What's new

-Inne Przedmiot dodaj?cy ?ycie i mane po za?o?eniu

Status
Not open for further replies.

Szynka95

Advanced User
Joined
May 4, 2008
Messages
373
Reaction score
19
Wi?c tak, potrzebuje atrybutu, na przedmiot kt?ry b?dzie mi dodawa? ?ycie lub Mane po za?o?eniu, lecz nie regenerowa? powiedzmy, mam 200 hp, a po za?o?eniu przedmiotu 300
 

Quomak

Senior User
Joined
Jul 15, 2010
Messages
631
Reaction score
40
Age
10
Odp: Przedmiot dodaj?cy ?ycie i mane po za?o?eniu

Przepraszam wiem, ?e oczekujesz przedmiotu na za?o?enie ale zapytam czy mo?e by? item kt?ry po klikni?ciu doda te okre?lon? ilo???

Je?eli mo?e by? jednokrotnego u?ytku to prosze:

Code:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.itemid == 2295 and item.type > 1 then
doPlayerAddHealth(cid,100)
doChangeTypeItem(item.uid,item.type-1)
doSendMagicEffect(topos,12)
doPlayerSay(cid," Ohhhhh Super ",1)
else
doRemoveItem(item.uid,1)

end

return 1
end
 
Last edited:

Szynka95

Advanced User
Joined
May 4, 2008
Messages
373
Reaction score
19
Odp: Przedmiot dodaj?cy ?ycie i mane po za?o?eniu

No nie bardzo, koniecznie musi by? to przyrost po za?o?eniu
 

Quomak

Senior User
Joined
Jul 15, 2010
Messages
631
Reaction score
40
Age
10
Odp: Przedmiot dodaj?cy ?ycie i mane po za?o?eniu

Postaram si? przejrze? silniki na lapku mo?e kt?ry? posiada ten skrypt to podam :)
 

Zareon

User
Joined
Jun 13, 2010
Messages
23
Reaction score
5
Odp: Przedmiot dodaj?cy ?ycie i mane po za?o?eniu

Tylko taki jest chyba :p
108 - czyli po za?o?eniu przedmiotu dostaniesz 8% twojej aktualnej many. Jak dasz np. 90 to zabierze 10% z aktualnie posiadanej many.

<attribute key="MaxManaPercent" value="108"/>
<attribute key="MaxHealthPercent" value="108"/>
 

Szynka95

Advanced User
Joined
May 4, 2008
Messages
373
Reaction score
19
Odp: Przedmiot dodaj?cy ?ycie i mane po za?o?eniu

Te? nie o to chodzi, ma dawa? xx liczbe ?ycia lub many
 

Vxtr

Banned
Joined
Jul 20, 2012
Messages
5
Reaction score
2
Odp: Przedmiot dodaj?cy ?ycie i mane po za?o?eniu

Zastosuj sie do tego, poniewa? innego chyba nie znajdziesz..
<attribute key="a tu zmien max liczbe zycia" value="108"/>
<attribute key="to tu zmie? liczbe many" value="108"/>
 

Raa

Senior User
Joined
Aug 9, 2009
Messages
715
Reaction score
50
Age
29
Odp: Przedmiot dodaj?cy ?ycie i mane po za?o?eniu

#up.
Y?

#topic.
W items.xml

<attribute key="maxmanapoints" value="200"/>
<attribute key="maxhitpoints" value="200"/>

#edit
Nie zapomnij da? te? w movements.xml
 
Last edited:

haski123

Advanced User
Joined
Apr 17, 2008
Messages
206
Reaction score
6
Odp: Przedmiot dodaj?cy ?ycie i mane po za?o?eniu

w Items.xml dodaj do itemki:

<attribute key="healthGain" value="200"/>
<attribute key="healthTicks" value="100"/>
<attribute key="manaGain" value="200"/>
<attribute key="manaTicks" value="100"/>

U mnie to dziala.
 

Raa

Senior User
Joined
Aug 9, 2009
Messages
715
Reaction score
50
Age
29
Odp: Przedmiot dodaj?cy ?ycie i mane po za?o?eniu

# haski123
Je?eli by? uwa?nie czyta?.. zobaczy?by?, ?e autorowi nie chodzi?o o regeneracje [co podkre?li?], tylko o zwi?kszenie maksymalnej ilo?ci Hp przy za?o?eniu itemu.
A rozwi?zanie tego ma w moim po?cie wy?ej.
 
Status
Not open for further replies.
Top