Mam taki o to skrypt na sklep z dzwigniami:
Lecz gdy kupuje to zapelnia mi caly bp runami po 100 w kazdym.
Moje pytanie:
Jak to zmodyfikowac aby podczas przelaczenia dzwigni kupywalo bp a w njim 100 runek
PHP:
-- Script by ErMex
local tablica = {
[5500] = {bp = 2002, potion_lub_runa = 2278, cena = 30000, sztuk = 100}, -- mana potion
[5501] = {bp = 1998, potion_lub_runa = 2285, cena = 1000, sztuk = 100}, -- strong mana potion
[5502] = {bp = 2003, potion_lub_runa = 2268, cena = 9500, sztuk = 100}, -- great mana potion
[5503] = {bp = 2003, potion_lub_runa = 2286, cena = 2000, sztuk = 100}, -- health potion
[5504] = {bp = 2000, potion_lub_runa = 2305, cena = 3000, sztuk = 100}, -- strong health potion
[5505] = {bp = 2000, potion_lub_runa = 2303, cena = 2000, sztuk = 100}, -- great health potion
[5506] = {bp = 2002, potion_lub_runa = 2273, cena = 7500, sztuk = 100}, -- ultimate health potion
[5507] = {bp = 2002, potion_lub_runa = 2274, cena = 4000, sztuk = 100}, -- avalanche
[5508] = {bp = 2004, potion_lub_runa = 2295, cena = 5000, sztuk = 100}, -- destroy field
[5509] = {bp = 2001, potion_lub_runa = 2313, cena = 8000, sztuk = 100}, -- explosion
[5510] = {bp = 2003, potion_lub_runa = 2261, cena = 1000, sztuk = 100}, -- fire bomb
[5511] = {bp = 2002, potion_lub_runa = 2269, cena = 50000, sztuk = 100}, -- paralyze
[5512] = {bp = 2002, potion_lub_runa = 2293, cena = 9500, sztuk = 100}, -- sprit potion
[5513] = {bp = 2000, potion_lub_runa = 2301, cena = 1000, sztuk = 100}, -- SD
[5514] = {bp = 2001, potion_lub_runa = 2277, cena = 1000, sztuk = 100}, -- UH
[5515] = {bp = 1998, potion_lub_runa = 2291, cena = 7000, sztuk = 100}, -- magic wall
[5516] = {bp = 2003, potion_lub_runa = 2260, cena = 500, sztuk = 100}, -- magic wall
[5517] = {bp = 2003, potion_lub_runa = 2267, cena = 100000, sztuk = 100}, -- magic wall
[5518] = {bp = 1998, potion_lub_runa = 2289, cena = 1000, sztuk = 100}, -- magic wall
[5519] = {bp = 2001, potion_lub_runa = 2304, cena = 4000, sztuk = 100}, -- magic wall
[5520] = {bp = 1998, potion_lub_runa = 2311, cena = 1000, sztuk = 100} -- gfb
}
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
local zmienna = tablica[item.actionid]
local nazwa = getItemNameById(zmienna.potion_lub_runa)
if doPlayerRemoveMoney(cid, zmienna.cena) == TRUE then
bag = doPlayerAddItem(cid, zmienna.bp, 1)
doSendAnimatedText(fromPosition, "Zakupiono!", TEXTCOLOR_YELLOW)
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_BLUE, "Zakupiles Backpack of "..nazwa.." za "..zmienna.cena.." gold coin.")
for i=1,20 do
doAddContainerItem(bag, zmienna.potion_lub_runa, zmienna.sztuk)
end
else
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_ORANGE, "Potrzebujesz "..zmienna.cena.." gold coin aby kupic backpack of "..nazwa..".")
doSendMagicEffect(fromPosition, 2)
return false
end
end
Lecz gdy kupuje to zapelnia mi caly bp runami po 100 w kazdym.
Moje pytanie:
Jak to zmodyfikowac aby podczas przelaczenia dzwigni kupywalo bp a w njim 100 runek