-- Evolution
-- Autor:
-- Plik Config.lua dla serwera Evolution
-- lokalizacja folderu "data" (nie ruszac)
datadir = "data/"
-- lokalizacja pliku mapy (nie ruszac)
map = "data/world/Evo.otbm"
-- rodzaj mapy - do wyboru: "OTMB" lub "XML" (nie ruszac)
mapkind = "OTBM"
-- lokalizacja pliku "store" mapy (nie ruszac)
mapstore = "data/world/Evo-mapstore.xml"
-- lokalizacja pliku "store" dla domkow (nie ruszac)
housestore = "data/world/Evo-housestore.xml"
-- lokalizacja pliku "bans" (nie ruszac)
banIdentifier = "data/bans.xml"
-- nazwa serwera
servername = "Evolution"
-- polozenie serwera (kraj)
location = "Poland"
-- numer IP serwera (jesli uzywasz Hamachi, wpisz adres z tego programu; jesli uzywasz "no-ip" wpisz "auto")
ip = "[COLOR="Red"]192.168.1.11[/COLOR]"
-- numer portu serwera (zazwyczaj "7171")
port = "7171"
-- strona serwera (jesli uzywasz "no-ip", wpisz tutaj ten adres, np. "Ebsav.no-ip.pl")
url = ""
-- nick wlasciciela serwera
ownername = ""
-- email wlasciciela serwera
owneremail = ""
-- ustawienie typu swiata - do wyboru: "pvp", "no-pvp", "pvp-enforced"
worldtype = "pvp"
-- czas exhausted w ms (w milisekundach, 1000 = 1 sekunda)
exhausted = 1000
-- czas exhausted w ms dla nieofensywnych czarow (1000 = 1 sekunda)
exhaustedheal = 1000
-- ile ms (dodatkowy exhausted) ma dodac graczowi, jesli aktualnie posiada exhausted i proboje rzucic czar (1000 = 1 sekunda)
exhaustedadd = 200
-- ile czasu (w ms) gracz nie moze brac udzialu w walce, aby mogl wejsc do strefy chronionej (pz, np. depo ; 1000 = 1 sekunda)
pzlocked = 60*1000
-- ustawienia platnosci za domek - do wyboru: "daily", "weekly", "monthly" (dziennie, tygodniowo, miesiecznie)
houserentperiod = "weekly"
-- motd (wiadomosc dnia, mozna ja zobaczyc klikajac w options, motd)
motd = "Witaj na Evolution by"
motdnum = "1"
-- wiadomosc powitalna
loginmsg = "Witaj na Evolution"
-- ile nieudanych prob logowan musi zostac wykonanych, aby adres IP zostal zablokowany
logintries = 8
-- ile czasu (w ms) musi minac, aby moglo zostac wykonane kolejne polaczenie (bez blokady adresu IP)
retrytimeout = 60*1000
-- ile czasu (w ms) po zablokowaniu adresu IP gracz musi czekac, aby moglo zostac wykonane kolejne polaczenie
logintimeout = 0
-- pozwolenie na "klony" (jednoczesne zalogowanie sie na ta sama postac z kilku miejsc) - do wyboru: 1 - tak, 0 - nie (nie ruszac)
allowclones = 0
-- maksymalna ilosc graczy na serwerze
maxplayers = "20"
-- ustawienia SQL (nieistotne, pominac)
-- options: mysql, sqlite
sql_type = "mysql"
--- MySQL part (ignore if you are using SQLite)
sql_host = "localhost"
sql_user = "root"
sql_pass = ""
sql_db = "otserv"
--- SQLite part (ignore if you are using MySQL)
sqlite_db = "db.s3db"
---------------------------------------------------------------------------------
---------------------------- Podstawowe konfiguracje ----------------------------
---------------------------------------------------------------------------------
-- nazwa swiata (widoczna na liscie postaci)
worldname = "Evolution by Yetas"
-- co ile czasu serwer ma sie zapisywac
autosave = 5
-- system nosnosci (cap) - do wyboru: "yes", "no"
capsystem = "no"
-- anty-afk system - ile czasu potrzeba, aby gracz stojacy w bezruchu zostal wyrzucony (1 = 1 minuta)
kicktime = 999
-- ile potworow gracz moze przywolac
