne zakl?cie bior?c pod uwag? fakt, ?e wi?kszo?? zawodnik?w Quidditcha to m??czy?ni....
ZAKL?CIE PROTEUSZA - jest to zakl?cie, kt?rego u?y?a Hermiona, do zaczarowania fa?szywych galeon?w. Je?eli Harry ustali? now? dat? spotkania GD, to zmienia? cyfry na swojej monecie, a wtedy Zakl?cie Proteusza powodowa?o, ?e wszystkie monety r?wnie? si? zmienia?y i cz?onkowie GD natychmiast wiedzieli o nowym terminie spotkania. Jest to trudne zakl?cie, wymagane na poziomie owutem?w. Zakl?cie i skutki jego dzia?ania s? opisane w tomie 5 w polskim wydaniu na stronie 442 .
ZAKL?CIE SWOBODNEGO ZWISU - u?y? je Zgredek w HPiKT, przy okazji robi?c okropny ba?agan w domu Dursley'?w; polega na lewitacji przedmiot?w, co? jak WINGARDIUM LEVIOSA .
ZAKL?CIE TRWA?EGO PRZYLEPCA - zakl?cie, kt?rym pani Black i Stworek skutecznie uprzykrzaj? ?ycie mieszka?com domu przy Grimmauld Place 12 .
ZAKL?CIE ?AR?OCZNO?CI - jak sama nazwa wskazuje, zakl?cie powoduje na przyk?ad szybki wzrost ro?lin. Tym zakl?ciem Hagrid powi?kszy? swoje dynie na "Noc Duch?w" .
Skrypty: Mo?liwo?? robienia Mikstur , Prosz? te? skryptera o pomoc tzn niech troch? powymy?la skrypt?w z HP ?eby te mo?liwo?ci zaprezentowa? na ots
Potwory: Harry Potter,Hagrid,lord voldemord, Malfoy , Boss 1, boss 2,boss 3 ,boss 4 , boss 5,boss 6,boss 7 ,boss 8 ,boss 9 ,boss 10 ,boss 11 ,boss 12 ,boss 13 ,boss 14 ,boss 15 *takie nazwy bos?w*
bend? potrzebowa? potem jeszcze potwor?w do upadde
NPC, Gajowy,<<pomaga ludzi? Quest 1 ,Quest 2 , Quest 3 << do tych quest?w tu bend? nagrody co te npc bend? dawa? wi?c uzgodnimy to razem,Robie pajaki << ten npc za darmo bendzie robi? ludzi? paj?ki ,bend? puzniej potrzebowa? wi?cej NPC

Notka moderatorska:
U?ytkownik zbanowany, zamykam
 
Status
Not open for further replies.
Top