What's new

Skrypty & Kody Skrypt

Status
Not open for further replies.

Swirru

Active User
Joined
Apr 5, 2014
Messages
69
Reaction score
0
Wybaczcie za w?t?y temat ale ci??ko mi by?o wybra?. Przechodz?c do sedna je?li kto? by by? taki mi?y to chcia?bym aby wyt?umaczy? mi co oznaczaj? poszczeg?lne "komendy" (ci??ko to nazwa? komend? praktycznie ni? nie jest ale jednak zabrak?o mi innego s?owa).

<health now="40" max="40"/> <<<<<<<<<<<<< to ja rozumiem ale tutaj te? chcia?bym czy to jest pocz?tkowa ilo?? hp znaczy startowa dla danego pokemona bo tu chodzi o skrypty pokemon?w cho? raczej nie r??ni? si? zbytnio zapewne od zwyk?ych mob?w tibijskich.

<look type="915" head="60" body="77" legs="95" feet="113" corpse="3295"/> <<<<<<<<<<<<<< Je?li dobrze rozumiem te cyfry to s? ID spirit?w tylko jak uzyska? head/legs/feet/corpse ID oddzielnie??

<targetchange interval="10000" chance="0"/> -
<strategy attack="100" defense="0"/> |
<flags> |
<flag summonable="1"/> |
<flag attackable="1"/> |
<flag hostile="1"/> | I ju? do samego ko?ca ledwo co rozumiem niekt?re rzeczy chance to ja wiem
<flag illusionable="1"/> | interval np ju? nie.
<flag convinceable="1"/> |
<flag pushable="1"/> |
<flag canpushitems="0"/> |
<flag canpushcreatures="0"/> |
<flag targetdistance="1"/> |
<flag staticattack="90"/> |
<flag runonhealth="0"/> |
<flag hungerdelay="15"/> _
</flags>
<attacks>
<attack name="melee" interval="2000" chance="100" range="1" min="-92" max="-136"/>
<attack name="Triple Punch" interval="3040" chance="28" range="1"/>
<attack name="Slash" interval="2946" chance="28" range="1"/>
<attack name="Bug Bite" interval="2645" chance="24" range="1"/>
<attack name="Mega Punch" interval="2810" chance="25" range="1"/>
<attack name="Karate Chop" interval="2945" chance="24" range="1"/>
<attack name="Mega Kick" interval="2750" chance="25" range="1"/>
<attack name="Strafe" interval="4946" chance="28" range="6"/>
 

Ciamciaj Bigos

&#3585;&#3657;&#3657;&#3657;&#3657;&#3657;&#3657;&
Joined
Jun 6, 2013
Messages
2,081
Reaction score
192
Odp: Skrypt

<look type="915" head="60" body="77" legs="95" feet="113" corpse="3295"/> <<<<<<<<<<<<<< Je?li dobrze rozumiem te cyfry to s? ID spirit?w tylko jak uzyska? head/legs/feet/corpse ID oddzielnie??
np getCreatureOutfit(cid).lookHead zwroci kolor glowy

[lua]<targetchange interval="10000" chance="0"/> -- zmiana targetu potwora, interval to co jaki czas jest mozliwosc zmiany, chance jest na 0 wiec nigdy nie zmieni, ale jakbys wzial chance 50 to co 10 sekund masz 50% ze zaatakuje kogos innego
<strategy attack="100" defense="0"/> -- czyli nastawiony jest na atak, mozesz rozlozyc to 100 na defense np 40 offa, 60 defa. musi suma wynosic 100
<flags> |
<flag summonable="1"/> | -- czy mozna uzyc utevo res
<flag attackable="1"/> | -- czy atakuje
<flag hostile="1"/> | I ju? do samego ko?ca ledwo co rozumiem niekt?re rzeczy chance to ja wiem
<flag illusionable="1"/> | interval np ju? nie.
<flag convinceable="1"/> |
<flag pushable="1"/> -- czy mozna przesuwac
<flag canpushitems="0"/> | -- moze przesuwac skrzynki
<flag canpushcreatures="0"/> | -- czy moze przesuwac kreatury
<flag targetdistance="1"/> | -- od ilu sqm ma atakowac
<flag staticattack="90"/> |
<flag runonhealth="0"/> |
<flag hungerdelay="15"/> _
</flags>
<attacks>
<attack name="melee" interval="2000" chance="100" range="1" min="-92" max="-136"/>
<attack name="Triple Punch" interval="3040" chance="28" range="1"/> -- co 3 sekundy bije ludzi i szanse ze uzyje czaru ma 28%
<attack name="Slash" interval="2946" chance="28" range="1"/>
<attack name="Bug Bite" interval="2645" chance="24" range="1"/>
<attack name="Mega Punch" interval="2810" chance="25" range="1"/>
<attack name="Karate Chop" interval="2945" chance="24" range="1"/>
<attack name="Mega Kick" interval="2750" chance="25" range="1"/>
<attack name="Strafe" interval="4946" chance="28" range="6"/>
[/lua]
 

Oskar

Forum friend
Joined
Jan 24, 2009
Messages
2,256
Reaction score
331
Odp: Skrypt

[xml]<targetchange interval="10000" chance="0"/> -- zmiana targetu potwora, interval to co jaki czas jest mozliwosc zmiany, chance jest na 0 wiec nigdy nie zmieni, ale jakbys wzial chance 50 to co 10 sekund masz 50% ze zaatakuje kogos innego
<strategy attack="100" defense="0"/> --nieaktywne w TFSie
<flags> |
<flag summonable="1"/> | -- czy mozna uzyc utevo res
<flag attackable="1"/> | --czy mo?na go atakowa?
<flag hostile="1"/> | --czy jest agresywny
<flag illusionable="1"/> | --czy mo?na u?y? utevo res ina
<flag convinceable="1"/> | --czy mo?na przejmowa? funkcj? doConvince
<flag pushable="1"/> -- czy mozna przesuwac
<flag canpushitems="0"/> | -- moze przesuwac skrzynki
<flag canpushcreatures="0"/> | -- czy moze przesuwac kreatury
<flag targetdistance="1"/> | -- od ilu sqm ma atakowac
<flag staticattack="90"/> | --szansa procentowa na dance step czyli przeskoczenie na jak?? losow? kratk? granicz?c? z potworem (aktywne tylko w walce)
<flag runonhealth="0"/> | --przy ilu hp ucieka
<flag hungerdelay="15"/> _ --jaki? pokemonowy
</flags>
<attacks>
<attack name="melee" interval="2000" chance="100" range="1" min="-92" max="-136"/>
<attack name="Triple Punch" interval="3040" chance="28" range="1"/> -- co 3 sekundy bije ludzi i szanse ze uzyje czaru ma 28%
<attack name="Slash" interval="2946" chance="28" range="1"/>
<attack name="Bug Bite" interval="2645" chance="24" range="1"/>
<attack name="Mega Punch" interval="2810" chance="25" range="1"/>
<attack name="Karate Chop" interval="2945" chance="24" range="1"/>
<attack name="Mega Kick" interval="2750" chance="25" range="1"/>
<attack name="Strafe" interval="4946" chance="28" range="6"/>[/xml]
 
Status
Not open for further replies.
Top