Odp: SaSanek -
Nie b?d? si? sprzecza? o to jakiego mapeditora u?ywasz - ka?dy wybiera to co lubi, jednak autoborder w rme s?u?y do robienia du?ych pierwowzor?w lokacji, co wi?kszo?? os?b nadu?ywa robi?c ?a?osne mapy autoborderem. Osobi?cie polecam jakie? brushe u?ywa? do krzak?w/zrobi? sobie w?asny do kamyczk?w ma?ych/u?ywa? k?pek traw - zaoszcz?dza to czasu ale jak pisa?em Tw?j wyb?r czego u?ywasz - oba mapeditory maj? t? sam? list? item?w i nie musz? mie? w??czonego autobordera.
Screeny 1/2/3 - G?ra nie jest jakim? unikatem w mappingu ale jest estetycznie zrobiona na poziomie zaawansowanym poza tym, ?e brakuje bordera w dolnej cz??ci screena, przy br?zowej cz??ci g?ry. Na screenie drugim ?rodek jest nieco pusty ale dodaj?c tam co? mo?na jedynie pogorszy? wygl?d mapy, wi?c mo?e by? jak jest. Trzeci screen pokazuje to samo co dwa poprzednie.
Screeny 4/5 - Tu ju? posz?o gorzej - sama ziele?, brak innych border?w ni? ten "woda vs l?d". Mam wra?enie, ?e tej cz??ci nie sko?czy?e?.
Teleport do piek?a - mwalle pokryte ogniem kiepsko wygl?daj?, lokalizacja jest przedetalowana, ca?y klimat nie pasuje do wodnego otoczenia poza tym nie widzia?em raczej teleport?w do piek?a na powierzchni ^^
@shirako
To nie ma znaczenia. Nie mo?na zmniejszy? wymaga? RME. Na przyk?ad mapa wielko?ci 70+mb nie otworzy si? na komputerach s?abszych ni? 2gb ramu i raczej nie b?dzie szybko chodzi?a - przekona?em si? we w?asnych projektach. Mapa b?dzie si? sama z siebie ci?? tak d?ugo, jak d?ugo b?dzie dodany du?y teren, kt?ry nie zostanie zapisany.