Wybaczcie za w?t?y temat ale ci??ko mi by?o wybra?. Przechodz?c do sedna je?li kto? by by? taki mi?y to chcia?bym aby wyt?umaczy? mi co oznaczaj? poszczeg?lne "komendy" (ci??ko to nazwa? komend? praktycznie ni? nie jest ale jednak zabrak?o mi innego s?owa).
<health now="40" max="40"/> <<<<<<<<<<<<< to ja rozumiem ale tutaj te? chcia?bym czy to jest pocz?tkowa ilo?? hp znaczy startowa dla danego pokemona bo tu chodzi o skrypty pokemon?w cho? raczej nie r??ni? si? zbytnio zapewne od zwyk?ych mob?w tibijskich.
<look type="915" head="60" body="77" legs="95" feet="113" corpse="3295"/> <<<<<<<<<<<<<< Je?li dobrze rozumiem te cyfry to s? ID spirit?w tylko jak uzyska? head/legs/feet/corpse ID oddzielnie??
<targetchange interval="10000" chance="0"/> -
<strategy attack="100" defense="0"/> |
<flags> |
<flag summonable="1"/> |
<flag attackable="1"/> |
<flag hostile="1"/> | I ju? do samego ko?ca ledwo co rozumiem niekt?re rzeczy chance to ja wiem
<flag illusionable="1"/> | interval np ju? nie.
<flag convinceable="1"/> |
<flag pushable="1"/> |
<flag canpushitems="0"/> |
<flag canpushcreatures="0"/> |
<flag targetdistance="1"/> |
<flag staticattack="90"/> |
<flag runonhealth="0"/> |
<flag hungerdelay="15"/> _
</flags>
<attacks>
<attack name="melee" interval="2000" chance="100" range="1" min="-92" max="-136"/>
<attack name="Triple Punch" interval="3040" chance="28" range="1"/>
<attack name="Slash" interval="2946" chance="28" range="1"/>
<attack name="Bug Bite" interval="2645" chance="24" range="1"/>
<attack name="Mega Punch" interval="2810" chance="25" range="1"/>
<attack name="Karate Chop" interval="2945" chance="24" range="1"/>
<attack name="Mega Kick" interval="2750" chance="25" range="1"/>
<attack name="Strafe" interval="4946" chance="28" range="6"/>
<health now="40" max="40"/> <<<<<<<<<<<<< to ja rozumiem ale tutaj te? chcia?bym czy to jest pocz?tkowa ilo?? hp znaczy startowa dla danego pokemona bo tu chodzi o skrypty pokemon?w cho? raczej nie r??ni? si? zbytnio zapewne od zwyk?ych mob?w tibijskich.
<look type="915" head="60" body="77" legs="95" feet="113" corpse="3295"/> <<<<<<<<<<<<<< Je?li dobrze rozumiem te cyfry to s? ID spirit?w tylko jak uzyska? head/legs/feet/corpse ID oddzielnie??
<targetchange interval="10000" chance="0"/> -
<strategy attack="100" defense="0"/> |
<flags> |
<flag summonable="1"/> |
<flag attackable="1"/> |
<flag hostile="1"/> | I ju? do samego ko?ca ledwo co rozumiem niekt?re rzeczy chance to ja wiem
<flag illusionable="1"/> | interval np ju? nie.
<flag convinceable="1"/> |
<flag pushable="1"/> |
<flag canpushitems="0"/> |
<flag canpushcreatures="0"/> |
<flag targetdistance="1"/> |
<flag staticattack="90"/> |
<flag runonhealth="0"/> |
<flag hungerdelay="15"/> _
</flags>
<attacks>
<attack name="melee" interval="2000" chance="100" range="1" min="-92" max="-136"/>
<attack name="Triple Punch" interval="3040" chance="28" range="1"/>
<attack name="Slash" interval="2946" chance="28" range="1"/>
<attack name="Bug Bite" interval="2645" chance="24" range="1"/>
<attack name="Mega Punch" interval="2810" chance="25" range="1"/>
<attack name="Karate Chop" interval="2945" chance="24" range="1"/>
<attack name="Mega Kick" interval="2750" chance="25" range="1"/>
<attack name="Strafe" interval="4946" chance="28" range="6"/>