What's new

Pytania z OT by lucas20

lucas20

Active User
Joined
Jun 30, 2010
Messages
54
Reaction score
1
Odrazu m?wi?, ?e nie chc? hostowa? serwera teraz. Mo?e p??niej. Na razie chc? ogarnia? z wami poszczeg?lne w?tki, kt?re b?d? narasta? z kolejnymi dniami. Jestem zielony w tych sprawach cho? znam si? dobrze na projektowaniu stron internetowych, php, ?rednio na Corelu, Photoshopie, Flashu cho? w tych przypadkach mo?e si? przydadz? albo nie, sam nie wiem. Mam nadzi?j?, ?e tak. Aha, chc? co? si? nauczy? robi? w tej db bo mam lip? z tym. Trzeba r?wnie? wzi?? pod uwag?, ?e zaczynam dopiero zabaw? z OT. Kiedys bawi?em si? zaledwie 2 tyg. z OT na xml, ale potem co? mi nie wysz?o dobrze:lol:

Zaczn? mo?e od tego:
- NET - ROUTER - IP STA?E
- mam sql TFS, poprawnie zaistalowany - TAK
- bez wir?w - TAK
- baza danych w Xampp zgodnie zaimportowana - TAK
- zabezpieczony Xampp - TAK
- pliki DLL i inne wypakowane do g?ownego folderu serwera, silnika - TAK

Nast?pnie..

1. Tylko te ip globalne
"127.0.0.1"
mog? u?ywa?, aby po??czy? si? z serwerem jedynie na swoim kompie? Czy mo?e to by? w?asne ip te??

2. Na jakim id ma by? ustawiony:
worldId = 0
Ustawia?em r??nie i dzia?a?o. A dlaczego ustawia?em? Kiedy daj? shutdown serwera i ponownie chc? go w??czy? i wyskakuje komunikat o worldID m?wi?cy o multiple, czyli wielokrotno?ci, jakby si? chyba nie zamkn?? do ko?ca i nadal pozosta? na id = 0.

3. Wchodz?c dzisiaj na mapke TFS zupe?nie nie wiedzia?em jak to zrobi?. Wszed?em do bazy danych szukaj?c Accounts i Players czy co? jest utworzone. By?o tylko Account Menager. Wszed?em po pasach 1/1. Chcia?enm pr?bowa? stworzy? konto, ale mog?o si? to uda? tylko w przeci?gu 30 sec bo z wi?kszym oczekiwaniem stawa?o si? tak, ?e po prosto dostawa?o si? takjakby kicka. Sprawdzi?em to z 2x, dalej si? tak sta?o.

4. Zrobi?em wreszcie posta?. Przelogowa?em si?. Wszystko ?adzia. Wchodz? do bazy danych. Te konto, kt?re utworzy?em - nie ma jego. Czy?by trzeba zrobi? Account Maker na stronie?