Odp: TibiaServer
Dla ka?dej profesji zosta?y dodane oraz poprawione czary. Wiadomo, ?e czarodziej i druid maj? wi?cej czar?w ni? rycerz, kt?ry woli walk? wr?cz.
Pierwsz? tak? zmian? jest to, ?e druidom uda?o si? umie?ci? czar
wild growth w runie, lecz niestety czasu trwania nie uda?o si? przed?u?y?. Zosta? zwi?kszony si?a zasi?g czaru
groundshaker dla rycerzy, zakl?cie to powinno by? u?ywane ostro?nie, gdy? opr?cz zabicia otaczaj?cych ci? potwor?w, mo?e tak?e skrzywdzi? twoich przyjaci??.
Dla czarodziej zosta? dodany czar
rage of the skies. Tak, jak wskazuje nazwa, zakl?cie to jest ostateczn? broni? w arsenale czarodzieja. U?ywaj?c najpot??niejszych si? we wszech?wiecie, czarodziej potrafi uwolni? przera?aj?c? eksplozj?, kt?rej niszczycielski efekt i jego zasi?g przewy?szaj? wszystkie inne zakl?cia. Czysto destrukcyjna moc maksymalnej eksplozji jest na tyle silna, ?e mo?e natychmiastowo zabi? wszystkie istoty, poza tymi najpot??niejszymi, kt?re znajd? si? w jej ogromnym zasi?gu. Z tego wzgl?du musi by? u?ywana z zachowaniem szczeg?lnej ostro?no?ci. Ju? nie jeden czarodziej o dobrych intencjach usma?y? przypadkowo przyjaci?? ze swej grupy. Co gorsza, ogromne napi?cie fizyczne i psychiczne pozostawia czarownika okaleczonego i pozbawionego many.
Natomiast dla druida zosta? dodany czar
terra wave. Wystrzeliwuje fal? na wprost od gracza rzucaj?cego zakl?cie. Zadaje spore obra?enia i na pewno przyda si? nie jednemu pot??nemu druidowi w pvp. Oczywi?cie to nie wszystkie czary, dlatego profesji.
Wrath of Nature zmodyfikowany, dawny czar
poison storm, jeden z dw?ch najsilniejszych czar?w druida.
Dla paladyna g??wnie dosz?y czary do tworzenia amunicji g??wnie to:
enchant spear,
conjure piercing bolt i
conjure sniper arrow. Dla
divine healing zosta?a zwi?kszona si?a leczenia.
Oczywi?cie te? zosta?y dodane runy na pewno to nie jednej osobie uratuje ?ycie.
TibiaServer.