What's new

Przerobienie skryptu

Valey

Advanced User
Joined
Feb 6, 2009
Messages
310
Reaction score
18
Mam pytanie. Czy da?o by si? przerobi? ten skrypt tak aby mo?na by?o u?y? raz przedmiotu, a potem on znika z naszego ekwipunku:
PHP:
local accessCan = 0
function onUse (cid, item, frompos, item2, topos)
if (getPlayerAccess(cid) >= accessCan) then
if item.itemid == 2174 then
doTeleportThing(cid, {x=435, y=386, z=7})
doPlayerSay(cid,"Teleport to Temple",16)
else
doPlayerSendCancel(cid,"You are not Player")
end
end
end
 

phern

Advanced User
Joined
Oct 30, 2008
Messages
454
Reaction score
39
Odp: Przerobienie skryptu

Trzymaj:
Code:
local accessCan = 0 
function onUse (cid, item, frompos, item2, topos) 
if (getPlayerAccess(cid) >= accessCan) then 
if item.itemid == 2174 then 
doTeleportThing(cid, {x=435, y=386, z=7}) 
doRemoveItem(item.uid,2174)
doPlayerSay(cid,"Teleport to Temple",16) 
else 
doPlayerSendCancel(cid,"You are not Player") 
end 
end 
end
 

Valey

Advanced User
Joined
Feb 6, 2009
Messages
310
Reaction score
18
Odp: Przerobienie skryptu

@up
Dzi?ki.

@New
Potrzebuje nowego skryptu.
Skrypt ma polegac na tym aby itemek [ID: 2031] dodawa? 200 P? i 200 MP.
Po u?yciu chce aby odg?o? by? taki:
Aaahh...
Pozdrawiam
Valey
 

Samik

Advanced User
Joined
Jul 18, 2008
Messages
436
Reaction score
54
Odp: Przerobienie skryptu

PHP:
function onUse (cid, item, frompos, item2, topos)
if item.itemid == 2013 then
doCreatureAddHealth(cid, 200)
doCreatureAddMana(cid, 200)
doPlayerSay(cid,"Aaahh...",16)
doRemoveItem(item.uid,1)
end
end
 

Valey

Advanced User
Joined
Feb 6, 2009
Messages
310
Reaction score
18
Odp: Przerobienie skryptu

Mam jeszcze jedno Pyta?.

1. Czy da si? zrobi? co? na zasadzie Dzie? / Noc i czy dam si? to zrobi? bez Plik?w Source. Oczywi?cie w silniku YurOTS
 

phern

Advanced User
Joined
Oct 30, 2008
Messages
454
Reaction score
39
Odp: Przerobienie skryptu

Bez ingerowania Cpp'em nie da si?.
 

Valey

Advanced User
Joined
Feb 6, 2009
Messages
310
Reaction score
18
Odp: Przerobienie skryptu

@Up
a czy mog? by? mi powiedzie? na jakiej zasadzie by to si? zrobi?o ??

@New
2. A czy system np. [System] Ulepszania ekwipunku na np +10, te? nale?y ingerowa? do plik?w source ?
 

Valey

Advanced User
Joined
Feb 6, 2009
Messages
310
Reaction score
18
Odp: Przerobienie skryptu

Refresz !!
Refresz !!
 
Top