Samik
Advanced User
- Joined
- Jul 18, 2008
- Messages
- 436
- Reaction score
- 54
Witam,
jako i? zauwa?y?em ostatnio, ?e wiele os?b ma problem z 'Temple position', postanowi?em napisa? ten temat aby pom?c tym, kt?rzy sami sobie rady nie daj?.
Jest to troch? bardziej zawi?e, gdy? przyczyn mo?e by? wi?cej ni? jedna. Zaczynamy wi?c od pocz?tku.
1) Wchodzimy w plik config.lua znajduj?cy si? w folderze z naszym OTS'em. Teraz znajdujemy linijki:
W pierwszych trzech wpisujemy prawid?ow? pozycj? naszego temple, a w czwartej wpisujemy 1.
2) Wchodzimy w Remere's Map Editor. Nast?pnie klikamy Map -> Edit Towns. Ustawiamy prawid?ow? pozycj? temple dla miasta o id 1.
3) Wchodzimy w /xampp/htdocs/config/config.php. Nast?pnie szukamy linijki/ek
Kasujemy ca?? linijk? i zamiast niej wpisujemy dwie linijki
Teraz zje?d?amy ni?ej szukaj?c linijek $towns_list[. Ustawiamy w obu linijkach miasta OTS'owe. Jednak musi by? miasto o id 1.
4) Wchodzimy do bazy danych ( localhost/phpmyadmin/ ), wybieramy baz? OTS'a, po czym wchodzimy do tabeli players. Nast?pnie szukamy tzw, Samples?w, czyli postaci na podstawie kt?rych tworzone s? nowe. Maj? one nazwy: Knight Sample, Sorcerer Sample, Druid Sample, Paladin Sample (ewentualnie Rook Sample dla tych, kt?rzy u?ywaj? Rookgaardu na swoim OTS'ie). Po kolei klikamy edytuj, i znajdujemy kolumny posx, posy i posz. Ustawiamy w nich prawid?ow? pozycj? temple.
*Je?eli postacie nadal nie tworz? si? z podanym town_id, to jak s?usznie zauwa?y? u?ytkownik Virtelio, a rozwi?zanie poda? Draugh
w xammp>htdocs>accountmanagement.php znajd? linijk?
i ustaw j? tak:
town_id- zamien na swoje miasto id
UWAGA!
Je?eli na waszym OTS'ie znajduj? si? ju? gracze kt?rych 'Temple Position' jest ju? z?a musicie ustawi? im pozycj? r?cznie. Mo?ecie te? to zrobi? wywo?uj?c zapytanie SQL w bazie:
Aby to zrobi? wystarczy wej?? w bazie w zak?adk? SQL (obok Przegl?daj i Struktura).
Tak samo z town_id, kt?re mo?liwe, ?e jest z?e. Wchodzimy w zak?adk? SQL i wpisujemy:
Tw?j silnik nie wgra? postaci ..Sample?
Wykonaj te zapytania SQL w swojej bazie danych:
Po wpisaniu wyskakuje Ci b??d #1062 - Duplicate entry?
To znaczy, ?e Samplesy ju? w bazie s?. Wystarczy wej?? w tabel? players, wybra? zak?adk? Szukaj i wpisa? Rook Sample, potem Sorcerer Sample itd.
Poradnik pisany jest dla u?ytkownik?w ACC Makera by G?sior.
Do administracji:
Umieszczam to w dziale Pomocy z OT, poniewa? wi?kszo?? u?ytkownik?w posiadaj?cych ten problem patrzy w?a?nie do tego dzia?u, po czym niepotrzebnie pisze nowe tematy na forum, kt?rych i tak jest ju? pe?no.
Pozdrawiam,
Samik
jako i? zauwa?y?em ostatnio, ?e wiele os?b ma problem z 'Temple position', postanowi?em napisa? ten temat aby pom?c tym, kt?rzy sami sobie rady nie daj?.
Jest to troch? bardziej zawi?e, gdy? przyczyn mo?e by? wi?cej ni? jedna. Zaczynamy wi?c od pocz?tku.
1) Wchodzimy w plik config.lua znajduj?cy si? w folderze z naszym OTS'em. Teraz znajdujemy linijki:
PHP:
newPlayerSpawnPosX = 1000
newPlayerSpawnPosY = 1000
newPlayerSpawnPosZ = 7
newPlayerTownId = 1
2) Wchodzimy w Remere's Map Editor. Nast?pnie klikamy Map -> Edit Towns. Ustawiamy prawid?ow? pozycj? temple dla miasta o id 1.
3) Wchodzimy w /xampp/htdocs/config/config.php. Nast?pnie szukamy linijki/ek
PHP:
$config['site']['newchar_towns']
PHP:
$config['site']['newchar_towns'][0] = array(1);
$config['site']['newchar_towns'][1] = array(1);
4) Wchodzimy do bazy danych ( localhost/phpmyadmin/ ), wybieramy baz? OTS'a, po czym wchodzimy do tabeli players. Nast?pnie szukamy tzw, Samples?w, czyli postaci na podstawie kt?rych tworzone s? nowe. Maj? one nazwy: Knight Sample, Sorcerer Sample, Druid Sample, Paladin Sample (ewentualnie Rook Sample dla tych, kt?rzy u?ywaj? Rookgaardu na swoim OTS'ie). Po kolei klikamy edytuj, i znajdujemy kolumny posx, posy i posz. Ustawiamy w nich prawid?ow? pozycj? temple.
