Witam, mo?e ?le szuka?em jednak nie znalazlem odpowiedzi. Zmienilem skille nazwy i ich dzia?ania etc na takie jakie potrzebowa?em. Jednak problem nast?pi? ?w taki:
Np: Attack speed jest zablokowany na poziom 56. Przejrzalem pliki typu tools.cpp w sourcie ale nic nie moge znale??. Nigdzie nie widze blokady skilli. Mo?e kto? wie gdzie znajduje si? ?w rzecz i je?eli jest kto? w stanie to pokaza? ssem. Sporo rzeczy edytowa?em jednak ta jedyna rzecz zosta?a w miejscu, nie moge tego ruszy?.
@Temat rozwi?zany, jak zosta?o to naprawione: Z innego sourca caly folder lib zosta? podmieniony [u mnie by? to lib z DBNS'a], w vocation.cpp zmieniona wartosc nabijania skilla i w vocation.xml zmiana pr?dko?ci nabijania skilla na taki by mi pasowa?o. Attack speed naprawiony jednak powsta? nast?pny problem. Debugi podczas zabijania monserk?w, silnik nie pokazuje jakby si? co? dzia?o, z tego co wiem sprki mam dobre bo z violenta, no tylko source byl z tego DBNSa. Ma ktos jakies pomys?y ?
@ Jedynie log z clienta:
---------- Tre?? dodana o 12:03 ----------
~~REFRESH~~
Np: Attack speed jest zablokowany na poziom 56. Przejrzalem pliki typu tools.cpp w sourcie ale nic nie moge znale??. Nigdzie nie widze blokady skilli. Mo?e kto? wie gdzie znajduje si? ?w rzecz i je?eli jest kto? w stanie to pokaza? ssem. Sporo rzeczy edytowa?em jednak ta jedyna rzecz zosta?a w miejscu, nie moge tego ruszy?.
@Temat rozwi?zany, jak zosta?o to naprawione: Z innego sourca caly folder lib zosta? podmieniony [u mnie by? to lib z DBNS'a], w vocation.cpp zmieniona wartosc nabijania skilla i w vocation.xml zmiana pr?dko?ci nabijania skilla na taki by mi pasowa?o. Attack speed naprawiony jednak powsta? nast?pny problem. Debugi podczas zabijania monserk?w, silnik nie pokazuje jakby si? co? dzia?o, z tego co wiem sprki mam dobre bo z violenta, no tylko source byl z tego DBNSa. Ma ktos jakies pomys?y ?
@ Jedynie log z clienta:
ktos pomoze ?
---------- Tre?? dodana o 12:03 ----------
~~REFRESH~~