fridai
Forum friend
- Joined
- May 13, 2010
- Messages
- 178
- Reaction score
- 9
Witam, chcia?bym si? dowiedzie? o wszystkich r??nicach mi?dzy 0.x a 1.x tfs wiem, ?e s? inne funkcje (ew. je?li co? innego si? zmieni?o to te? bym chcia? wiedzie?).. ale pozostaje mi dalej pytanie.. dlaczego wprowadzono tak drastyczne zmiany? Poza tym widz? teraz w skryptach <dajmy na to taki skrypt na dice> posiada teraz co? o spectatorach, inne r?wnie?, kto? mi wyt?umaczy ten element?
Skrypt do om?wienia tematu:
[LUA]function onUse(player, item, fromPosition, target, toPosition, isHotkey)
local position = item:getPosition()
local value = math.random(1, 6)
local isInGhostMode = player:isInGhostMode()
position:sendMagicEffect(CONST_ME_CRAPS, isInGhostMode and player)
local spectators = Game.getSpectators(position, false, true, 3, 3)
for _, spectator in ipairs(spectators) do
player:say(player:getName() .. " rolled a " .. value .. ".", TALKTYPE_MONSTER_SAY, isInGhostMode, spectator, position)
end
item:transform(5791 + value)
return true
end
[/LUA]
Skrypt do om?wienia tematu:
[LUA]function onUse(player, item, fromPosition, target, toPosition, isHotkey)
local position = item:getPosition()
local value = math.random(1, 6)
local isInGhostMode = player:isInGhostMode()
position:sendMagicEffect(CONST_ME_CRAPS, isInGhostMode and player)
local spectators = Game.getSpectators(position, false, true, 3, 3)
for _, spectator in ipairs(spectators) do
player:say(player:getName() .. " rolled a " .. value .. ".", TALKTYPE_MONSTER_SAY, isInGhostMode, spectator, position)
end
item:transform(5791 + value)
return true
end
[/LUA]