What's new

Pomocy !

Status
Not open for further replies.
Joined
May 2, 2009
Messages
25
Reaction score
0
?ci?gne??m silnik sentila http://tibia.net.pl/silniki/14032-xml-evolution-sentil-map-edytor.html
i niewiem jak ustawi? zebym by? gm mo?na tak zrobi? ? a jak tak to podajcie komendy i jak to zrobi? .
Co zrobi? ?eby gracze wchodzili na serwer bo ja podaje ip :192.168.1.11 a oni m?wi? ?e nie wchodzi a mi wchodzi a nie chce mi si? samemu gra?
i ostatnia rzecz jak zrobic rzeby meic exp 40-50 x bo mam 15 x

Prosz? o pomoc
 

Yetas

User
Joined
Apr 25, 2009
Messages
12
Reaction score
0
Odp: Pomocy !

?ci?gne??m silnik sentila http://tibia.net.pl/silniki/14032-xml-evolution-sentil-map-edytor.html
i niewiem jak ustawi? zebym by? gm mo?na tak zrobi? ? a jak tak to podajcie komendy i jak to zrobi? .
Co zrobi? ?eby gracze wchodzili na serwer bo ja podaje ip :192.168.1.11 a oni m?wi? ?e nie wchodzi a mi wchodzi a nie chce mi si? samemu gra?
i ostatnia rzecz jak zrobic rzeby meic exp 40-50 x bo mam 15 x
Prosz? o pomoc
1. Z?y dzia?
2. W ots/data/players wchdzisz w swojego chara i zmieiasz to co jest na czerwono :
Code:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<player name="Nick" account="numer konta" sex="1" lookdir="0" exp="2769873056300" voc="1" level="5500" access="[COLOR="red"]6[/COLOR]" cap="0" maglevel="1" soul="100" maxdepotitems="1000" lastlogin="1241267659">
  <spawn x="1038" y="995" z="7"/>
  <temple x="1000" y="998" z="7"/>
  <health now="55100" max="55100" food="0"/>
  <mana now="192200" max="192200" spent="121"/>
  <skull redskulltime="0" redskull="0"/>
  <look type="129" head="0" body="114" legs="94" feet="114" addons="0"/>
  <skills>
    <skill skillid="0" level="10" tries="4"/>
    <skill skillid="1" level="10" tries="0"/>
    <skill skillid="2" level="10" tries="0"/>
    <skill skillid="3" level="10" tries="0"/>
    <skill skillid="4" level="10" tries="0"/>
    <skill skillid="5" level="11" tries="1"/>
    <skill skillid="6" level="10" tries="0"/>
  </skills>
  <addons/>
  <deaths>
    <death name="minotaur archer" level="10" time="1241117019"/>
  </deaths>
  <spells/>
  <blessings/>
  <inventory>
    <slot slotid="1">
      <item id="2493"/>
    </slot>
    <slot slotid="2">
      <item id="2173"/>
    </slot>
    <slot slotid="3">
      <item id="2000">
        <inside>
          <item id="2001">
            <inside>
              <item id="2006" count="7"/>
              <item id="2006" count="7"/>
              <item id="2006" count="7"/>
              <item id="2006" count="7"/>
              <item id="2006" count="7"/>
              <item id="2006" count="7"/>
              <item id="2006" count="7"/>
              <item id="2006" count="7"/>
              <item id="2006" count="7"/>
              <item id="2006" count="7"/>
              <item id="2006" count="7"/>
              <item id="2006" count="7"/>
              <item id="2146" count="1"/>
              <item id="5905" count="1"/>
              <item id="2462"/>
              <item id="2476"/>
              <item id="2477"/>
              <item id="2486"/>
              <item id="2363"/>
            </inside>
          </item>
          <item id="2273" count="5" charges="5"/>
          <item id="2304" count="5" charges="5"/>
          <item id="2268" count="5" charges="5"/>
          <item id="2313" count="5" charges="5"/>
          <item id="2553"/>
          <item id="2554"/>
          <item id="2050"/>
          <item id="2160" count="100"/>
          <item id="2160" count="100"/>
          <item id="2160" count="100"/>
          <item id="2160" count="100"/>
          <item id="2160" count="100"/>
          <item id="2160" count="100"/>
          <item id="2160" count="100"/>
          <item id="2160" count="100"/>
          <item id="7441"/>
          <item id="5875"/>
          <item id="2396" charges="1"/>
          <item id="2152" count="17"/>
        </inside>
      </item>
    </slot>
    <slot slotid="4">
      <item id="2472"/>
    </slot>
    <slot slotid="5">
      <item id="2522"/>
    </slot>
    <slot slotid="6">
      <item id="2432"/>
    </slot>
    <slot slotid="7">
      <item id="2495"/>
    </slot>
    <slot slotid="8">
      <item id="2643"/>
    </slot>
    <slot slotid="9">
      <item id="2123"/>
    </slot>
    <slot slotid="10">
      <item id="2120"/>
    </slot>
  </inventory>
  <depots>
    <depot depotid="1">
      <item id="2590">
        <inside>
          <item id="2594">
            <inside>
              <item id="2148" count="1"/>
            </inside>
          </item>
        </inside>
      </item>
    </depot>
  </depots>
  <storage>
    <data key="2160" value="1"/>
    <data key="2190" value="1"/>
    <data key="2378" value="1"/>
    <data key="2462" value="1"/>
    <data key="2476" value="1"/>
    <data key="2477" value="1"/>
    <data key="2486" value="1"/>
    <data key="5908" value="1"/>
    <data key="5942" value="1"/>
    <data key="10001001" value="8912896"/>
    <data key="10001002" value="8978432"/>
    <data key="10001003" value="9043968"/>
    <data key="10001004" value="9109504"/>
    <data key="10001005" value="9175040"/>
    <data key="10001006" value="9240576"/>
    <data key="10001007" value="9306112"/>
    <data key="10001008" value="9633792"/>
    <data key="10001009" value="9699328"/>
    <data key="10001010" value="9764864"/>
    <data key="10001011" value="9830400"/>
    <data key="10001012" value="10158080"/>
    <data key="10001013" value="10223616"/>
    <data key="10001014" value="10289152"/>
    <data key="10001015" value="10354688"/>
    <data key="10001016" value="16515072"/>
    <data key="10001017" value="17629184"/>
    <data key="10001018" value="17694720"/>
    <data key="10001019" value="18284544"/>
  </storage>
</player>
 