maxsummons = 15
-- maksymalna ilosc przedmiotow w depozycie
maxdepotitems = 1000
-- nauka czarow - do wyboru: "yes", "no"
learnspells = "no"
-- czy kazdy nowy gracz ma miec konto premium - do wyboru: "yes", "no"
freepremium = "no"
-- czy amunicja ma sie konczyc (strzaly, bolty)
removeammunation = "no"
-- czy ladunki run maja sie konczyc (sd, hmm, gfb)
removerunecharges = "no"
-- czy mozna uzywac hotkeyi
itemhotkeys = "yes"
-- czy mozna atakowac graczy poprzez okno walki
battlewindowplayers = "yes"
-- account manager (postac z haslami 111111/tibia)
accountmanager = "yes"
-- czy przywolane potwory chodza wszedzie za graczem
summonsfollow = "yes"
-- mozliwosc zmiany wygladu
outfitchange = "yes"
-- mozliwosc atakowania graczy o tym samym kolorze stop
feetdamage = "yes"
-- guild system type (SQL only)(ingame/online)
-- online guild system requires the latest Swelia AAC
guildsystem = "ingame"
-------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------- Mnozniki (exp, m lvl, etc.) ----------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------
-- mnoznik doswiadczenia (ile razy wiecej dostaniesz doswiadczenia z potwora)
expmul = 3
-- mnoznik doswiadczenia dla pvp-enforced (ile razy wiecej dostaniesz doswiadczenia za gracza)
expmulpvp = 10
-- mnoznik loota (ile razy czesciej dostaniesz przedmioty z potworow)
lootmul = 2
-- mnoznik umiejetnosci (ile razy wiecej dostaniesz skilli za atak)
skillmul = 2
-- mnoznik poziomu magicznego (ile razy wiecej dostaniesz poziomu magicznego za czar)
manamul = 2
-- jak duzo potworkow moze pojawic sie na jednym spawnie
spawnmul = 40
-- cena za jedna kratke kwadratowa (SQM) domku
houseprice = 1500
-- poziom wymagany do kupienia domku
houselevel = 8
-- maksymalna ilosc smierci na gracza
maxdeathentries = 10
-- jak duzo musisz powiedziec, aby dostac status "muted"
messagebuffer = 6
-- minimum action interval (?) (default = 200)
minactioninterval = 200
-- lewel ochronny
protectionlimit = 30
-- cios krytyczny i jego szansa {szansa, dodatkowy procent ataku}
criticaldamage = {"0", "0"}
-------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------- Konfiguracje systemu czaszek ---------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------
-- czas do stracenia bialej czaszki (1 = 1 minuta)
whitetime = 15
-- czas do stracenia jednego fraga (1 = 1 minuta)
fragtime = 1*60
-- limit fragow - ile fragow potrzebujesz do bana (1 = 1 frag)
banunjust = 999
-- limit czerwonej czaszki - ile fragow potrzebujesz do czerwonej czaszki (1 = 1 frag)
redunjust = 5
-- ile czasu gracz jest zbanowany (1 = 1 hour)
bantime = 24*1
-------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------- Ustawienia atrybut?w Gma ------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------
-- access potrzebny do wchodzenia do domkow i otwierania wszystkich drzwi
accesshouse = 3
-- acces potrzebny do nieczekania w kolejce
accessenter = 1
-- acces potrzebny do braku exhausted, limitu capow i do bycia ignorowanym przez potworki
accessprotect = 3
-- access potrzebny do wysylania ogloszen i pisania na kolorowo (#c xxx - na kanale publicznym)
accesstalk = 1
-- access potrzebny do przesuwania dalekich przedmiotow na dalekie pozycje
accessremote = 3
-- access wymagany do sprawdzania id przedmiotow oraz pozycji
accesslook = 2