What's new

Skrypty & Kody This player drop, this player take.

Status
Not open for further replies.

misztrz440

Banned
Joined
Dec 15, 2012
Messages
1,032
Reaction score
39
Siemano mo?e kto? b?dzie wiedzia? jak to zrobi?.
[LUA]c = {
areapos = {fromx = 997, fromy = 1001, tox = 998, toy = 1003, z = 7}
}

function onAddItem(moveitem, tileitem, position, cid)
for i = c.areapos.fromx, c.areapos.tox do
for j = c.areapos.fromy, c.areapos.toy do
local pos = {x=i, y=j,z=7, stackpos = 1}

if doComparePositions(position,pos) then
if moveitem.itemid == 2669 then
doCreateItem(2160 ,1, pos)
addEvent(function()


doRemoveItem(getTileItemById(pos, 2669).uid, 1)
doSendMagicEffect(pos, 6)
doTransformItem(getTileItemById(pos, 2137).uid, 11129)

end, 2*1000)

end
end
end
end
return true
end

function onRemoveItem(cid, position, tileitem, moveitem)
return true
end[/LUA]

(skrypt polega na tym, ?e jak po?o?? item na inny to mi zmienia w jeszcze inny)
Chodzi o to, ?e jak player jaki? np. "Noob" polozy item to on bedzie mogl go wziac, a nie jakis inny player.

Myslalem cos z
[LUA] getPlayerName(cid)[/LUA]
ale ja kto zrobic nei wiem.
 

Kikimora24

Advanced User
Joined
Mar 18, 2013
Messages
246
Reaction score
29
Odp: This player drop, this player take.

Mozesz ustawic itemowi cid gracza jako aid i przy moveitemie sprawdzic czy aid itemu jest rowne cidowi gracza, jesli nie to returnowac false, czy co tam trzeba zrobic, zeby sie ruszyc nie dalo.
Czy cos w ten desen.
 

misztrz440

Banned
Joined
Dec 15, 2012
Messages
1,032
Reaction score
39
Odp: This player drop, this player take.

Jak by? m?g? tak mniej wi?cej napisa? co? takiego, bo mi si? co? w tej pojebanej g??wce co? ?wieci, ale nie za bardzo.
 
Status
Not open for further replies.
Top