Yetas

User
Joined
Apr 25, 2009
Messages
12
Reaction score
0
Odp: Pomocy !

3. W ots/config zmieniasz linijk? :
Code:
-- Evolution
-- Autor: 
-- Plik Config.lua dla serwera Evolution
-- lokalizacja folderu "data"  (nie ruszac)
datadir = "data/"
-- lokalizacja pliku mapy  (nie ruszac)
map = "data/world/Evo.otbm"
-- rodzaj mapy - do wyboru: "OTMB" lub "XML"  (nie ruszac)
mapkind = "OTBM"
-- lokalizacja pliku "store" mapy  (nie ruszac)
mapstore = "data/world/Evo-mapstore.xml"
-- lokalizacja pliku "store" dla domkow  (nie ruszac)
housestore = "data/world/Evo-housestore.xml"
-- lokalizacja pliku "bans"  (nie ruszac)
banIdentifier = "data/bans.xml"
-- nazwa serwera
servername = "Evolution"
-- polozenie serwera (kraj)
location = "Poland"
-- numer IP serwera (jesli uzywasz Hamachi, wpisz adres z tego programu; jesli uzywasz "no-ip" wpisz "auto")
ip = "[COLOR="Red"]192.168.1.11[/COLOR]"
-- numer portu serwera (zazwyczaj "7171")
port = "7171"
-- strona serwera (jesli uzywasz "no-ip", wpisz tutaj ten adres, np. "Ebsav.no-ip.pl")
url = ""
-- nick wlasciciela serwera
ownername = ""
-- email wlasciciela serwera
owneremail = ""
-- ustawienie typu swiata - do wyboru: "pvp", "no-pvp", "pvp-enforced"
worldtype = "pvp"
-- czas exhausted w ms (w milisekundach, 1000 = 1 sekunda)
exhausted = 1000
-- czas exhausted w ms dla nieofensywnych czarow (1000 = 1 sekunda)
exhaustedheal = 1000
-- ile ms (dodatkowy exhausted) ma dodac graczowi, jesli aktualnie posiada exhausted i proboje rzucic czar (1000 = 1 sekunda)
exhaustedadd = 200
-- ile czasu (w ms) gracz nie moze brac udzialu w walce, aby mogl wejsc do strefy chronionej (pz, np. depo ; 1000 = 1 sekunda)
pzlocked = 60*1000
-- ustawienia platnosci za domek - do wyboru: "daily", "weekly", "monthly" (dziennie, tygodniowo, miesiecznie)
houserentperiod = "weekly"
-- motd (wiadomosc dnia, mozna ja zobaczyc klikajac w options, motd)
motd = "Witaj na Evolution by"
motdnum = "1"
-- wiadomosc powitalna
loginmsg = "Witaj na Evolution"
-- ile nieudanych prob logowan musi zostac wykonanych, aby adres IP zostal zablokowany 
logintries = 8
-- ile czasu (w ms) musi minac, aby moglo zostac wykonane kolejne polaczenie (bez blokady adresu IP)
retrytimeout = 60*1000
-- ile czasu (w ms) po zablokowaniu adresu IP gracz musi czekac, aby moglo zostac wykonane kolejne polaczenie
logintimeout = 0
-- pozwolenie na "klony" (jednoczesne zalogowanie sie na ta sama postac z kilku miejsc) - do wyboru: 1 - tak, 0 - nie  (nie ruszac)
allowclones = 0
-- maksymalna ilosc graczy na serwerze
maxplayers = "20"
-- ustawienia SQL (nieistotne, pominac)
-- options: mysql, sqlite
sql_type = "mysql"
--- MySQL part (ignore if you are using SQLite)
sql_host = "localhost"
sql_user = "root"
sql_pass = ""
sql_db   = "otserv"
--- SQLite part (ignore if you are using MySQL)
sqlite_db = "db.s3db"
---------------------------------------------------------------------------------
---------------------------- Podstawowe konfiguracje ----------------------------
---------------------------------------------------------------------------------
-- nazwa swiata (widoczna na liscie postaci)
worldname = "Evolution by Yetas"
-- co ile czasu serwer ma sie zapisywac
autosave = 5
-- system nosnosci (cap) - do wyboru: "yes", "no"
capsystem = "no"
-- anty-afk system - ile czasu potrzeba, aby gracz stojacy w bezruchu zostal wyrzucony (1 = 1 minuta)
kicktime = 999
