What's new

Skrypty & Kody Skrypt onHit

Czopeq

Advanced User
Joined
Jun 29, 2015
Messages
191
Reaction score
6
Hello, mam problem ze skryptem ;d
ot??, nie wiem jak zrobi?, ?eby skrypt odpala? si? w momencie kiedy JA jako gracz zadaje przeciwnikowi obra?enia...
zastosowa?em pierw funkcji
[LUA]function onCombat(cid, target)[/LUA]
ale ona odpala si? za ka?dym razem kiedy odznacz? i zaznacz? przeciwnika, nawet jak nie mam broni dystansowej :eek:
[LUA]function onAttack(cid, target)[/LUA]
Dzia?a Ca?y czas.
[LUA]STATSCHANGE_HEALTHLOSS[/LUA]
Nie dzia?a w tych funkcjach ;-;

kto? co??
 

buchaLL

bez spiny, luźno
Joined
Aug 2, 2011
Messages
1,013
Reaction score
68
Age
27
Odp: Skrypt onHit

[lua]function onStatsChange(cid, attacker, type, combat, value)[/lua]
[lua]type == STATSCHANGE_HEALTHLOSS or type == STATSCHANGE_MANALOSS[/lua]
 

Czopeq

Advanced User
Joined
Jun 29, 2015
Messages
191
Reaction score
6
Odp: Skrypt onHit

u?y?em tej funkcji w ten spos?b:
[LUA]function onStatsChange(cid, attacker, type, combat, value)
if type == STATSCHANGE_HEALTHLOSS then
print("work")
else
print("not work")
end
return true
end
[/LUA]
Wy?wietla "not work", kiedy JA zabijam ju? moba, a "work", kiedy JA otrzymuje obra?enia, tak?e nie b?dzie dzia?a? prawid?owo...
Ma by? work, kiedy to mob otrzymuje obra?enia :/

---------- Tre?? dodana o 15:42 ----------

tak wygl?da og?lnie to co chc? zrobi?:
[LUA]
local stunTime = 2000
local stunchance = 10 --- 10%
function canMove(target)
if isCreature(target) then
doCreatureSetNoMove(target, 0)
end
return true
end

function onCombat(cid, target)
if stunchance >= math.random(1, 100) then
doCreatureSetNoMove(target, 1)
doSendMagicEffect(getCreaturePosition(target), CONST_ME_STUN)
doSendAnimatedText(getCreaturePosition(target), "STUNNED", TEXTCOLOR_WHITE)
addEvent(canMove, stunTime, target)
end
return true
end
[/LUA]
Po zaatakowaniu kogo? jest szansa na stuna, ale z t? funkcj? dzia?a to za ka?dym razem kiedy si? zaznaczy i odznaczy przeciwnika, a z funkcj? onStatsChange dzia?a to w momencie, kiedy JA przyjmuje obra?enia, a ma dzia?a? po zadaniu KOMU? obra?e?. :/
 

Czopeq

Advanced User
Joined
Jun 29, 2015
Messages
191
Reaction score
6
Odp: Skrypt onHit

Dzi?ki za pr?b? pomocy -.-
da?em sobie rad?.
Zastosowa?em funkcj?
[LUA]function onCombat(cid, target)[/LUA]
i odpowiednio dopisa?em warunek
[LUA]getCreatureTarget[/LUA]
I wszystko dzia?a nale?ycie.

//Temat mo?na zamkn??
 
Top