What's new

Tibia 11 problem z kompem

Lagimenn

Active User
Joined
Nov 5, 2010
Messages
112
Reaction score
1
Witam myslalem ze nigdy do tego nie dojdzie ale chyba wkoncu sie stalo , jestem z zielony w komputerach parametrach itp , ale gdy wlaczam tibie 11 to tak muli ze malo komputer nie wybuchnie , w poprzednich wersjach wszystko ?adnie gralo a teraz jak sie moja postac zaloguje na swiat to zanim sie caly obrazek za?aduje dookola to trwa z 4 min nie mowiac juz o poruszaniu sie postacia mam pytanie czy to kwestia komputera ? fakt ze jest stary jak swiat , tutaj podaje parametry




i pytanie brzmi ile kosztuje plus minus komputer ktory by udzwigna wymagania nowej tibii ? znalazlem takie propozycje

1.
2.
3.
 

Saiyans King

Forum friend
Joined
Feb 6, 2009
Messages
97
Reaction score
18
Odp: Tibia 11 problem z kompem

"Masz mo?liwo?? przetestowania wersji 11.0 nawet gdy nie spe?niasz minimalnych wymaga? systemowych. Jednak?e CipSoft nie gwarantuje, ?e nowe wersja klienta b?dzie dzia?a?a poprawnie. Je?eli tw?j komputer nie wspiera SSE2 to zainstalowanie Tibia 11.0 nie b?dzie mo?liwe. To samo tyczy si? system?w Windows XP SP2, lub starszych."

Prawdopodobnie winowajc? jest Windows XP ani?eli komputer, sam nie mam jakiego? nowego super dobrego pc a chodzi mi 11 na 120fpsach.
 

HM Realovsky

Senior User
Joined
Sep 28, 2008
Messages
1,110
Reaction score
42
Age
29
Odp: Tibia 11 problem z kompem

po pierwsze i ostatnie nie op?aca si? kupowa? takich komputer?w z allegro, pozdrawiam
 

Arts18

Signed...
Joined
May 7, 2009
Messages
2,888
Reaction score
231
Age
33
Odp: Tibia 11 problem z kompem

A nie lepiej ju? z?o?yc takiego pc?
 

Oskar1415

Advanced User
Joined
Feb 25, 2009
Messages
381
Reaction score
22
Odp: Tibia 11 problem z kompem

Radze kupowa? cz??ci i z?o?y? komputer. Sam dobierzesz co uwa?asz poczytasz troch? na forach i wybierzesz firmowe cz??ci (nie karze ci bra? najdro?szych) a nie jakie? no-name