-- ile potworow gracz moze przywolac
maxsummons = 15
-- maksymalna ilosc przedmiotow w depozycie
maxdepotitems = 1000
-- nauka czarow - do wyboru: "yes", "no"
learnspells = "no"
-- czy kazdy nowy gracz ma miec konto premium - do wyboru: "yes", "no"
freepremium = "no"
-- czy amunicja ma sie konczyc (strzaly, bolty)
removeammunation = "no"
-- czy ladunki run maja sie konczyc (sd, hmm, gfb)
removerunecharges = "no"
-- czy mozna uzywac hotkeyi
itemhotkeys = "yes"
-- czy mozna atakowac graczy poprzez okno walki
battlewindowplayers = "yes"
-- account manager (postac z haslami 111111/tibia)
accountmanager = "yes"
-- czy przywolane potwory chodza wszedzie za graczem
summonsfollow = "yes"
-- mozliwosc zmiany wygladu
outfitchange = "yes"
-- mozliwosc atakowania graczy o tym samym kolorze stop
feetdamage = "yes"
-- guild system type (SQL only)(ingame/online)
-- online guild system requires the latest Swelia AAC
guildsystem = "ingame"
-------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------- Mnozniki (exp, m lvl, etc.) ----------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------
-- mnoznik doswiadczenia (ile razy wiecej dostaniesz doswiadczenia z potwora)
expmul = 3
-- mnoznik doswiadczenia dla pvp-enforced (ile razy wiecej dostaniesz doswiadczenia za gracza)
expmulpvp = 10
-- mnoznik loota (ile razy czesciej dostaniesz przedmioty z potworow)
lootmul = 2
-- mnoznik umiejetnosci (ile razy wiecej dostaniesz skilli za atak)
skillmul = 2
-- mnoznik poziomu magicznego (ile razy wiecej dostaniesz poziomu magicznego za czar)
manamul = 2
-- jak duzo potworkow moze pojawic sie na jednym spawnie
spawnmul = 40
-- cena za jedna kratke kwadratowa (SQM) domku
houseprice = 1500
-- poziom wymagany do kupienia domku
houselevel = 8
-- maksymalna ilosc smierci na gracza
maxdeathentries = 10
-- jak duzo musisz powiedziec, aby dostac status "muted"
messagebuffer = 6
-- minimum action interval (?) (default = 200)
minactioninterval = 200
-- lewel ochronny
protectionlimit = 30
-- cios krytyczny i jego szansa {szansa, dodatkowy procent ataku}
criticaldamage = {"0", "0"}
-------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------- Konfiguracje systemu czaszek ---------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------
-- czas do stracenia bialej czaszki (1 = 1 minuta)
whitetime = 15
-- czas do stracenia jednego fraga (1 = 1 minuta)
fragtime = 1*60
-- limit fragow - ile fragow potrzebujesz do bana (1 = 1 frag)
banunjust = 999
-- limit czerwonej czaszki - ile fragow potrzebujesz do czerwonej czaszki (1 = 1 frag)
redunjust = 5
-- ile czasu gracz jest zbanowany (1 = 1 hour)
bantime = 24*1
-------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------- Ustawienia atrybut?w Gma ------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------
-- access potrzebny do wchodzenia do domkow i otwierania wszystkich drzwi
accesshouse = 3
-- acces potrzebny do nieczekania w kolejce
accessenter = 1
-- acces potrzebny do braku exhausted, limitu capow i do bycia ignorowanym przez potworki
accessprotect = 3
-- access potrzebny do wysylania ogloszen i pisania na kolorowo (#c xxx - na kanale publicznym)
accesstalk = 1
-- access potrzebny do przesuwania dalekich przedmiotow na dalekie pozycje
accessremote = 3
-- access wymagany do sprawdzania id przedmiotow oraz pozycji
accesslook = 2
4. Zmie? linijk? w ots/config na :
Code:
-- Evolution
-- Autor:
