What's new

Skrypty & Kody Spell ustawienie obszaru dmg

Status
Not open for further replies.

Mikaschi

Active User
Joined
Mar 26, 2009
Messages
116
Reaction score
1
Robi? spelle z du?ymi efektami minimum 64x64 i nie wiem jak ustawi? du?y obszar dzia?ania dla jednego efektu, czyli dok?adniej ma si? wy?wietla? jeden du?y efekt, a obszar zadaj?cy dmg to np. dooko?a monstera. I jeszcze jedno spell jest samonaprowadzaj?cy, czyli zaznaczamy monstera i spell zadeje obra?enie jemu i w?a?nie chcia?bym wiedzie? jak zrobi? ?eby zadawa? dmg te? dooko?a niego.

Wi?c prosz? o szybk? pomoc, to wa?ne dla mnie.
 

Rosem

Advanced User
Joined
May 16, 2010
Messages
159
Reaction score
14
Odp: Spell ustawienie obszaru dmg

local combat1 = createCombatObject()
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_TYPE, GROUNDDAMAGE)


local combat2 = createCombatObject()
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PDAMAGE)
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_EFFECT, 3)

arr1 = {
{1, 1, 1},
{1, 2, 1},
{1, 1, 1}
}

arr2 = {
{0, 0, 0},
{1, 2, 0},
{0, 0, 0}
}

local area1 = createCombatArea(arr1)
local area2 = createCombatArea(arr2)

setCombatArea(combat1, area1)
setCombatArea(combat2, area2)

local function onCastSpell1(parameters)
doCombat(parameters.cid, combat1, parameters.var)
end
local function onCastSpell2(parameters)
doCombat(parameters.cid, combat2, parameters.var)
end

arr1- Tutaj jest obszar zadawanych dmg(zr?b w cliencie jeden efekt gdzie niczego nie ma i daj go do tego arr)
arr2- Tutaj jest efekt ustawiasz tylko gdzie ma si? pojawi? aby by? mniej wi?cej na ?rodku.
 

Mikaschi

Active User
Joined
Mar 26, 2009
Messages
116
Reaction score
1
Odp: Spell ustawienie obszaru dmg

Zrobi?em tak:
Code:
local combat1 = createCombatObject()
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_EFFECT, 81)
setCombatFormula(combat1, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -100, -2.5, -100)

local combat2 = createCombatObject()
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_EFFECT, 80)
setCombatFormula(combat2, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -100, -2.5, -100)



arr1 = {
{1, 1, 1},
{1, 3, 1},
{1, 1, 1},
}
arr2 = {
{0, 0, 0},
{0, 3, 0},
{0, 0, 0},
}





local area1 = createCombatArea(arr1)
local area2 = createCombatArea(arr2)


setCombatArea(combat1, area1)
setCombatArea(combat2, area2)


local function onCastSpell1(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat1, parameters.var)
end
local function onCastSpell2(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat2, parameters.var)
end

function onCastSpell(cid, var)
local parameters = { cid = cid, var = var, combat1 = combat1, combat2 = combat2}
addEvent(onCastSpell2, 0, parameters)
addEvent(onCastSpell1, 0, parameters)


end


Tylko teraz nie wiem gdzie i jak manewrowa? pozycj? ( x ) efektu ?
 
Last edited:

Rosem

Advanced User
Joined
May 16, 2010
Messages
159
Reaction score
14
Odp: Spell ustawienie obszaru dmg

w arr1 - masz dobrze tutaj niedajesz efektu tzw. ustawiasz efekt z dat kt?ry jest pusty
w arr2-
arr2 = {
{1, 0, 0},
{0, 3, 0},
{0, 0, 0},
}
 

Mikaschi

Active User
Joined
Mar 26, 2009
Messages
116
Reaction score
1
Odp: Spell ustawienie obszaru dmg

Ale to nie rozwi?zuje problemu bo jak co? zmieni?, to w tedy efekt wy?wietla si? zale?nie od pozycji lub od tego w kt?r? stron? si? patrzy gracz. Czy da rade kto? pom?c ?
 
Status
Not open for further replies.
Top