Witam. Od niedawna bawi? si? z OTS'em i napotka?em pewien problem, kt?rego rozwi?zanie jest zapewne banalne, ale musz? poprosi? o pomoc, bo nie mam ju? koncepcji.
Chcia?em zrobi? item, kt?ry po u?yciu odnawia procent ?ycia, jednak pr?bowa?em na wiele sposob?w, nawet wykorzystywa?em zupe?nie inne skrypty nie zwi?zane z moim celem, a item w grze nie wywo?uje ?adnej akcji. W pliku .dat oraz w items.otb ustawiony jest na "stackable" oraz "pickupable". Gdy nie ma zaznaczonego "useable" nie dzieje si? nic, gdy zaznacze pojawia si? napis "this item cannot be used".
Plik lua w actions/scripts :
[LUA]function onUse(cid, item, fromPos, itemEx, toPos)
percent = 30
doCreatureAddHealth(cid, getCreatureMaxHealth(cid)/100*percent)
end[/LUA]
actions.xml :
[XML]<action itemid="2675" event="script" value="other/pills.lua"/>[/XML]
items.xml :
[XML]<item id="2675" article="a" name="Pill" plural="Pills">
<attribute key="weight" value="100" />
</item>[/XML]
Z g?ry dzi?kuj? za pomoc, pozdrawiam.
Chcia?em zrobi? item, kt?ry po u?yciu odnawia procent ?ycia, jednak pr?bowa?em na wiele sposob?w, nawet wykorzystywa?em zupe?nie inne skrypty nie zwi?zane z moim celem, a item w grze nie wywo?uje ?adnej akcji. W pliku .dat oraz w items.otb ustawiony jest na "stackable" oraz "pickupable". Gdy nie ma zaznaczonego "useable" nie dzieje si? nic, gdy zaznacze pojawia si? napis "this item cannot be used".
Plik lua w actions/scripts :
[LUA]function onUse(cid, item, fromPos, itemEx, toPos)
percent = 30
doCreatureAddHealth(cid, getCreatureMaxHealth(cid)/100*percent)
end[/LUA]
actions.xml :
[XML]<action itemid="2675" event="script" value="other/pills.lua"/>[/XML]
items.xml :
[XML]<item id="2675" article="a" name="Pill" plural="Pills">
<attribute key="weight" value="100" />
</item>[/XML]
Z g?ry dzi?kuj? za pomoc, pozdrawiam.