-- Plik Config.lua dla serwera Evolution
-- lokalizacja folderu "data"  (nie ruszac)
datadir = "data/"
-- lokalizacja pliku mapy  (nie ruszac)
map = "data/world/Evo.otbm"
-- rodzaj mapy - do wyboru: "OTMB" lub "XML"  (nie ruszac)
mapkind = "OTBM"
-- lokalizacja pliku "store" mapy  (nie ruszac)
mapstore = "data/world/Evo-mapstore.xml"
-- lokalizacja pliku "store" dla domkow  (nie ruszac)
housestore = "data/world/Evo-housestore.xml"
-- lokalizacja pliku "bans"  (nie ruszac)
banIdentifier = "data/bans.xml"
-- nazwa serwera
servername = "Evolution"
-- polozenie serwera (kraj)
location = "Poland"
-- numer IP serwera (jesli uzywasz Hamachi, wpisz adres z tego programu; jesli uzywasz "no-ip" wpisz "auto")
ip = "192.168.1.11"
-- numer portu serwera (zazwyczaj "7171")
port = "7171"
-- strona serwera (jesli uzywasz "no-ip", wpisz tutaj ten adres, np. "Ebsav.no-ip.pl")
url = ""
-- nick wlasciciela serwera
ownername = ""
-- email wlasciciela serwera
owneremail = ""
-- ustawienie typu swiata - do wyboru: "pvp", "no-pvp", "pvp-enforced"
worldtype = "pvp"
-- czas exhausted w ms (w milisekundach, 1000 = 1 sekunda)
exhausted = 1000
-- czas exhausted w ms dla nieofensywnych czarow (1000 = 1 sekunda)
exhaustedheal = 1000
-- ile ms (dodatkowy exhausted) ma dodac graczowi, jesli aktualnie posiada exhausted i proboje rzucic czar (1000 = 1 sekunda)
exhaustedadd = 200
-- ile czasu (w ms) gracz nie moze brac udzialu w walce, aby mogl wejsc do strefy chronionej (pz, np. depo ; 1000 = 1 sekunda)
pzlocked = 60*1000
-- ustawienia platnosci za domek - do wyboru: "daily", "weekly", "monthly" (dziennie, tygodniowo, miesiecznie)
houserentperiod = "weekly"
-- motd (wiadomosc dnia, mozna ja zobaczyc klikajac w options, motd)
motd = "Witaj na Evolution"
motdnum = "1"
-- wiadomosc powitalna
loginmsg = "Witaj na Evolution"
-- ile nieudanych prob logowan musi zostac wykonanych, aby adres IP zostal zablokowany 
logintries = 8
-- ile czasu (w ms) musi minac, aby moglo zostac wykonane kolejne polaczenie (bez blokady adresu IP)
retrytimeout = 60*1000
-- ile czasu (w ms) po zablokowaniu adresu IP gracz musi czekac, aby moglo zostac wykonane kolejne polaczenie
logintimeout = 0
-- pozwolenie na "klony" (jednoczesne zalogowanie sie na ta sama postac z kilku miejsc) - do wyboru: 1 - tak, 0 - nie  (nie ruszac)
allowclones = 0
-- maksymalna ilosc graczy na serwerze
maxplayers = "20"
-- ustawienia SQL (nieistotne, pominac)
-- options: mysql, sqlite
sql_type = "mysql"
--- MySQL part (ignore if you are using SQLite)
sql_host = "localhost"
sql_user = "root"
sql_pass = ""
sql_db   = "otserv"
--- SQLite part (ignore if you are using MySQL)
sqlite_db = "db.s3db"
---------------------------------------------------------------------------------
---------------------------- Podstawowe konfiguracje ----------------------------
---------------------------------------------------------------------------------
-- nazwa swiata (widoczna na liscie postaci)
worldname = "Evolution by Yetas"
-- co ile czasu serwer ma sie zapisywac
autosave = 5
-- system nosnosci (cap) - do wyboru: "yes", "no"
capsystem = "no"
-- anty-afk system - ile czasu potrzeba, aby gracz stojacy w bezruchu zostal wyrzucony (1 = 1 minuta)
kicktime = 999
-- ile potworow gracz moze przywolac
maxsummons = 15
-- maksymalna ilosc przedmiotow w depozycie
maxdepotitems = 1000
-- nauka czarow - do wyboru: "yes", "no"
learnspells = "no"
