Odp: tibia ze statystykami rpg
Zrobi? si? da wszystko.
Podstawowe za?o?enia i inne pierdo?y mo?na zrobi? bardzo prosto. Nie ?adnie. Nie profesjonalnie. Nie optymalnie. Ale prosto.
Starczy jaka? komenda na dodawanie punkt?w, jakie? storage na przechowywanie punkt?w za wbity lvl i kilka storage na r??ne statystyki.
Przez komende przydzielasz punkty z jednego storage na wybrane z dost?pnych.
A do ogarniania reszty wykorzystasz kod odpalany przez onLogin, kt?ry na podstawie warto?ci w storage skonfiguruje ka?d? zalogowan? posta?
Czy to zmieniaj?c jakie? storage (dost?py, inne pierdo?y), czy to ustawiaj?c hp/man? gracza itp.
Wszystko si? tak na prawd? da zamkn?? w kilkunastu linijkach kodu i masz podstawowy system dystrybucji statystyk.
Jak chcesz co? bardziej sensownego i zrobionego faktycznie tak jak powinno si? to robi?... to...
Sporo dodatk?w i zmian w source odpowiadaj?cych za trzymane info na temat postaci, w praktycznie wszystkich klasach/metodach/funkcjach zwi?zanych z levelowaniem i innymi pierdo?ami
- np zmiana wszystkich skilli na takie staty jakie chcesz, wywalenie sporej cz??ci kodu dotycz?cej dodawania hp za lvl, skillowania jako takiego (je?li chcesz si? go pozby?), przerobienie formu? do obliczania obra?e?, leczenia i ca?ej reszty... To tak na szybko co mi przychodzi do g?owy z tego co trzeba by ogarn??.
Zmiany w kliencie, ?eby by? ?adny panelik do tego, a nie jaka? z dupy komenda /npc. Tutaj prosto do?? mo?na to wykona? na OTC. Relatywnie prosto...
I wszystko jest jak najbardziej wykonalne.