*Je?eli postacie nadal nie tworz? si? z podanym town_id, to jak s?usznie zauwa?y? u?ytkownik Virtelio, a rozwi?zanie poda? Draugh
w xammp>htdocs>accountmanagement.php znajd? linijk?
PHP:
$player->setTownId
PHP:
$player->setTownId(town_id)
town_id- zamien na swoje miasto id
UWAGA!
Je?eli na waszym OTS'ie znajduj? si? ju? gracze kt?rych 'Temple Position' jest ju? z?a musicie ustawi? im pozycj? r?cznie. Mo?ecie te? to zrobi? wywo?uj?c zapytanie SQL w bazie:
PHP:
UPDATE players SET posx = 1000, posy = 1000, posz = 7;
Tak samo z town_id, kt?re mo?liwe, ?e jest z?e. Wchodzimy w zak?adk? SQL i wpisujemy:
PHP:
UPDATE players SET town_id = 3;
Tw?j silnik nie wgra? postaci ..Sample?
Wykonaj te zapytania SQL w swojej bazie danych:
PHP:
INSERT INTO players (name, group_id, account_id, sex, vocation, experience, level, maglevel, health, healthmax, mana, manamax, manaspent, soul, direction, lookbody, lookfeet, lookhead, looklegs, looktype, lookaddons, posx, posy, posz, cap, lastlogin, lastip, save, conditions, skulltime, skull, guildnick, rank_id, town_id, loss_experience, loss_mana, loss_skills, lastlogout, blessings, premend, online, comment, created, hide_char, nick_verify) VALUES ("Rook Sample", 1, 1, 1, 0, 0, 1, 0, 185, 185, 35, 35, 0, 100,"", 44, 44, 44, 44, 128, 0, 0, 0, 0, 420, "", "", 1,"","","","","","1","","","","","","","","",'.time().',1,1)
PHP:
INSERT INTO players (name, group_id, account_id, sex, vocation, experience, level, maglevel, health, healthmax, mana, manamax, manaspent, soul, direction, lookbody, lookfeet, lookhead, looklegs, looktype, lookaddons, posx, posy, posz, cap, lastlogin, lastip, save, conditions, skulltime, skull, guildnick, rank_id, town_id, loss_experience, loss_mana, loss_skills, lastlogout, blessings, premend, online, comment, created, hide_char, nick_verify) VALUES ("Sorcerer Sample", 1, 1, 1, 1, 0, 1, 0, 185, 185, 35, 35, 0, 100,"", 44, 44, 44, 44, 128, 0, 0, 0, 0, 420, "", "", 1,"","","","","","1","","","","","","","","",'.time().',1,1)
PHP:
INSERT INTO players (name, group_id, account_id, sex, vocation, experience, level, maglevel, health, healthmax, mana, manamax, manaspent, soul, direction, lookbody, lookfeet, lookhead, looklegs, looktype, lookaddons, posx, posy, posz, cap, lastlogin, lastip, save, conditions, skulltime, skull, guildnick, rank_id, town_id, loss_experience, loss_mana, loss_skills, lastlogout, blessings, premend, online, comment, created, hide_char, nick_verify) VALUES ("Druid Sample", 1, 1, 1, 2, 0, 1, 0, 185, 185, 35, 35, 0, 100,"", 44, 44, 44, 44, 128, 0, 0, 0, 0, 420, "", "", 1,"","","","","","1","","","","","","","","",'.time().',1,1)
PHP:
INSERT INTO players (name, group_id, account_id, sex, vocation, experience, level, maglevel, health, healthmax, mana, manamax, manaspent, soul, direction, lookbody, lookfeet, lookhead, looklegs, looktype, lookaddons, posx, posy, posz, cap, lastlogin, lastip, save, conditions, skulltime, skull, guildnick, rank_id, town_id, loss_experience, loss_mana, loss_skills, lastlogout, blessings, premend, online, comment, created, hide_char, nick_verify) VALUES ("Paladin Sample", 1, 1, 1, 3, 0, 1, 0, 185, 185, 35, 35, 0, 100,"", 44, 44, 44, 44, 128, 0, 0, 0, 0, 420, "", "", 1,"","","","","","1","","","","","","","","",'.time().',1,1)
PHP:
INSERT INTO players (name, group_id, account_id, sex, vocation, experience, level, maglevel, health, healthmax, mana, manamax, manaspent, soul, direction, lookbody, lookfeet, lookhead, looklegs, looktype, lookaddons, posx, posy, posz, cap, lastlogin, lastip, save, conditions, skulltime, skull, guildnick, rank_id, town_id, loss_experience, loss_mana, loss_skills, lastlogout, blessings, premend, online, comment, created, hide_char, nick_verify) VALUES ("Knight Sample", 1, 1, 1, 4, 0, 1, 0, 185, 185, 35, 35, 0, 100,"", 44, 44, 44, 44, 128, 0, 0, 0, 0, 420, "", "", 1,"","","","","","1","","","","","","","","",'.time().',1,1)
Po wpisaniu wyskakuje Ci b??d #1062 - Duplicate entry?
To znaczy, ?e Samplesy ju? w bazie s?. Wystarczy wej?? w tabel? players, wybra? zak?adk? Szukaj i wpisa? Rook Sample, potem Sorcerer Sample itd.
Poradnik pisany jest dla u?ytkownik?w ACC Makera by G?sior.
Do administracji:
Umieszczam to w dziale Pomocy z OT, poniewa? wi?kszo?? u?ytkownik?w posiadaj?cych ten problem patrzy w?a?nie do tego dzia?u, po czym niepotrzebnie pisze nowe tematy na forum, kt?rych i tak jest ju? pe?no.
Pozdrawiam,
Samik