What's new

Skrypty & Kody Procentowe obra?enia

Kage Thunder

Advanced User
Joined
Sep 30, 2012
Messages
184
Reaction score
3
Siemanko, robi?c spella pomy?la?em ?e fajnie by by?o gdyby uderza? on procentowo, pr?bowa?em robi? jakie? combaty typu PercentDamage, nie wiem bo nie znam si? na tym, ale czy kto? m?g?by mi powiedzie? jak brzmi sama linijka na zadawany procentowy DMG?

---------- Tre?? dodana o 15:49 ----------
[MENTION=15656]edi[/MENTION]t czy trzeba to po prostu zrobi? w ten spos?b?

[lua]function onCastSpell(cid, var)
doCreatureAddHealth(cid, -(getCreatureMaxHealth(cid) / 5) * 5)
return doCombat(cid, combat, var)
end[/lua]
 

Kage Thunder

Advanced User
Joined
Sep 30, 2012
Messages
184
Reaction score
3
Odp: Procentowe obra?enia

Wpad?em ju? na ten temat, ale mi chodzi o to by spell uderza? procentowo w gracza, niezale?nie od tego ile jest os?b na ekranie, chodzi o to by go uderzy? np raz za 10% i ju? jako jeden atak.
 

Restles

Senior User
Joined
Aug 31, 2012
Messages
616
Reaction score
51
Odp: Procentowe obra?enia

Musisz co? tak pokombinowa?
[LUA]local percent = 10
local damage = (getCreatureMaxHealth(target) * (percent*0.01))
local min = damage
local max = damage
return -min, -max[/LUA]
 

Kage Thunder

Advanced User
Joined
Sep 30, 2012
Messages
184
Reaction score
3
Odp: Procentowe obra?enia

Mog?by? zrobi? jaki? przyk?adowy dzia?aj?cy spell z tym co poda?e?? pr?bowa?em na dwa sposoby i ?aden nie dzia?a? :/
 

fabian766

Active User
Joined
Apr 15, 2008
Messages
126
Reaction score
17
Odp: Procentowe obra?enia

powinno dzialac:
[lua]local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TARGETCASTERORTOPMOST, true)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, 12)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, 13)

function duupa(cid, target)
local health = getCreatureMaxHealth(target)
local min = health*0.10
local max = health*0.15
doTargetCombatHealth(cid, target, COMBAT_PHYSICALDAMAGE, -min, -max, 12)
end

setCombatCallback(combat, CALLBACK_PARAM_TARGETCREATURE, "duupa")

function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end[/lua]
 

Kage Thunder

Advanced User
Joined
Sep 30, 2012
Messages
184
Reaction score
3
Odp: Procentowe obra?enia

dzia?a dzi?ki :p teraz musze zrobi? tak by dzia?a?o tylko na gracza :)
 

Czopeq

Advanced User
Joined
Jun 29, 2015
Messages
191
Reaction score
6
Odp: Procentowe obra?enia

Dodaj warunek isPlayer i dla elsa niech zwraca jakie? info ?e nie mo?e atakowa? monter?w tym spellem i b?dzie dobrze.
 
Last edited:
Top