-- czy kazdy nowy gracz ma miec konto premium - do wyboru: "yes", "no"
freepremium = "no"
-- czy amunicja ma sie konczyc (strzaly, bolty)
removeammunation = "no"
-- czy ladunki run maja sie konczyc (sd, hmm, gfb)
removerunecharges = "no"
-- czy mozna uzywac hotkeyi
itemhotkeys = "yes"
-- czy mozna atakowac graczy poprzez okno walki
battlewindowplayers = "yes"
-- account manager (postac z haslami 111111/tibia)
accountmanager = "yes"
-- czy przywolane potwory chodza wszedzie za graczem
summonsfollow = "yes"
-- mozliwosc zmiany wygladu
outfitchange = "yes"
-- mozliwosc atakowania graczy o tym samym kolorze stop
feetdamage = "yes"
-- guild system type (SQL only)(ingame/online)
-- online guild system requires the latest Swelia AAC
guildsystem = "ingame"
-------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------- Mnozniki (exp, m lvl, etc.) ----------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------
-- mnoznik doswiadczenia (ile razy wiecej dostaniesz doswiadczenia z potwora)
expmul = 3
-- mnoznik doswiadczenia dla pvp-enforced (ile razy wiecej dostaniesz doswiadczenia za gracza)
expmulpvp = [COLOR="Red"]45[/COLOR]
-- mnoznik loota (ile razy czesciej dostaniesz przedmioty z potworow)
lootmul = 2
-- mnoznik umiejetnosci (ile razy wiecej dostaniesz skilli za atak)
skillmul = 2
-- mnoznik poziomu magicznego (ile razy wiecej dostaniesz poziomu magicznego za czar)
manamul = 2
-- jak duzo potworkow moze pojawic sie na jednym spawnie
spawnmul = 40
-- cena za jedna kratke kwadratowa (SQM) domku
houseprice = 1500
-- poziom wymagany do kupienia domku
houselevel = 8
-- maksymalna ilosc smierci na gracza
maxdeathentries = 10
-- jak duzo musisz powiedziec, aby dostac status "muted"
messagebuffer = 6
-- minimum action interval (?) (default = 200)
minactioninterval = 200
-- lewel ochronny
protectionlimit = 30
-- cios krytyczny i jego szansa {szansa, dodatkowy procent ataku}
criticaldamage = {"0", "0"}
-------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------- Konfiguracje systemu czaszek ---------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------
-- czas do stracenia bialej czaszki (1 = 1 minuta)
whitetime = 15
-- czas do stracenia jednego fraga (1 = 1 minuta)
fragtime = 1*60
-- limit fragow - ile fragow potrzebujesz do bana (1 = 1 frag)
banunjust = 999
-- limit czerwonej czaszki - ile fragow potrzebujesz do czerwonej czaszki (1 = 1 frag)
redunjust = 5
-- ile czasu gracz jest zbanowany (1 = 1 hour)
bantime = 24*1
-------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------- Ustawienia atrybut?w Gma ------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------
-- access potrzebny do wchodzenia do domkow i otwierania wszystkich drzwi
accesshouse = 3
-- acces potrzebny do nieczekania w kolejce
accessenter = 1
-- acces potrzebny do braku exhausted, limitu capow i do bycia ignorowanym przez potworki
accessprotect = 3
-- access potrzebny do wysylania ogloszen i pisania na kolorowo (#c xxx - na kanale publicznym)
accesstalk = 1
-- access potrzebny do przesuwania dalekich przedmiotow na dalekie pozycje
accessremote = 3
-- access wymagany do sprawdzania id przedmiotow oraz pozycji
accesslook = 2
 
Last edited:

Kest

Advanced User
Joined
Jul 22, 2008
Messages
187
Reaction score
8
Age
29
Odp: Pomocy !

Wpisuj se co chcesz.. 192 to wewn?trze.. jedyne na hamachi zrobisz otsaaa
 
Status
Not open for further replies.
Top